Is 't ookquote:
We zijn heeeeeeel hard aan het werkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:06 schreef MisterO het volgende:
Wat is dit voor geouwehoer op de woensdagochtend, WERKEN JULLIE!![]()
![]()
Het is geen weekend ofzo!
Geen smoesjes! die zijn voor zwakkelingen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jamaar! Da's omdat ik vandaag naar een concert ga. Dat voelt als weekend
Ik ga morgen weer werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:06 schreef MisterO het volgende:
Wat is dit voor geouwehoer op de woensdagochtend, WERKEN JULLIE!![]()
![]()
Het is geen weekend ofzo!
Ben ik ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen smoesjes! die zijn voor zwakkelingen!
Milow. Gastenlijst.quote:concert, van wie??
www.lesbischlezen.nlquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hebben jullie nog meer synoniemen, mijn zusjke is vrijdag jarig, dus een paar leuke oneliners op de pottenparty zal het vast goed doen
Ik ben nog met m'n ochtendritueel bezigquote:
Vooruit, omdat je vrij bent.. anders had ik het echt niet gepikt!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben nog met m'n ochtendritueel bezig
Ik ga straks naar buiten als ik naar de kapper ga lopen, en daarna ga ik lopen naar m'n pa.
Zeg, ken je klassiekers ja!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:23 schreef Tomasso het volgende:
En we zingen en we springen, EN WE ZIJN ZO BLIJ! want er zijn geen stoute kinderen bij!
.
het was niet altijd voor iedereen een feestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:23 schreef Tomasso het volgende:
En we zingen en we springen, want er zijn geen stoute kinderen bij!
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht, want we zitten allemaal even recht! etc.
Ja hij had een hele tijd terug dat nummer van 50ct gecovered en dat sloeg bij concerten en optredens zo goed aan dat ei er nu zijn nieuwe single van gemaakt heeftquote:
quote:
Ik ken hem verder niet, maar dit nummer is pretty awesome. veel plezierquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij had een hele tijd terug dat nummer van 50ct gecovered en dat sloeg bij concerten en optredens zo goed aan dat ei er nu zijn nieuwe single van gemaakt heeft
Kan voorlopig nog lang geen youtube kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het was niet altijd voor iedereen een feest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |