quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het plan was dat Freddy en Montserrat dat nummer tijdens de OS 1992 in Barcelona zouden zingen. Maar Freddy had iets anders.....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt? ik ook met mn vriendin...we waren echt naja vrienden kon volgens mensen niet omdat zij van TT was en ik van E17toch gingen we met elkaar mee naar de concerten, en we kochten maar 1 hitkrant, en knipten er beiden uit wat we nodig hadden
de beste 90's danceplaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Oh-My-God het is DJ Paul met Love You More. Oohhh yeaaaaaaaaaaaaah !!!!![]()
![]()
![]()
De zware tonen in de plaat zijn ook zo vet !
Nee, nee en nog eens nee!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
...
The Magic Friends, DIE moeten ze terughalen deze week!
...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]Hebben we ooit samen in de modder gestaan?
Toen waren ze te gast bij The Magic Friends toen ik ze bij 3fm zag. The Magic Friends, DIE moeten ze terughalen deze week!
Heb TT nog een paar keer eerder ontmoet toen ze nog amper beroemd waren hier. Ging ik heel schaapachtig m'n Hitkrant postertje door Robbie Williams laten signeren, die's nu heilig. En m'n vriendin gaf ze allemaal een knuffel-konijn. How random.
Jaweeeeeeeeeel!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeeel!Dat waren m'n helden, die schroomden niet al m'n geliefde foute boybandjes in de studio te lokken zodat ik steeds weer in de schapenwei kon hangen of stomme vragen aan de telefoon kon stellen aan die gasten.
Boybands en hysterische fans... dat zijn al 2 redenen om ze niet terug te hoeven horenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeeel!Dat waren m'n helden, die schroomden niet al m'n geliefde foute boybandjes in de studio te lokken zodat ik steeds weer in de schapenwei kon hangen of stomme vragen aan de telefoon kon stellen aan die gasten.
Oh Elisa, babysokjes, geweldig!
Handtekeningen na afloop bij de artiesteningang.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Handtekeningen na afloop bij de artiesteningang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |