Ik ben er nog niet in begonnen, ben eerst nog bezig met: De nieuwe wereld - Frank McCourtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Vandaag het boek van Gerard gekocht. Erg leuk
Tony heb ik nog op zien duiken in Never mind the Buzzcocks, daar zei ie dat ie nu meer als liedjesschrijver bezig is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:21 schreef Cee het volgende:
Die Brian Harvey is een tijd geleden nog met z'n auto over zichzelf heen gereden, vraag me niet hoe het kan. Hij zei dat het een 'ongeluk' was.
De rest is denk ik weer loodgieter geworden.
* Cee heeft ooit in diezelfde schapendrek gestaan voor Take Thatquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
nu vind ik het weeeer jammer dat ik mn foto van mij met East 17 niet kan vinden
ik heb wel de foto's gevonden van East 17 door t raam heen van de oude radio 3 studio waarbij ik tussen de schapendrek lag om die foto's te maken
Dat dus.quote:In May 2005, after being diagnosed with clinical depression, Harvey was hospitalised after an alleged suicide attempt. On 31 May 2005, he was readmitted to hospital in a critical condition after falling under the wheels of his Mercedes-Benz motor car, whilst driving. According to Harvey, the accident happened after he felt sick from eating too many baked potatoes. He pulled over to be sick, and whilst his head was outside his car, he tipped over and accidentally ran himself over.
Eh, ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben vast een cultuurbarbaar, maar had dit nummer nog nooit gehoord...!
Maar ik vind het klásse dat het nu wel gedraaid wordt!
echt? ik ook met mn vriendin...we waren echt naja vrienden kon volgens mensen niet omdat zij van TT was en ik van E17quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
* Cee heeft ooit in diezelfde schapendrek gestaan voor Take That
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het plan was dat Freddy en Montserrat dat nummer tijdens de OS 1992 in Barcelona zouden zingen. Maar Freddy had iets anders.....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt? ik ook met mn vriendin...we waren echt naja vrienden kon volgens mensen niet omdat zij van TT was en ik van E17toch gingen we met elkaar mee naar de concerten, en we kochten maar 1 hitkrant, en knipten er beiden uit wat we nodig hadden
de beste 90's danceplaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Oh-My-God het is DJ Paul met Love You More. Oohhh yeaaaaaaaaaaaaah !!!!![]()
![]()
![]()
De zware tonen in de plaat zijn ook zo vet !
Nee, nee en nog eens nee!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
...
The Magic Friends, DIE moeten ze terughalen deze week!
...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]Hebben we ooit samen in de modder gestaan?
Toen waren ze te gast bij The Magic Friends toen ik ze bij 3fm zag. The Magic Friends, DIE moeten ze terughalen deze week!
Heb TT nog een paar keer eerder ontmoet toen ze nog amper beroemd waren hier. Ging ik heel schaapachtig m'n Hitkrant postertje door Robbie Williams laten signeren, die's nu heilig. En m'n vriendin gaf ze allemaal een knuffel-konijn. How random.
Jaweeeeeeeeeel!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeeel!Dat waren m'n helden, die schroomden niet al m'n geliefde foute boybandjes in de studio te lokken zodat ik steeds weer in de schapenwei kon hangen of stomme vragen aan de telefoon kon stellen aan die gasten.
Boybands en hysterische fans... dat zijn al 2 redenen om ze niet terug te hoeven horenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeeel!Dat waren m'n helden, die schroomden niet al m'n geliefde foute boybandjes in de studio te lokken zodat ik steeds weer in de schapenwei kon hangen of stomme vragen aan de telefoon kon stellen aan die gasten.
Oh Elisa, babysokjes, geweldig!
Handtekeningen na afloop bij de artiesteningang.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Handtekeningen na afloop bij de artiesteningang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |