Niet gepost, wel gestuurd naar 3fm. M'n keuze was reuze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Yoooooooooooo, goeieavond!
Zijn er hier meer mensen die foto's hebben gepost van '90? Ik heb er ook nog wel een paar
laat zien!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Yoooooooooooo, goeieavond!
Zijn er hier meer mensen die foto's hebben gepost van '90? Ik heb er ook nog wel een paar
nee, die bestaan nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Krijgen we ook nog jeugdfoto's van Maricha te zien?
Breathing in and breathing out ,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vast.... 40 posts per dag gemiddeld.
Maar goed... We houden deze gewoon.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Ik laat geen foto's van mij in de 90's zien.
Aan het eind van de 90's, was ik net 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe een gok, in 1990 was ze vast een jaar of 11..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n nette (boeienddd), maar wel eerlijke vraag; hoe oud was je in the '90?
Over een klein maandje word ik 30.....dus reken maar uit!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n nette (boeienddd), maar wel eerlijke vraag; hoe oud was je in the '90?
De nieuwe Heroes en The Office en Pushing Daisies en The Amazing Race liggen allemaal klaar dus ik ga me niet al te lang meer bezighouden met 3fm vanavond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En puberruil XL en nieuwe afleveringen (als het goed is) van Blik op de weg.![]()
Wil Smith
Dan had ik het dus goed!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Over een klein maandje word ik 30.....dus reken maar uit!
je mag niet meer gokkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik doe een gok, in 1990 was ze vast een jaar of 11..
Ok tuurlijk bestaan ze wel, maar weet niet precies waar (lang verhaal) en daarnaast heb ik geen scanner....sorry! (En ik denk dat ik ze dan nog steeds niet online had gezet...;))quote:
Dan krijg je het dus nog druk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Cee het volgende:
[..]
De nieuwe Heroes en The Office en Pushing Daisies en The Amazing Race liggen allemaal klaar dus ik ga me niet al te lang meer bezighouden met 3fm vanavond.
Wie weet heeft Michiel ze welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ok tuurlijk bestaan ze wel, maar weet niet precies waar (lang verhaal) en daarnaast heb ik geen scanner....sorry! (En ik denk dat ik ze dan nog steeds niet online had gezet...;))
Inderdaad! (Maar je kunt mijn geboortedatum volgens mij ook op inet vindenquote:
was ook niet zo heel moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Inderdaad! (Maar je kunt mijn geboortedatum volgens mij ook op inet vinden)
Dat dacht ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah, Mr. Oizo?!
Niet dus.. Andere reclame..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hakkuh smiley is toch van jou...met die leuke wiebelhandjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad.
Ik had het volume al hard staan. Niet geheel nutteloos, maar toch...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
ben ik kansloos als ik al 2 dagen lang Capella probeer aan te vragen?
Maricha zeg gewoon tegen me dat dit een kansloze request is...zoek ik iets anders leuksDan toch die andere Capella aanvragen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Oja,
Ik was vergeten dat ik visite krijg, Dus ben hard aan het opruimen. Maar kon jullie niet missen.
[..]
dat hakkuh smiley is toch van jou...met die leuke wiebelhandjes
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan toch die andere Capella aanvragen...
Wow, ik wist gister wel dat ik visite had en vandaag niet....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
Dat zei je gisteravond idd, succes met opruimen iig en veel plezier straks
ben ik kansloos als ik al 2 dagen lang Capella probeer aan te vragen?
Maricha zeg gewoon tegen me dat dit een kansloze request is...zoek ik iets anders leuksals je maar wel een goede van capella aanvraagt , want ze hebben ook bagger gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad.
Ik had het volume al hard staan. Niet geheel nutteloos, maar toch...
Daar ben ik veel te lui voor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Inderdaad! (Maar je kunt mijn geboortedatum volgens mij ook op inet vinden)
Boeruh!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoorde ik "Boeren" in het nieuws en het eerste wat ik doe is Gerard E imiteren....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoorde ik "Boeren" in het nieuws en het eerste wat ik doe is Gerard E imiteren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |