Niet eens tegen mij snikquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik knipoog tegen niemand meer, dan krijg ik nog meer problemen. R en ik hadden het net over de planning van volgend jaar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
quote:
je hebt een BFquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:20 schreef samjustme het volgende:
Ik had verwacht dat je iets over tmm zou hebben,
[..]
Niet eens tegen mij snikdaar gaat mijn backup als ik alleen en eenzaam ben
heb je weer een nieuwe BFquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:21 schreef Cahir het volgende:
TT slaat op 2 personen, insider joke, nu is het mijn beurt puh!
ja sletquote:
Best wel lang, waarom ging het uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was toen 24 en hij was 17, we hebben 2,5 jaar een relatie gehad
Ik heb hem gezien en hij is Sam proofquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef Tomasso het volgende:
Maar ik wil ook wel bewijs dat Cahir hot is
* Tomasso helpt ff mee![]()
hij ging er vandoor met een van de acteurs uit een musical die ik regisseerdequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Best wel lang, waarom ging het uit
en waarom heb ju nu geen relatie meer met hem, hee ik heb nog steeds met dezelfde (ok met een paar kleine onderbrekingen)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was toen 24 en hij was 17, we hebben 2,5 jaar een relatie gehad
Wat wilde je kwijt dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:38 schreef MisterO het volgende:
lol angel ik wilde je net een pm sturen, laat maar dan![]()
![]()
you can do it
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij ging er vandoor met een van de acteurs uit een musical die ik regisseerde
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en waarom heb ju nu geen relatie meer met hem, hee ik heb nog steeds met dezelfde (ok met een paar kleine onderbrekingen)
Cahir is zooooooooooooooooooooo hooooooooooooooooooottttt (niet voor mij maar misschien voor jou)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef Tomasso het volgende:
Maar ik wil ook wel bewijs dat Cahir hot is
* Tomasso helpt ff mee![]()
quote:
Mag niet meerquote:
Weet ik veel, Britney?>??quote:
Ik welquote:
Nummer is gekraakt o radio 538quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet ik veel, Britney?>??
En haar clip komt vrijdag pas uit sukkel
En dat had je niet verwacht ofzo? Dat is zooo logisch... Britney is only for the gaysquote:
condooms vergetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:43 schreef Ang3l het volgende:
*gutst, sijpelt...... en druipt richting de douche*
Als ik single was dan zou ik sowieso niet met je datenquote:
Mijn hele leven, in tegenstelling tot dat van anderen, draait niet om sex,quote:
jij bent meer met mijn omvang bezig dan ik zelfquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef Cahir het volgende:
Was je toen al zo dik?
You go girlquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn hele leven, in tegenstelling tot dat van anderen, draait niet om sex,
Ik heb ook wel eens geen sex. Echt waar. Hard to believe, maar het is zo!
Sta al weer tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijden droog.
Ik vond het nummer ook niet geweldig trouwensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dat had je niet verwacht ofzo? Dat is zooo logisch... Britney is only for the gays
Ja gelijken zoeken elkaar op he.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent meer met mijn omvang bezig dan ik zelf
Keihard en strakquote:daarbij komt, naast te veel eten en te weinig sport, ben ik door mijn medicijnen ook een stuk dikker geworden, dus nee, toen was ik nog niet zo dik
Alsof het een keuze is!!!quote:
ik ben voorlopig niet in NL.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik single was dan zou ik sowieso niet met je datenmaar een keertje wat gewoon drinken samen met je bf en mijn bf waarom niet
Ik moet in december voor werk naar Londen zeer waarschijnlijk dus wie weetquote:
eigen keuzequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn hele leven, in tegenstelling tot dat van anderen, draait niet om sex,
Ik heb ook wel eens geen sex. Echt waar. Hard to believe, maar het is zo!
Sta al weer tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijden droog.
dat wordt druk jij en Stroek zolang het maar niet doordeweek isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik moet in december voor werk naar Londen zeer waarschijnlijk dus wie weet
Durf jij nog voorwaarden stellenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat wordt druk jij en Stroek zolang het maar niet doordeweek is
Stroek en gast he!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat wordt druk jij en Stroek zolang het maar niet doordeweek is
Ja ik werk in de week hier weet je. Weekend kan me meestal niet schelen dat moet je meer aan R. vragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Durf jij nog voorwaarden stellen![]()
moet echt gaan
Christmas is family meet this year... Praat er niet over, ik ben nu al gestresstquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:58 schreef MisterO het volgende:
Ik zeg: Londen Christmas meet.
iemand met zo veel commentaar op het uiterlijk van anderen moet wel erg zelfverzekerd zijn over zijn eigen uiterlijk.quote:
Dan is er geen fuck aan. Ik ben er met Kerst geweest en werkelijk ALLES is dan dicht. De toeristische attracties, de meeste restaurants, de meeste clubs, de winkels, zelfs de meeste metro-lijnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:58 schreef MisterO het volgende:
Ik zeg: Londen Christmas meet.
*doet een timon-lachje*quote:
Toch ook nie met kerstmus zelf... maar het weekend ervoor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is er geen fuck aan. Ik ben er met Kerst geweest en werkelijk ALLES is dan dicht. De toeristische attracties, de meeste restaurants, de meeste clubs, de winkels, zelfs de meeste metro-lijnen.
Was het maar zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef MisterO het volgende:
Oh Cahir, jij bent die iemand dus. I hate inside jokes.
aaaww gossie, je mag wel wat van mij lenenquote:
Metro lijnen zelfsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is er geen fuck aan. Ik ben er met Kerst geweest en werkelijk ALLES is dan dicht. De toeristische attracties, de meeste restaurants, de meeste clubs, de winkels, zelfs de meeste metro-lijnen.
een euro per mm?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
aaaww gossie, je mag wel wat van mij lenen
Mja,. Kou. Regen. En alles te voet, en dan alles dicht.quote:
Ik wil dit jaar met oud en nieuw sowieso voor het eerst naar een homoparteee. Nog niet eerder gedaan en al die uitbundige homo's uit hun dak zien gaan met champagne (incl. moi) lijkt me wel heel leukquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja,. Kou. Regen. En alles te voet, en dan alles dicht.
Niet echt aan te raden die dagen zelf.
2 euro! jeee nu kan ik twee euroknallers halen!!! dat wordt smullen morgenquote:
hoe precies zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
aaaww gossie, je mag wel wat van mij lenen
waar zou je aanraden, heb ook nog niet met OENquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar met oud en nieuw sowieso voor het eerst naar een homoparteee. Nog niet eerder gedaan en al die uitbundige homo's uit hun dak zien gaan met champagne (incl. moi) lijkt me wel heel leuk
Snijdt/afhaalt/lijmt/afhaalt/plak terug?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe precies zie je dat voor je?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Snijdt/afhaalt/lijmt/afhaalt/plak terug?
bloedworstquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Snijdt/afhaalt/lijmt/afhaalt/plak terug?
iew, ik zie het voor me zegquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
iew, ik zie het voor me zeg![]()
Wilt u een plak piemel meneer?
Ik herken mijne hier niet in, sorryquote:
Mij ook ja, al zit ik dan waarschijnlijk in Egypte.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar met oud en nieuw sowieso voor het eerst naar een homoparteee. Nog niet eerder gedaan en al die uitbundige homo's uit hun dak zien gaan met champagne (incl. moi) lijkt me wel heel leuk
de naam alleen al koken met kanker....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelden heb ik zo'n misselijkmakende blog gelezen als deze
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://bp2.blogger.com/_dii4pQexlxg/Ryo7uh0w6uI/AAAAAAAAAV8/iX8B71VNrG0/s400/bloedworst.gif&imgrefurl=http://kokenmetkanker.blogspot.com/2007/11/varken-volledig-verwerken-deel-1.html&h=343&w=213&sz=114&hl=nl&start=2&um=1&usg=__SFhjted94KkXFCg3IWW7LvNkruc=&tbnid=rA9yhIjc2sCNlM:&tbnh=120&tbnw=75&prev=/images%3Fq%3Dbloedworst%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN
Gosh, wat zielig! het is ook zó vervelend om naar Egypte te gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:33 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Mij ook ja, al zit ik dan waarschijnlijk in Egypte.
Ik moet er voor in de bui zijn zegmaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:34 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Hadouken! is best wel tof ja! Ik luister het alleen vrijwel nooit.
Slaap lekker, im gone too!quote:
ik ga ook naar bed, niet met arthur maar met my love and keiharde sex hebben hahahahaahahahahahhaquote:
ik zeg compensatiedrangquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga ook naar bed, niet met arthur maar met my love and keiharde sex hebben hahahahaahahahahahha
Ja, als ik iets kan bedenken om het zonder MSN te doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De dagen dat ik hem aan jan en alleman gaf zijn voorbijDaar heb ik mijn lesje wel van geleerd. En hoe ik dat geleerd hebt valt te lezen in het 2e boek van Wonderer
Toch, Wondy?
die kennis is toch al zou oud als de weg naar Methusalemquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Teruggelezen. Cahir en Sam zijn walgelijke relschoppers. Goedemorgen.
Ik zeg: Johannesburg Christmas Pool Party. Ik heb het zwembad, het huis en er zijn nog wel wat matrassen overquote:
En aan leuke jongens ook geen gebrek?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zeg: Johannesburg Christmas Pool Party. Ik heb het zwembad, het huis en er zijn nog wel wat matrassen over
Ik kan iig weer een hele week ontspannen...hopelijk is dat genoegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
let je op dat je wel voldoende ontspanning krijgt ?
Ja want alle boeren zitten met hun gezinnetjes in Durban aan het strand met kerstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zeg: Johannesburg Christmas Pool Party. Ik heb het zwembad, het huis en er zijn nog wel wat matrassen over
die laten we dan wel uit Cape Town overkomenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En aan leuke jongens ook geen gebrek?
ik was in de veronderstelling dat jij het beheer over je eigen agenda en planning voerde, maar dat is dus niet het geval?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan iig weer een hele week ontspannen...hopelijk is dat genoeg
Dus je krijgt collega's over de vloer?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:16 schreef Bartjebart het volgende:
Bleegh vandaag komen ze men nieuwe keuken plaatsen...
Jawel, ik heb dus en hele week ontspanning ingepland. Van meer ontspanning word ik narrigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was in de veronderstelling dat jij het beheer over je eigen agenda en planning voerde, maar dat is dus niet het geval?
Hangt ervan af wie er allemaal komen en of Stroek die modellen meeneemtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En aan leuke jongens ook geen gebrek?
En het blijft ook steeds op hetzelfde punt. Volgens mij hebben ze stiekem zelf een daddy-complex. Zouden ze maar al te graag door hun vaders keihard gedomineerd willen worden als de schattige dochtertjes dat ze zijn of zo. Ik weet 't niet, ik vind de obsessie ermee vrij ongezond.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is niet zo jammer als de mensen die anderen uit de tent lokken. Sneu hoor, iemand zwart maken die ze volgens mij geen van allen eigenlijk kennen.
En dan kan ik daarna weer met hun mee als ik oud&nieuw in Cape Town vierquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die laten we dan wel uit Cape Town overkomen
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het blijft ook steeds op hetzelfde punt. Volgens mij hebben ze stiekem zelf een daddy-complex. Zouden ze maar al te graag door hun vaders keihard gedomineerd willen worden als de schattige dochtertjes dat ze zijn of zo. Ik weet 't niet, ik vind de obsessie ermee vrij ongezond.
Ohhh, spank me daddy!quote:
ik ben alles behalve een model homoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hangt ervan af wie er allemaal komen en of Stroek die modellen meeneemt
En ik ben er natuurlijk ook![]()
![]()
www.thequarters.co.za is wel een goede start,quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En dan kan ik daarna weer met hun mee als ik oud&nieuw in Cape Town vier. Heb jij de adresjes?
![]()
Rolmodel?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben alles behalve een model homo
Nee, alleen Sam en Cahir. Die smeken er zowat omquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja kom zeg, ik ga jullie niet allemaal een paar corrigerende tikken uitdelen
En je bent ook geen 19-23 jaar meerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben alles behalve een model homo
O ik ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En je bent ook geen 19-23 jaar meer
Bedankt! Zal de rest er mee naartoe sleurenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.thequarters.co.za is wel een goede start,
Dan zit je gelijk midden in "the action"
Kinderen die vragen worden overgeslagenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, alleen Sam en Cahir. Die smeken er zowat om
Niks daarvan, wij moeten mee voor het parental guidance verhaalquote:
Ik had het alleen over die modellen die Stroek meeneemtquote:
Man, ik zal allang blij zijn als ik hier überhaupt 7 sloten ziequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niks daarvan, wij moeten mee voor het parental guidance verhaal![]()
anders loopt de kudde straks weer in 7 sloten tegelijkertijd
als het doorgaan moet je zeggen dat je via Gert - Jan geboekt hebt en mag je Jurgen zoenenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bedankt! Zal de rest er mee naartoe sleuren
Húúúhhh, stomme boomquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je die boom naast me bekeken? Die is dood.... er groeit geen extra euro meer aan
Annie, I'm not your daddy!quote:
toch beter kijken achter al die fences zitten vaak bewapende bewakers achter een serie slotenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Man, ik zal allang blij zijn als ik hier überhaupt 7 sloten zie
Zoveel inhoud heb ik ook niet hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had het alleen over die modellen die Stroek meeneemt![]()
Zonder enige inhoud die dag wordt het ook maar een beetje saai (ik ga er ff vanuit dat de meeste modellen weinig inhoud hebben inderdaad)
Wacht, ik gooi er even een fles pokon in leeg!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Húúúhhh, stomme boom [ afbeelding ]
Tegen wie zou ik moeten zeggen dat ik geboekt heb? De willekeurige-bij-het-stoplicht-staande-straatverkoper?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het doorgaan moet je zeggen dat je via Gert - Jan geboekt hebt en mag je Jurgen zoenen
http://foto.stroekie.com/(...)%202007/img_0397.jpg
Het is toch zo'n schatje
Flauw, maar o zo waarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch beter kijken achter al die fences zitten vaak bewapende bewakers achter een serie sloten
Zoenen = vreemdgaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tegen wie zou ik moeten zeggen dat ik geboekt heb? De willekeurige-bij-het-stoplicht-staande-straatverkoper?
Ow, en zoenen doe ik niet aanZou een beetje extreem lullig zijn voor iemand in Nederland
Tuurlijk welquote:
Wil je me ff inhoud komen geven dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hield heel wijs m'n mond net, maar ja, nu je het zelf al zegt.... inderdaad!
Je weet het nooit met die homo'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoenen = vreemdgaan?
Uhm.. volgens mij hadden we het hier gewoon over 3 zoenen geven als begroeting, Stroek?
Hmm.. grooving baby!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je me ff inhoud komen geven dan?
Je moet bij een bureau de sleutel halen, en als je gelukt hebt komt Jurgen die zelf wel brengen, en als je zegt dat Stroek je gestuurt heeft neemt hij je wel mee op een avondje club hopping in Cape Townquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tegen wie zou ik moeten zeggen dat ik geboekt heb? De willekeurige-bij-het-stoplicht-staande-straatverkoper?
Ow, en zoenen doe ik niet aanZou een beetje extreem lullig zijn voor iemand in Nederland
Nou ja, ik ken Stroek niet zo goed, misschien had Stroek het wel over heftig tongzoenenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je weet het nooit met die homo's
I feel stupid![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wacht, ik gooi er even een fles pokon in leeg!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je moet bij een bureau de sleutel halen, en als je gelukt hebt komt Jurgen die zelf wel brengen, en als je zegt dat Stroek je gestuurt heeft neemt hij je wel mee op een avondje club hopping in Cape Town![]()
quote:en ik schreef zoenen, niet kopkluiven of huig likken, maar gewoon een paar onschuldige kusjes geven
Ik snap de link ook niet helemaalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind kopkluiven nog steeds een erg onsmakelijke benaming voor iets lekkers
True. De hele romantiek ervan is gelijk verdwenenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind kopkluiven nog steeds een erg onsmakelijke benaming voor iets lekkers
Ik vind kus echt zo'n leeg, gevoelloos woord..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Een zoen vind ik net een gradatie hoger dan kus. Dus voortaan maar om misverstanden te voorkomen zeggen "3 kussen"
Aan iemand's tong? Ik deed altijd m'n slabbetje om, wat chilisaus over het haar, goed vasthouden met beide handen en kluiven maarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik snap de link ook niet helemaal![]()
*kijkt heel erg naïef*
Je kluift toch aan iemands tong?
Ang3l heeft een niet gemiddelde verhouding tussen oppervlakte en inhoudquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hield heel wijs m'n mond net, maar ja, nu je het zelf al zegt.... inderdaad!
't is wel een ideequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Aan iemand's tong? Ik deed altijd m'n slabbetje om, wat chilisaus over het haar, goed vasthouden met beide handen en kluiven maar![]()
Vond altijd al dat ze er zo verminkt uit gingen zien op den duur
Maar vindt kus dat ook van jou?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind kus echt zo'n leeg, gevoelloos woord..
En door het gebruik van chilisaus valt het bloed ook niet zo op.quote:
Lees eens terugquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken Stroek niet zo goed, misschien had Stroek het wel over heftig tongzoenen
Curryquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En door het gebruik van chilisaus valt het bloed ook niet zo op.
Mja, het is wel ongeveer dezelfde grootte.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik val niet in de doelgroep
Thank God!!
Die informatie had ik reeds verwerkt....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lees eens terug
onderste post op vorige pagina staat juist zoenen en niet kopkluiven of huiglikken
Is handig om jezelf te kunnen verbergenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, het is wel ongeveer dezelfde grootte.
* Tomasso runs and hides.
Knoflooksaus. Dan zie je alleen het bloed weer wel, maar het is gewoon lekker.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is handig om jezelf te kunnen verbergen
En de halve buurt ruikt hetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Knoflooksaus. Dan zie je alleen het bloed weer wel, maar het is gewoon lekker.
Weten ze thuis dat je eraan komt en het eten opgediend kan worden.quote:
Zo makkelijk laat ik niet over me heen lopenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, kun jij niet zeggen, tenzij je op grond gaat liggen
En dan leg je je vriendje/scharrel/neukertje op tafel?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Weten ze thuis dat je eraan komt en het eten opgediend kan worden.
Dan wordt het kou lijden daar bovenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zo makkelijk laat ik niet over me heen lopen
Ja een kus is voor mij zo'n kusje. Smak. Als je iemand begroet of zo. Op de wang. Vluchtig op de mond. Een zoen vind ik toch wat anders. Die duurt in mijn hoofd ook langer denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind kus echt zo'n leeg, gevoelloos woord..
*zucht*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Iemand op zijn bek pakken" dekt de lading wel.
De liefde van de man gaat door de maag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan leg je je vriendje/scharrel/neukertje op tafel?
In mijn definitie heb je voor zoenen je tong ook niet nodig, dat komt pas bij tongen/bekken of hoe je het ook wenst te noemen,quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een kus is voor mij zo'n kusje. Smak. Als je iemand begroet of zo. Op de wang. Vluchtig op de mond. Een zoen vind ik toch wat anders. Die duurt in mijn hoofd ook langer denk ik
Ik vind het lekker puberaal.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*zucht*
En dan zijn er altijd weer olifanten die door de porseleinkast stampen....
Ik vind 3 zoenen geven ook wel normaal klinken andersquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een kus is voor mij zo'n kusje. Smak. Als je iemand begroet of zo. Op de wang. Vluchtig op de mond. Een zoen vind ik toch wat anders. Die duurt in mijn hoofd ook langer denk ik
Dat vind ik dan al weer smakelijker klinken dan "kopkluiven", "amandelhockey" of "huiglikken" ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Iemand op zijn bek pakken" dekt de lading wel.
Levende bewijs zit hier *steekt hand op*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de maag.
kan dat ook met oud en nieuw?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heeft alleen meer te maken dat het in termen van lust bedoeld wordt denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik dan al weer smakelijker klinken dan "kopkluiven", "amandelhockey" of "huiglikken" ja.
Past bij je jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind het lekker puberaal.
True, maar een zoen vind ik net als Ang3l iets wat langer duurt dan een kus en iets dat je meer geeft aan een vriendje dan iemand anders.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind 3 zoenen geven ook wel normaal klinken anders![]()
"Ik begroette hem met 3 kussen" vind ik toch wat minder klinken
Ik vind een zoen kleffer dan een kusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind 3 zoenen geven ook wel normaal klinken anders![]()
"Ik begroette hem met 3 kussen" vind ik toch wat minder klinken
"keelhockeyen" mag die ook niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik dan al weer smakelijker klinken dan "kopkluiven", "amandelhockey" of "huiglikken" ja.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lust?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heeft alleen meer te maken dat het in termen van lust bedoeld wordt denk ik.
*handjeklapt*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Levende bewijs zit hier *steekt hand op*
Neequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom maar even een weekje terug vanuit Z-A over maand...
Vast wel, dan zit ik alleen niet in Jo-burgquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:26 schreef Tomasso het volgende:
True, maar een zoen vind ik net als Ang3l iets wat langer duurt dan een kus en iets dat je meer geeft aan een vriendje dan iemand anders.
Ik stem voor de uitleg van Ang3lquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind een zoen kleffer dan een kusAlsof je je lippen er dan wat langer en beter ophoudt.
Nee en huigsquashen ook niet!quote:
1 pot natquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Ik stem voor de uitleg van Ang3l
De mijne ook, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn opmerking was geheel onschuldig..
Graag!quote:
De lever of de gelderseworst?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Graag!Liep ook altijd 3x langs de slager voor een plakje
Ik reageer gewoon niet meer.. van jou win ik toch nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De mijne ook, maar dat geheel terzijde.
Je hebt me doorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je "emotioneel" wordt!
Ja aub! Ik heb afgelopen weekend genoeg lesbische zaken moeten verdragen!quote:
Ik stem voor leverquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De lever of de gelderseworst?
We hebben onze tanden gepoetst dus dan mogen we best al 's ochtends zoenen en kussen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen wat een drukte vanmorgen hier. Eerst koffie, veeeel koffie. En wat een onderwerp voor de ochtend![]()
![]()
Beidequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten enzo zelfsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben onze tanden gepoetst dus dan mogen we best al 's ochtends zoenen en kussen.
Geen idee. Hij zei altijd "Kom jij maar even achter de toonbank jongeman. Krijg jij een speciaal worstje van de slager!". Dus ik was altijd kei trots dat ik iets anders kreeg dan anderen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Traumatje?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja aub! Ik heb afgelopen weekend genoeg lesbische zaken moeten verdragen!
Wáárom las ik in godsnaam "open broek" ipv "boek"?quote:
Vunzig mannetje!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wáárom las ik in godsnaam "open broek" ipv "boek"?
Vond het al zo'n rare opmerking.
Je kreeg er ook brie bij?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Hij zei altijd "Kom jij maar even achter de toonbank jongeman. Krijg jij een speciaal worstje van de slager!". Dus ik was altijd kei trots dat ik iets anders kreeg dan anderen!
Alleen al doordat die beste man man "worstje" zei, kan ik opmaken dat dit verhaaltje niet helemaal naar de waarheid is geschreven.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Hij zei altijd "Kom jij maar even achter de toonbank jongeman. Krijg jij een speciaal worstje van de slager!". Dus ik was altijd kei trots dat ik iets anders kreeg dan anderen!
Joah moarquote:
Mja. Nogal. Voorlezing van lesbische literatuur met iets te veel beeldspraak over het sponzige vlees van de aubergine op haar bordquote:
Neen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar in kaapstad, maar daar heb je weer niet een matrasje over...
Ken jij de slager uit mijn geboortedorp dan zo goed?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen al doordat die beste man man "worstje" zei, kan ik opmaken dat dit verhaaltje niet helemaal naar de waarheid is geschreven.
Vroeger naar bed gaan, want die zin klopt ook al nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Joah moar
Ik kan er ook weinig aan doen dat ik m'n ogen nog half slapen
Waar was dat ook alweer? Schubbekutterveen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ken jij de slager uit mijn geboortedorp dan zo goed?
O, gadverdamme!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Nogal. Voorlezing van lesbische literatuur met iets te veel beeldspraak over het sponzige vlees van de aubergine op haar bord
Nee dat was bij de kaasboer. Dat was allemaal strikt gescheiden in 't dorpje hoorquote:
Damnit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vroeger naar bed gaan, want die zin klopt ook al niet
In de volksmond "Mares".quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar was dat ook alweer? Schubbekutterveen?
Dat klinkt erg auberginesk. Net als tapijtreinigen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
1 woord....kokosmatbijten.
Ook weinig voor nodig om jou gestrest te krijgen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Damnit.
"LOUD NOISEEEES!!"
* Tomasso rent paniekerig door de kamer heen
he bah, dacht ik er met een ticket vanaf te zijn...quote:
Van mij mag iedereen de hele dag zoenen en kussen ... zelfs bij de slagerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben onze tanden gepoetst dus dan mogen we best al 's ochtends zoenen en kussen.
hebben jullie nog meer synoniemen, mijn zusjke is vrijdag jarig, dus een paar leuke oneliners op de pottenparty zal het vast goed doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klinkt erg auberginesk. Net als tapijtreinigen.
Ik moest aan Anchorman denkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook weinig voor nodig om jou gestrest te krijgen..
Is 't ookquote:
We zijn heeeeeeel hard aan het werkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:06 schreef MisterO het volgende:
Wat is dit voor geouwehoer op de woensdagochtend, WERKEN JULLIE!![]()
![]()
Het is geen weekend ofzo!
Geen smoesjes! die zijn voor zwakkelingen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jamaar! Da's omdat ik vandaag naar een concert ga. Dat voelt als weekend
Ik ga morgen weer werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:06 schreef MisterO het volgende:
Wat is dit voor geouwehoer op de woensdagochtend, WERKEN JULLIE!![]()
![]()
Het is geen weekend ofzo!
Ben ik ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen smoesjes! die zijn voor zwakkelingen!
Milow. Gastenlijst.quote:concert, van wie??
www.lesbischlezen.nlquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hebben jullie nog meer synoniemen, mijn zusjke is vrijdag jarig, dus een paar leuke oneliners op de pottenparty zal het vast goed doen
Ik ben nog met m'n ochtendritueel bezigquote:
Vooruit, omdat je vrij bent.. anders had ik het echt niet gepikt!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben nog met m'n ochtendritueel bezig
Ik ga straks naar buiten als ik naar de kapper ga lopen, en daarna ga ik lopen naar m'n pa.
Zeg, ken je klassiekers ja!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:23 schreef Tomasso het volgende:
En we zingen en we springen, EN WE ZIJN ZO BLIJ! want er zijn geen stoute kinderen bij!
.
het was niet altijd voor iedereen een feestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:23 schreef Tomasso het volgende:
En we zingen en we springen, want er zijn geen stoute kinderen bij!
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht, want we zitten allemaal even recht! etc.
Ja hij had een hele tijd terug dat nummer van 50ct gecovered en dat sloeg bij concerten en optredens zo goed aan dat ei er nu zijn nieuwe single van gemaakt heeftquote:
quote:
Ik ken hem verder niet, maar dit nummer is pretty awesome. veel plezierquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij had een hele tijd terug dat nummer van 50ct gecovered en dat sloeg bij concerten en optredens zo goed aan dat ei er nu zijn nieuwe single van gemaakt heeft
Kan voorlopig nog lang geen youtube kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het was niet altijd voor iedereen een feest![]()
Nee twee geweldige kerels van de woningbouw. Zo lomp als een boerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus je krijgt collega's over de vloer?
Hitje van 'm:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar dit nummer is pretty awesome. veel plezier
Ok, dit is weer minder mijn ding... Geef mij maar R&B.quote:
goedemorgenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:52 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
morge
Da's 3x. Als we je de eerste keer negeren hoef je niet nog eens 2 pogingen te wagen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:52 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
morge
Just what I thougt...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's 3x. Als we je de eerste keer negeren hoef je niet nog eens 2 pogingen te wagen.
je ben zelf ene pikelikkerfan teatermam a je heb seker jemond vol he hehehequote:
halo halo goeiemogge ja gistere dus ff niet maar toen was je er niet hehehehehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:49 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
halo halo goeiemogge zijn julie alemaal nog homo hehehehe.
volgens mij wil jij een lekkere knuffelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:17 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
je ben zelf ene pikelikkerfan teatermam a je heb seker jemond vol he hehehe.
Inclusief een bouwvakkersdecolletéquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee twee geweldige kerels van de woningbouw. Zo lomp als een boer
Carel Struyken!quote:
kan ook enóórm opwindend zijn hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Inclusief een bouwvakkersdecolleté
Natuurlijk de echtequote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
en Rita verdonk!?!
de Échte?
dat zou ik dan wel weer heel stijlvol vinden van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |