En da toch meer verdienen dan jij. Knap hequote:
Nah, op 30 jarige leeftijd verdien ik ook wel veel hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En da toch meer verdienen dan jij. Knap he
En dat weet jij nu al, wat je op je 30e verdientquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nah, op 30 jarige leeftijd verdien ik ook wel veel hoor
Ik doe dit als ik aan de foon ben, multitasking hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:14 schreef Cahir het volgende:
Met een houding dat je gaat werken op je werk kom je veel verder dan dat je gaat FOKKEN op werk.
Best een Vrolijk gezicht zeker ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, had ik al gezegd dat Cadans bij Vrolijk in de winkel ligt?Leuk gezicht hoor...
Dat was ik jaquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet probeer om mensen voor de gek te houden he?
En ik gaf al zoveel hintsquote:
Niks mis mee inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat was ik jaik werk hard voor mn zakcentjes, niks mis mee!!!
Beter dan dat je een lening neemt en elke dag op je luie reet zit zoals sommige studenten.
nou ja noem 19 centimeter maar een staartJEquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:45 schreef PJORourke het volgende:
Ik zie dat het 19cm gedoe nog een staartje gekregen heeft in de vorm van een tt.
Alles onder de 20 cm telt niet mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:13 schreef Stroekie het volgende:
nou ja noem 19 centimeter maar een staartJE
is dat zo ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alles onder de 20 cm telt niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |