niet zo stelligquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alles onder de 20 cm telt niet mee.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zo stellig
3 haren op je hoofd is weinig
maar 3 in de soep weer veel
Waarom moet ik nou gelijk aan schaamhaar denken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
meer dan 20 verslik je je in net zoal de haren in je soep
Omdat de puberteit nog niet voorbij isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou gelijk aan schaamhaar denken?
Dan kan ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat de puberteit nog niet voorbij is?
en hoe voel je je vanavond. Al weer klaar om te datenquote:
welke catalogus gebruik je daarvoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:44 schreef Xiance het volgende:
nee, ik date voorlopig niet...
ik huur wel iemand uit een catologus
Wehkampquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
welke catalogus gebruik je daarvoor
Weet ik veel....ik hoef niemand meer uit te zoekenquote:
he he geen hoeren beledigen hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef hierissieweer het volgende:
Ik snap bij de gratie van de lieve heer niet waarom (en vooral hoe :S) ik zoveel geld kan uitgeven... :Sen heb net van 19:00 tot nu ongeveer liggen slapen, was moe schrok wakker, en raakte in panier toen ik de wekker zag (wat is het toch lekker om de wekker te kunnen zien) dacht dat het al morgen was en dat ik dus (super!!) te laat was voor mijn werk.
En ik heb besloten dat ik in Nijmegen ga wonen.
Ow en die gozer die in Tarzan speelt, dat was vroeger de hoer van het park in Nijmegen....
Womanizer ja, de premiere van de clip is komende vrijdag, en het is sinds gisteren op Itunes te krijgen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
ik las in één van de vorige topics of de nieuwe clip van Britney. Is dat het nummer 'womanizer'? Ik hoorde van iemand dat het 'turn around' betrof. Maar die ken ik niet.
(O kut, ik hoef toch niet dat lijstje in te vullen als je hier voor het eerst bent?)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Womanizer ja, de premiere van de clip is komende vrijdag, en het is sinds gisteren op Itunes te krijgen!
(het staat daar al op nummer 1)
Die gast luldequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, toch dus! Maar ik ken het hele nummer 'turn around' niet van haar. Niet dat ik een fan ben ofzo. Of lulde die gast uit z'n nek?
quote:
Heel goed. doe dat maar 'em.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Thanks!Ik zal 'em in elkaar slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |