Niet gepost, wel gestuurd naar 3fm. M'n keuze was reuze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Yoooooooooooo, goeieavond!
Zijn er hier meer mensen die foto's hebben gepost van '90? Ik heb er ook nog wel een paar
laat zien!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Yoooooooooooo, goeieavond!
Zijn er hier meer mensen die foto's hebben gepost van '90? Ik heb er ook nog wel een paar
nee, die bestaan nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Krijgen we ook nog jeugdfoto's van Maricha te zien?
Breathing in and breathing out ,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vast.... 40 posts per dag gemiddeld.
Maar goed... We houden deze gewoon.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Ik laat geen foto's van mij in de 90's zien.
Aan het eind van de 90's, was ik net 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe een gok, in 1990 was ze vast een jaar of 11..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n nette (boeienddd), maar wel eerlijke vraag; hoe oud was je in the '90?
Over een klein maandje word ik 30.....dus reken maar uit!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n nette (boeienddd), maar wel eerlijke vraag; hoe oud was je in the '90?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |