Niet eens tegen mij snikquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik knipoog tegen niemand meer, dan krijg ik nog meer problemen. R en ik hadden het net over de planning van volgend jaar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
quote:
je hebt een BFquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:20 schreef samjustme het volgende:
Ik had verwacht dat je iets over tmm zou hebben,
[..]
Niet eens tegen mij snikdaar gaat mijn backup als ik alleen en eenzaam ben
heb je weer een nieuwe BFquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:21 schreef Cahir het volgende:
TT slaat op 2 personen, insider joke, nu is het mijn beurt puh!
ja sletquote:
Best wel lang, waarom ging het uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was toen 24 en hij was 17, we hebben 2,5 jaar een relatie gehad
Ik heb hem gezien en hij is Sam proofquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef Tomasso het volgende:
Maar ik wil ook wel bewijs dat Cahir hot is
* Tomasso helpt ff mee![]()
hij ging er vandoor met een van de acteurs uit een musical die ik regisseerdequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Best wel lang, waarom ging het uit
en waarom heb ju nu geen relatie meer met hem, hee ik heb nog steeds met dezelfde (ok met een paar kleine onderbrekingen)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik was toen 24 en hij was 17, we hebben 2,5 jaar een relatie gehad
Wat wilde je kwijt dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:38 schreef MisterO het volgende:
lol angel ik wilde je net een pm sturen, laat maar dan![]()
![]()
you can do it
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij ging er vandoor met een van de acteurs uit een musical die ik regisseerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |