Ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt genoeg andere negatieve dingen![]()
.
Niemand haat mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat leek me inderdaad ook al stug!
quote:
Ik hou er niet zo van, van die overpopulaire slijmjurk, maar deze tekst vind ik mooi van z'n nr:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:32 schreef Xiance het volgende:
Stroek, uhh.. ik zei ook niet dat ik al van plan was.. ik probeerde me alleen te bedenken hoe lang (of kort) 3jr is als je weet dat je nog maar 3jr hebt..
Mee eens. Maar ja, de teksten zijn dan ook niet van hemzelfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Borsato heeft wel vaker mooie teksten, alleen vind ik de kwal die ze zingt niet zo tof.
hij ken wel goed spele die bosato!!! hehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Dan dat ik moet leven met een ander op men huid
Ja want Leontien zit toch duidelijk op z'n huidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:54 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
hij ken wel goed spele die bosato!!! hehe.
ja heheheeeeeeeeequote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want Leontien zit toch duidelijk op z'n huid
Die had ie toch alleen in IJsland aan? Toen ie op z'n Bestemming was?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:57 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ja heheheeeeeeeee. en op ze koltrui
.
.
hee yvone wat leuk datje der ben man zule we eve neuke tusse je teiten hehehehequote:
waarom begine al zijn leidjes eigelijk met DE???? hehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Die had ie toch alleen in IJsland aan? Toen ie op z'n Bestemming was?
Vind ik wel mooi. Beetje erg janknummerquote:Geef het een beetje tijd
Hou me maar vast
Met al je tranen
Jij hoeft niet altijd
De sterkste te zijn
Wees maar jezelf
Schaam je maar niet
Ik ben nog net zo klein
En geef het een beetje tijd
Alles komt goed
Zoals het zijn moet
Mij raak je heus niet kwijt
Je hoeft niet meteen
Een vlinder te zijn
Geef het een beetje tijd
Welkom in de homo-wereldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:04 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
et ken aan mij lige hoor maar ik vin et een beetje c1000 emotie leidjes.
alemaal van die huisvrouwe dramatiek whehe.
ik dach tdat huisvrowe dramatiek meer was zoals in desperete houswifs met mooie jurke en dat wijf van de magnem ijsies hehehequote:
Deze tekst vind ik wel wat, daarom kan het me niks schelen wie me haatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ja, de teksten zijn dan ook niet van hemzelfDus eigenlijk mag ie daar dan ook al niet de lof voor krijgen.
Er is er nog eentje, van dezelfde cd, die ik keihard kan meezingen:
Knip
Vogelvrij, ik laat me door geen mens de wet voorschrijven
Vogelvrij, ik ben iemand anders, ik ben iemand anders dan jij
Het kan me niet schelen wie me aardig vindt of niet
Het doet me geen donder wat een ander in me ziet
Liever een vrije en een eigenwijze gek
Dan dat ik moet leven met een ander op m'n nek
Ik wil een man zijn met een duidelijk gezicht
En met een uitgesproken mening
Je kan het proberen, maar ik blijf in evenwicht
Ik wil gewoon mezelf zijn