Niet eens tegen mij snikquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik knipoog tegen niemand meer, dan krijg ik nog meer problemen. R en ik hadden het net over de planning van volgend jaar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
quote:
je hebt een BFquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:20 schreef samjustme het volgende:
Ik had verwacht dat je iets over tmm zou hebben,
[..]
Niet eens tegen mij snikdaar gaat mijn backup als ik alleen en eenzaam ben
heb je weer een nieuwe BFquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:21 schreef Cahir het volgende:
TT slaat op 2 personen, insider joke, nu is het mijn beurt puh!
ja sletquote:
Best wel lang, waarom ging het uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was toen 24 en hij was 17, we hebben 2,5 jaar een relatie gehad
Ik heb hem gezien en hij is Sam proofquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef Tomasso het volgende:
Maar ik wil ook wel bewijs dat Cahir hot is
* Tomasso helpt ff mee![]()
hij ging er vandoor met een van de acteurs uit een musical die ik regisseerdequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Best wel lang, waarom ging het uit
en waarom heb ju nu geen relatie meer met hem, hee ik heb nog steeds met dezelfde (ok met een paar kleine onderbrekingen)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was toen 24 en hij was 17, we hebben 2,5 jaar een relatie gehad
Wat wilde je kwijt dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:38 schreef MisterO het volgende:
lol angel ik wilde je net een pm sturen, laat maar dan![]()
![]()
you can do it
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij ging er vandoor met een van de acteurs uit een musical die ik regisseerde
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en waarom heb ju nu geen relatie meer met hem, hee ik heb nog steeds met dezelfde (ok met een paar kleine onderbrekingen)
Cahir is zooooooooooooooooooooo hooooooooooooooooooottttt (niet voor mij maar misschien voor jou)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef Tomasso het volgende:
Maar ik wil ook wel bewijs dat Cahir hot is
* Tomasso helpt ff mee![]()
quote:
Mag niet meerquote:
Weet ik veel, Britney?>??quote:
Ik welquote:
Nummer is gekraakt o radio 538quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet ik veel, Britney?>??
En haar clip komt vrijdag pas uit sukkel
En dat had je niet verwacht ofzo? Dat is zooo logisch... Britney is only for the gaysquote:
condooms vergetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:43 schreef Ang3l het volgende:
*gutst, sijpelt...... en druipt richting de douche*
Als ik single was dan zou ik sowieso niet met je datenquote:
Mijn hele leven, in tegenstelling tot dat van anderen, draait niet om sex,quote:
jij bent meer met mijn omvang bezig dan ik zelfquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef Cahir het volgende:
Was je toen al zo dik?
You go girlquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn hele leven, in tegenstelling tot dat van anderen, draait niet om sex,
Ik heb ook wel eens geen sex. Echt waar. Hard to believe, maar het is zo!
Sta al weer tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijden droog.
Ik vond het nummer ook niet geweldig trouwensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dat had je niet verwacht ofzo? Dat is zooo logisch... Britney is only for the gays
Ja gelijken zoeken elkaar op he.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent meer met mijn omvang bezig dan ik zelf
Keihard en strakquote:daarbij komt, naast te veel eten en te weinig sport, ben ik door mijn medicijnen ook een stuk dikker geworden, dus nee, toen was ik nog niet zo dik
Alsof het een keuze is!!!quote:
ik ben voorlopig niet in NL.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik single was dan zou ik sowieso niet met je datenmaar een keertje wat gewoon drinken samen met je bf en mijn bf waarom niet
Ik moet in december voor werk naar Londen zeer waarschijnlijk dus wie weetquote:
eigen keuzequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn hele leven, in tegenstelling tot dat van anderen, draait niet om sex,
Ik heb ook wel eens geen sex. Echt waar. Hard to believe, maar het is zo!
Sta al weer tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijden droog.
dat wordt druk jij en Stroek zolang het maar niet doordeweek isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik moet in december voor werk naar Londen zeer waarschijnlijk dus wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |