quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja mijn extra keuze: Creed - Higher
ik vind de stringpartijen van het nummer het lekkerstequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
P1 233 Mhz met MMX technologie. Zou dat het probleem zijn?
Wat een sfeer in Das Boot
Me2, echt geniaal en dan die robot stem erdoor. Ge-wel-digquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vind de stringpartijen van het nummer het lekkerste
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:27 schreef Qunix het volgende:
Ik sloot hem, ik maak nieuwe open.... Wat vat je er niet aan?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
woow gaat weer snel dit topic
* muisje-eliza gaat nieuw topic vast klaarzetten
Sommige mensen willen hun TT-postcount ophogen door van tevoren alvast te gaan roepen dat ze een topic openen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:27 schreef Qunix het volgende:
Ik sloot hem, ik maak nieuwe open.... Wat vat je er niet aan?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je tvps zijn er niet origineler op geworden
Ik vind al die dance-platen uit de '90s nu opeens helemaal leuk terwijl ik me er kneiterrrr aan ergerde toen ze uitkwamen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2, echt geniaal en dan die robot stem erdoor. Ge-wel-dig
Het zal wel nooit goed gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommige mensen willen hun TT-postcount ophogen door van tevoren alvast te gaan roepen dat ze een topic openen.
Jup, hier ook al moet ik eerlijk zeggen dat ik toch ook wel een boel dance platen toen goed vond en nu nog steeds. Das Boot is toch wel heel ubber.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind al die dance-platen uit de '90s nu opeens helemaal leuk terwijl ik me er kneiterrrr aan ergerde toen ze uitkwamen.
De enige manier om het op te lossen is vanuit FOK! zelf, door gewoon door te gaan in hetzelfde topic.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zal wel nooit goed gaan
De een opent niet als ie sluit, de ander opent als ie niet sluit
't zijn net oesters, die Fok mensen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zal wel nooit goed gaan
De een opent niet als ie sluit, de ander opent als ie niet sluit
Wat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:30 schreef toma het volgende:
[90's @ 3FM #769] Met nu 100% 90's requests!
ik zei het.
nou ik weet niet wat dat is en wat het doetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommige mensen willen hun TT-postcount ophogen door van tevoren alvast te gaan roepen dat ze een topic openen.
Vast.... 40 posts per dag gemiddeld.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou ik weet niet wat dat is en wat het doet, maar ik open graag een topic omdat ik dan n leuk ideetje heb bv voor een titel, en tot nu toe gaat het altijd goed...sorrie Q
Dat zou je wel willenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Krijgen we ook nog jeugdfoto's van Maricha te zien?
SCHANDE!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:34 schreef kabelhaspel het volgende:
Fail, bruggetje is 'little bridge' wat taaltechnisch dus niet klopt
Ligt eraan over welke brug hij het heeft he. Erasmus of Zaanse Schans of overlopertje over de sloot achter z'n huis. Dus, theoretisch gezien, nog niet complete fail.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:34 schreef kabelhaspel het volgende:
Fail, bruggetje is 'little bridge' wat taaltechnisch dus niet klopt
Ah!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:34 schreef toma het volgende:
[..]
Dat er dubbele topics geopend zouden worden
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat zou je wel willenIk heb ontdekt dat ik dit topic iig niet moet openen als ik aan het drinken ben
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:36 schreef Cee het volgende:
Dit zongen ze bij Jaws.
I need a HAAI HAAI HAAI HAAI, AWAY!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:38 schreef toma het volgende:
Ben bang dat mijn request weer niet gedraaid zal worden![]()
Presidents of the USA - Peaches
quote:
Niet gepost, wel gestuurd naar 3fm. M'n keuze was reuze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Yoooooooooooo, goeieavond!
Zijn er hier meer mensen die foto's hebben gepost van '90? Ik heb er ook nog wel een paar
laat zien!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Yoooooooooooo, goeieavond!
Zijn er hier meer mensen die foto's hebben gepost van '90? Ik heb er ook nog wel een paar
nee, die bestaan nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Krijgen we ook nog jeugdfoto's van Maricha te zien?
Breathing in and breathing out ,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vast.... 40 posts per dag gemiddeld.
Maar goed... We houden deze gewoon.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Ik laat geen foto's van mij in de 90's zien.
Aan het eind van de 90's, was ik net 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe een gok, in 1990 was ze vast een jaar of 11..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n nette (boeienddd), maar wel eerlijke vraag; hoe oud was je in the '90?
Over een klein maandje word ik 30.....dus reken maar uit!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n nette (boeienddd), maar wel eerlijke vraag; hoe oud was je in the '90?
De nieuwe Heroes en The Office en Pushing Daisies en The Amazing Race liggen allemaal klaar dus ik ga me niet al te lang meer bezighouden met 3fm vanavond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En puberruil XL en nieuwe afleveringen (als het goed is) van Blik op de weg.![]()
Wil Smith
Dan had ik het dus goed!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Over een klein maandje word ik 30.....dus reken maar uit!
je mag niet meer gokkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik doe een gok, in 1990 was ze vast een jaar of 11..
Ok tuurlijk bestaan ze wel, maar weet niet precies waar (lang verhaal) en daarnaast heb ik geen scanner....sorry! (En ik denk dat ik ze dan nog steeds niet online had gezet...;))quote:
Dan krijg je het dus nog druk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Cee het volgende:
[..]
De nieuwe Heroes en The Office en Pushing Daisies en The Amazing Race liggen allemaal klaar dus ik ga me niet al te lang meer bezighouden met 3fm vanavond.
Wie weet heeft Michiel ze welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ok tuurlijk bestaan ze wel, maar weet niet precies waar (lang verhaal) en daarnaast heb ik geen scanner....sorry! (En ik denk dat ik ze dan nog steeds niet online had gezet...;))
Inderdaad! (Maar je kunt mijn geboortedatum volgens mij ook op inet vindenquote:
was ook niet zo heel moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Inderdaad! (Maar je kunt mijn geboortedatum volgens mij ook op inet vinden)
Dat dacht ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah, Mr. Oizo?!
Niet dus.. Andere reclame..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hakkuh smiley is toch van jou...met die leuke wiebelhandjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad.
Ik had het volume al hard staan. Niet geheel nutteloos, maar toch...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
ben ik kansloos als ik al 2 dagen lang Capella probeer aan te vragen?
Maricha zeg gewoon tegen me dat dit een kansloze request is...zoek ik iets anders leuksDan toch die andere Capella aanvragen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Oja,
Ik was vergeten dat ik visite krijg, Dus ben hard aan het opruimen. Maar kon jullie niet missen.
[..]
dat hakkuh smiley is toch van jou...met die leuke wiebelhandjes
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan toch die andere Capella aanvragen...
Wow, ik wist gister wel dat ik visite had en vandaag niet....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
Dat zei je gisteravond idd, succes met opruimen iig en veel plezier straks
ben ik kansloos als ik al 2 dagen lang Capella probeer aan te vragen?
Maricha zeg gewoon tegen me dat dit een kansloze request is...zoek ik iets anders leuksals je maar wel een goede van capella aanvraagt , want ze hebben ook bagger gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad.
Ik had het volume al hard staan. Niet geheel nutteloos, maar toch...
Daar ben ik veel te lui voor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Inderdaad! (Maar je kunt mijn geboortedatum volgens mij ook op inet vinden)
Boeruh!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoorde ik "Boeren" in het nieuws en het eerste wat ik doe is Gerard E imiteren....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoorde ik "Boeren" in het nieuws en het eerste wat ik doe is Gerard E imiteren....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wow, ik wist gister wel dat ik visite had en vandaag niet....
Ik heb op msn een hele verzameling van die smiley'squote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind die bewegende smiley`s echt leuk. Spaar ze ook allemaal
Michiel heeft een enorme koffer mee, met allemaal cd's uit de jaren 90!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet nietmeer waar ik kan zien wat er allemaal in de puter staat van 3FM
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel heeft een enorme koffer mee, met allemaal cd's uit de jaren 90!
Het probleem is vooral dat er ZOVEEEEEEL requestjes binnenkomen, dus het is zeker geen kansloze request
Ik heb geen msn meer, maar ik had er genoeg. Moet nog steeds een makkelijke pagina online gooien, die als je er op eentje klikt, deze gelijk in je "ctrl c" of "appeltje c" komt te staan...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb op msn een hele verzameling van die smiley's
regenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef Sersjee het volgende:
Da's wel lekker, na het in de regen boodschappen doen thuiskomen met Epic
Mha hahahahaha Mha hahahahahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
als ik bij 3FM Capella intoets kom ik niet verder dan dit:
Songs
WINX
DON'T LAUGH (ACAPELLA)
ik HAD er ook heel veel op msn...tot ik n nieuwe puter had en er achter kwam dat ik niet alles meekreeg van msnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb geen msn meer, maar ik had er genoeg. Moet nog steeds een makkelijke pagina online gooien, die als je er op eentje klikt, deze gelijk in je "ctrl c" of "appeltje c" komt te staan...
(mooie lange en duidelijke zin hierboven....)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Daft Punk!!![]()
Ik hoop dat ik de tekst nog ken..![]()
Deze heb ik gemaakt voor ons (3fm fok topic) favo nummer op 3FMquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik HAD er ook heel veel op msn...tot ik n nieuwe puter had en er achter kwam dat ik niet alles meekreeg van msn![]()
ik heb wel voor t rattenforum ZELF smileys gemaakt
De request van AZ komt er weer doorheenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef Qunix het volgende:
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD !
Ah, jij wilde Rihanna doen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Deze heb ik gemaakt voor ons (3fm fok topic) favo nummer op 3FM
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Daft Punk!!![]()
Ik hoop dat ik de tekst nog ken..![]()
Regen ja... Check de buienradar maar.quote:
Daar moet wel iets voor worden verzonnen inderdaad. Heb nog wel skype!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier ist droog en warm buiten...
En LL, je moet echt terug aan de MSN, zeker als je straks overseas gaat!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar moet wel iets voor worden verzonnen inderdaad. Heb nog wel skype!
Zo'n pagina zou ik eigenlijk ook eens moeten maken, want het is wel verrekte handigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb geen msn meer, maar ik had er genoeg. Moet nog steeds een makkelijke pagina online gooien, die als je er op eentje klikt, deze gelijk in je "ctrl c" of "appeltje c" komt te staan...
(mooie lange en duidelijke zin hierboven....)
Je snapte wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo'n pagina zou ik eigenlijk ook eens moeten maken, want het is wel verrekte handig
Kleurtje van de achtergrond nog ff veranderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Deze heb ik gemaakt voor ons (3fm fok topic) favo nummer op 3FM
[ afbeelding ]
Hier in A'dam ookquote:
Het moest snel (toen ik hem maakte).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Kleurtje van de achtergrond nog ff veranderen.![]()
Roxette!!
Dusquote:
Skype? Dat is zooooo 2007quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar moet wel iets voor worden verzonnen inderdaad. Heb nog wel skype!
Ga je dan geen pepernoten eten vanavond?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:16 schreef Qunix het volgende:
Één maal
Ben Liebrand featuring Tony Scott - Move It To Te Bigband
uit 1990 graag.
Ik ben er nog niet in begonnen, ben eerst nog bezig met: De nieuwe wereld - Frank McCourtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Vandaag het boek van Gerard gekocht. Erg leuk
Tony heb ik nog op zien duiken in Never mind the Buzzcocks, daar zei ie dat ie nu meer als liedjesschrijver bezig is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:21 schreef Cee het volgende:
Die Brian Harvey is een tijd geleden nog met z'n auto over zichzelf heen gereden, vraag me niet hoe het kan. Hij zei dat het een 'ongeluk' was.
De rest is denk ik weer loodgieter geworden.
* Cee heeft ooit in diezelfde schapendrek gestaan voor Take Thatquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
nu vind ik het weeeer jammer dat ik mn foto van mij met East 17 niet kan vinden
ik heb wel de foto's gevonden van East 17 door t raam heen van de oude radio 3 studio waarbij ik tussen de schapendrek lag om die foto's te maken
Dat dus.quote:In May 2005, after being diagnosed with clinical depression, Harvey was hospitalised after an alleged suicide attempt. On 31 May 2005, he was readmitted to hospital in a critical condition after falling under the wheels of his Mercedes-Benz motor car, whilst driving. According to Harvey, the accident happened after he felt sick from eating too many baked potatoes. He pulled over to be sick, and whilst his head was outside his car, he tipped over and accidentally ran himself over.
Eh, ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben vast een cultuurbarbaar, maar had dit nummer nog nooit gehoord...!
Maar ik vind het klásse dat het nu wel gedraaid wordt!
echt? ik ook met mn vriendin...we waren echt naja vrienden kon volgens mensen niet omdat zij van TT was en ik van E17quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
* Cee heeft ooit in diezelfde schapendrek gestaan voor Take That
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het plan was dat Freddy en Montserrat dat nummer tijdens de OS 1992 in Barcelona zouden zingen. Maar Freddy had iets anders.....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt? ik ook met mn vriendin...we waren echt naja vrienden kon volgens mensen niet omdat zij van TT was en ik van E17toch gingen we met elkaar mee naar de concerten, en we kochten maar 1 hitkrant, en knipten er beiden uit wat we nodig hadden
de beste 90's danceplaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Oh-My-God het is DJ Paul met Love You More. Oohhh yeaaaaaaaaaaaaah !!!!![]()
![]()
![]()
De zware tonen in de plaat zijn ook zo vet !
Nee, nee en nog eens nee!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
...
The Magic Friends, DIE moeten ze terughalen deze week!
...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]Hebben we ooit samen in de modder gestaan?
Toen waren ze te gast bij The Magic Friends toen ik ze bij 3fm zag. The Magic Friends, DIE moeten ze terughalen deze week!
Heb TT nog een paar keer eerder ontmoet toen ze nog amper beroemd waren hier. Ging ik heel schaapachtig m'n Hitkrant postertje door Robbie Williams laten signeren, die's nu heilig. En m'n vriendin gaf ze allemaal een knuffel-konijn. How random.
Jaweeeeeeeeeel!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeeel!Dat waren m'n helden, die schroomden niet al m'n geliefde foute boybandjes in de studio te lokken zodat ik steeds weer in de schapenwei kon hangen of stomme vragen aan de telefoon kon stellen aan die gasten.
Boybands en hysterische fans... dat zijn al 2 redenen om ze niet terug te hoeven horenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeeel!Dat waren m'n helden, die schroomden niet al m'n geliefde foute boybandjes in de studio te lokken zodat ik steeds weer in de schapenwei kon hangen of stomme vragen aan de telefoon kon stellen aan die gasten.
Oh Elisa, babysokjes, geweldig!
Handtekeningen na afloop bij de artiesteningang.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Handtekeningen na afloop bij de artiesteningang.
Ik heb em al een paar keer aangevraagd, maar voor mij heeft Michiel em nog nooit gedraaidquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Graag gedaan, Michiel.
Ik was niet hysterisch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Boybands en hysterische fans... dat zijn al 2 redenen om ze niet terug te hoeven horen
ik was ook niet hysterischquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was niet hysterisch.Daar hadden we ook een gloeiende hekel aan, aan die viltstift-op-voorhoofd-schrijvende, schuimbekkende, kirrende, trieste, huilende kinderen.
Alhoewel ik me afvraag in hoeverre kou en regen trotseren voor het opvangen van glimpsen niet minder triest is, maar da's een ander verhaal.
OMG Janne!! hhahahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
DJ Paul Tessa, Jilly, Sema en Janneke met Love You More
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boyzone, Backstreet Boys, potverdorie ik MOET ooit minder dan een meter van je af hebben gestaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]maar in de regen op Boyz II men wachten of Boyzone of Backstreetboys deed ik wel
Erger nog, ik kan het meezingen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Oh god... Hanson...
Oh god... ik herken Hanson...
Volgens mij heb ik iets gemistquote:
Wat is de volgende zin? "Oh god...ik heb een cd van Hanson..." ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Oh god... Hanson...
Jij hebt met de request al wat krediet opgebouwdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Erger nog, ik kan het meezingen.
Waarom vertel ik dit?!
Mmmbop..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Oh god... Hanson...
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij hebt met de request al wat krediet opgebouwd
Dat zou te erg zijn. Die Hanson-fans uit mn klas waren al erg genoeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is de volgende zin? "Oh god...ik heb een cd van Hanson..." ?
Wees gerust, dat gaat ook niet gebeuren. (Heb ik al eens geprobeerd en anderen met mij....)quote:
Zijn Sjors en Peter niet meer zulke magische vrienden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wees gerust, dat gaat ook niet gebeuren. (Heb ik al eens geprobeerd en anderen met mij....)
Kijk, Sjors vind ik top bij Radio Tour enzo, maar die combi met Peter... Dat deed het niet voor mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wees gerust, dat gaat ook niet gebeuren. (Heb ik al eens geprobeerd en anderen met mij....)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Boyzone, Backstreet Boys, potverdorie ik MOET ooit minder dan een meter van je af hebben gestaan.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan hoef je morgen niet naar de studioquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
zo ben ik aan mn handtekeningen van DJ Paul Elstak en Scooter gekomen
Nee, die heb ik...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is de volgende zin? "Oh god...ik heb een cd van Hanson..." ?
Niet door mij in ieder geval, dit juich ik alleen maar toe!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde trouwens vanmiddag bij Stenders dat Siebelink donderdag komt?![]()
(of word ik nu ook gelyncht om deze juich-uitbarsting? Zolang die teenkloof-opwekkende pusbuil van een Dikeb er niet bij is vind ik ze geweldig samen)
quote:
My worst nightmare.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik ben ook nog in de ijskoude regen met mn vriendin naar de radio 3 studio gegaan omdat Bon Jovi zou komen...was van te voren opgenomen
Ik heb hetzelfde gehoord. Over Erik Dikeb weet ik niets, maar was dat ook niet pas na de 90s?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde trouwens vanmiddag bij Stenders dat Siebelink donderdag komt?![]()
(of word ik nu ook gelyncht om deze juich-uitbarsting? Zolang die teenkloof-opwekkende pusbuil van een Dikeb er niet bij is vind ik ze geweldig samen)
daar ligt het niet aan, hoor! Ze werken volgens mij nog samen. Maar vinden het mooi en afgeslotenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn Sjors en Peter niet meer zulke magische vrienden?
Old memoriesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik zit trouwens nu m'n series te kijken maar m'n laptop boeit momenteel meer.
Hmm, ik weet het niet meer zeker. Zou best kunnen. Wat kon die man het bloed onder m'n nagels halen met z'n verschrikkelijke zelf-promotie en ongelukkige uitspraken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehoord. Over Erik Dikeb weet ik niets, maar was dat ook niet pas na de 90s?
O.a. Wessel van Diepen. Je weet wel...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Vengaboys... wie bedenkt dat?
Hehehehe...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
O.a. Wessel van Diepen. Je weet wel...
[ afbeelding ]
Ff voor de duidelijkheid, de linker
Leuke uitzending inderdaad!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:58 schreef -Hans- het volgende:
puberruil is ook weer afgelopen.. was een gruwelijk leuke uitzending. Zo'n gabber en een atheneum gast.
Die ik dan tof vindquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Qunix het volgende:
Het dansje er ook bij
Vengaboys heeft 3 echt top hits gehad: Up & Down, Brasil en Le Parade De Tettas!
Je vergeet We're Going To Ibiza! Die was ook erg groot volgens mij hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Qunix het volgende:
Het dansje er ook bij
Vengaboys heeft 3 echt top hits gehad: Up & Down, Brasil en Le Parade De Tettas!
Ennuh, WOOW, we're going to Ibiza dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Qunix het volgende:
Het dansje er ook bij
\quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Qunix het volgende:
Het dansje er ook bij
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moet echt meteen weer aan die jongen denken bij Eddy Zoe die dit aanvroeg om zijn ex vriendin weer terug te krijgen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Is er trouwens iemand hier die dit nummer wel helemaal kan meezingen/-rappen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vergeet We're Going To Ibiza! Die was ook erg groot volgens mij hoor.
[edit]
Ah, die jij leuk vind. Zeg dat dan...
Vraag het Gerard. Als hij het niet kan, kan niemand het.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Ik wíl 't niet meerappenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Mooie broek!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
zow de foto is er hoor...nog voor t einde van dit topic
met deze reet heb ik in de hitkrant gestaan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
zow de foto is er hoor...nog voor t einde van dit topic
met deze reet heb ik in de hitkrant gestaan:
[ afbeelding ]
Jammer voor je... 75-80.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Marc, spannende wedstrijd tussen Grunn en Amsterdam ( http://www.cybersportsusa.com/webgames/webgame.aspx?xmlfile=GroEcl100720081930%2Exml&uid=0&ssid= )
Geen idee.. Ik zou 'm iig insturen!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zou dit ook in de fotogallerij van 3FM mogen?
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Qunix mag volgende topic openen
Daar dachten mensen een jaar of 10 geleden anders over.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:25 schreef Marc63 het volgende:
Uhm... het is nooit tijd voor de backstreet boys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |