Weet je wie er vanavond op de gastenlijst van Milow staat!!!!!!! Graaaaatis en voor niks!!!quote:
Henk & Willeke Teunessen uit Helmond!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie er vanavond op de gastenlijst van Milow staat!!!!!!! Graaaaatis en voor niks!!!
Jaaahquote:
Biiiiijna goed! Hun lieve neefje Ang3lquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
Henk & Willeke Teunessen uit Helmond!
Je hebt de woorden afzonderlijk van elkaar wel goed geschreven in ieder gevalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef MisterO het volgende:
He jongens, is dit goed geschreven Nederlands woord?![]()
productcategorieconcurrentieniveau
Volgens mij is dit wel juist. zo aan elkaar geschreven... het is iig productcategorieconcurrentie volgens mijn boek.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt de woorden afzonderlijk van elkaar wel goed geschreven in ieder geval
cool...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Biiiiijna goed! Hun lieve neefje Ang3l(die er trouwens wel met 2 Helmonders heengaat ja)
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Biiiiijna goed! Hun lieve neefje Ang3l(die er trouwens wel met 2 Helmonders heengaat ja)
Ik zal ze allemaal zoenen voor je!quote:
Als je de volgende keer weer gaat boodschappen doen in Woolworth moet je eens op zoek naar produkten van SO GO/So Gourmetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Helaas niet
Gister wel heerlijk gekookt
Wat een zot lang woordquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel juist. zo aan elkaar geschreven... het is iig productcategorieconcurrentie volgens mijn boek.
Die rechts met die hele lange pijpen is wel heel lelijkquote:
halo mrbrightsint ik was der gitere inderdaa dniet ging je toen in et heteroe topic potse whehehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:17 schreef MrBrightside het volgende:
halo halo goeiemogge ja gistere dus ff niet maar toen was je er niet hehehehehe
*ril*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:49 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
en wat cool datik in de topci titel sta maar ik bengeen homo hoor hehe. ik nuek graag vrouwe inhun nate scheur hehe
. zoals pires hilton hehehe
.
Die superman is heel erg inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die rechts met die hele lange pijpen is wel heel lelijk
Kheb pas weer een nieuwe superman gekocht. Heel mini mini mini met een grote S op m'n... uh... oor
Volgens mij vind je 't wel geil om 't met manne te doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:49 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
en wat cool datik in de topci titel sta maar ik bengeen homo hoor hehe. ik nuek graag vrouwe inhun nate scheur hehe
. zoals pires hilton hehehe
.
Hmmz, wij gaan meestal naar de Checkers, want dichtbij. De Pick'n'Pay zit nog dichterbij, maar die heeft echt niet goed vlees.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je de volgende keer weer gaat boodschappen doen in Woolworth moet je eens op zoek naar produkten van SO GO/So Gourmet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijke chilisaus lemonjuice zonnebloem olie en allemaal andere heerlijke dingen
nou ik houwel van lange pijjpen hehehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef Cazman het volgende:
Volgens mij vind je 't wel geil om 't met manne te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |