quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoorde ik "Boeren" in het nieuws en het eerste wat ik doe is Gerard E imiteren....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wow, ik wist gister wel dat ik visite had en vandaag niet....
Ik heb op msn een hele verzameling van die smiley'squote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind die bewegende smiley`s echt leuk. Spaar ze ook allemaal
Michiel heeft een enorme koffer mee, met allemaal cd's uit de jaren 90!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet nietmeer waar ik kan zien wat er allemaal in de puter staat van 3FM
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel heeft een enorme koffer mee, met allemaal cd's uit de jaren 90!
Het probleem is vooral dat er ZOVEEEEEEL requestjes binnenkomen, dus het is zeker geen kansloze request
Ik heb geen msn meer, maar ik had er genoeg. Moet nog steeds een makkelijke pagina online gooien, die als je er op eentje klikt, deze gelijk in je "ctrl c" of "appeltje c" komt te staan...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb op msn een hele verzameling van die smiley's
regenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef Sersjee het volgende:
Da's wel lekker, na het in de regen boodschappen doen thuiskomen met Epic
Mha hahahahaha Mha hahahahahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
als ik bij 3FM Capella intoets kom ik niet verder dan dit:
Songs
WINX
DON'T LAUGH (ACAPELLA)
ik HAD er ook heel veel op msn...tot ik n nieuwe puter had en er achter kwam dat ik niet alles meekreeg van msnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb geen msn meer, maar ik had er genoeg. Moet nog steeds een makkelijke pagina online gooien, die als je er op eentje klikt, deze gelijk in je "ctrl c" of "appeltje c" komt te staan...
(mooie lange en duidelijke zin hierboven....)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Daft Punk!!![]()
Ik hoop dat ik de tekst nog ken..![]()
Deze heb ik gemaakt voor ons (3fm fok topic) favo nummer op 3FMquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik HAD er ook heel veel op msn...tot ik n nieuwe puter had en er achter kwam dat ik niet alles meekreeg van msn![]()
ik heb wel voor t rattenforum ZELF smileys gemaakt
De request van AZ komt er weer doorheenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef Qunix het volgende:
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD !
Ah, jij wilde Rihanna doen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Deze heb ik gemaakt voor ons (3fm fok topic) favo nummer op 3FM
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Daft Punk!!![]()
Ik hoop dat ik de tekst nog ken..![]()
Regen ja... Check de buienradar maar.quote:
Daar moet wel iets voor worden verzonnen inderdaad. Heb nog wel skype!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier ist droog en warm buiten...
En LL, je moet echt terug aan de MSN, zeker als je straks overseas gaat!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar moet wel iets voor worden verzonnen inderdaad. Heb nog wel skype!
Zo'n pagina zou ik eigenlijk ook eens moeten maken, want het is wel verrekte handigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb geen msn meer, maar ik had er genoeg. Moet nog steeds een makkelijke pagina online gooien, die als je er op eentje klikt, deze gelijk in je "ctrl c" of "appeltje c" komt te staan...
(mooie lange en duidelijke zin hierboven....)
Je snapte wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo'n pagina zou ik eigenlijk ook eens moeten maken, want het is wel verrekte handig
Kleurtje van de achtergrond nog ff veranderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Deze heb ik gemaakt voor ons (3fm fok topic) favo nummer op 3FM
[ afbeelding ]
Hier in A'dam ookquote:
Het moest snel (toen ik hem maakte).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Kleurtje van de achtergrond nog ff veranderen.![]()
Roxette!!
Dusquote:
Skype? Dat is zooooo 2007quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar moet wel iets voor worden verzonnen inderdaad. Heb nog wel skype!
Ga je dan geen pepernoten eten vanavond?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:16 schreef Qunix het volgende:
Één maal
Ben Liebrand featuring Tony Scott - Move It To Te Bigband
uit 1990 graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |