Pfff.. kom maar op, brulkikkerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:55 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
<quote]Op woensdag 8 oktober 2008 13:52 schreef Vlarp het volgende:
*ril*
Bwegh!!
[ /quote]
dat is ene vet leker wijjf vlapr kijk ma aar uit of ik ram je so met je kop door eenb ushokie heen!!.
.
.
. hehehehe
.
Moet dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:56 schreef Tomasso het volgende:
Als iedereen die kutkloon nou gewoon negeert...
echt wel. Je bent erg gay.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:55 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
nou ik houwel van lange pijjpen hehehe. maar neit met supermen
.
.
. hehehe
.
Nja, niets moet, maar het scheelt wel een hoop gescroll over wat lettertjes in een verkeerde volgorde.quote:
Ja maar.. hij relt zo leuk!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nja, niets moet, maar het scheelt wel een hoop gescroll over wat lettertjes in een verkeerde volgorde.
wat ben jij midner dat je me paktop me speling tomato ken je wel ik vin et echht zon homostreeekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:01 schreef Tomasso het volgende:
Nja, niets moet, maar het scheelt wel een hoop gescroll over wat lettertjes in een verkeerde volgorde.
Mag lijen dat je tussen 2 treinen je puisten uitknijpt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:05 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
wat ben jij midner dat je me paktop me speling tomato ken je wel ik vin et echht zon homostreeek:R.rr
. hehehe
.
nou komaar op aNg5l hehehequote:
Vergeet ik nog de hehehehehehe.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mag lijen dat je tussen 2 treinen je puisten uitknijpt.
hehehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:07 schreef Tomasso het volgende:
Mag lijen dat je tussen 2 treinen je puisten uitknijpt.
Zeg ZOVEEL spelfouten dan begint het wel op te vallen dat het opzettelijk is hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:14 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
hehehe. wat gijnigik heb ene tijdje in leien gewerkt bij de vedior hehehe ging ik heel ad hok bole pelle bijde blomevijling hehehe
. maar watheb dat met treine en puisste te make tamaro???????? herhehe
.
Luig = Luigi? Klinkt italiaans!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:21 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
hou je bekman je ben zelf stuepid![]()
. kijk maar uit of ik sturu me maat luig op je af en die slaatj e echt helemaaal kapot!!!
![]()
. hehehe
.
ja het et is luigie inderdaad dat is ze usrname hier hehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Luig = Luigi? Klinkt italiaans!
Bring him on!
Ik bedoel, Mohammaed heb ik nu wel gehad hoor
huh wat minder man getvre ik vin juist dat ze jou moete banequote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:24 schreef MisterO het volgende:
kan die kikkerlikker niet gebanned worden? jezus hoe irritant kun je zijn, en niet grappig
misschien een ip ban voor jou? nog beter. zijn we ook gelijk van gellerboy afquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:27 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
huh wat minder man getvre ik vin juist dat ze jou moete bane.
. :Rr.
hehehe
.
ik ga der meteen werk van make!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |