Dan doe ik het voor je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik request vandaag niets. Dan blijft er nóg meer ruimte over om wat platen te draaien die vandaag al voorbijgekomen zijn.
Roel niet zo neerslachtig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik request vandaag niets. Dan blijft er nóg meer ruimte over om wat platen te draaien die vandaag al voorbijgekomen zijn.
Heb jij Ekdom's boek al uit toevallig?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het Blok!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:11 schreef evert het volgende:
net gesmst voor Dodgy In my room of Vertical Horizon met We are
Alles is al opgeruimd! Je ziet alleen een heel raar plafondquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef muisje-eliza het volgende:
kunnen jullie wel de studio inkomen met al dat laaghangende plafond
Wees blij dat ze niet alleen die "kneiters van hits" draaien...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel niet zo neerslachtig.Zolang Len of Meya of Live niet voorbij komt, zijn de platen nog redelijk uniek. Niets tegen "Steal my sunshine" ofzo, maar het valt me op dat zo'n plaat dat destijds toch niet een van de grootste hits was, al een paar keer is gedraaid tijdens '90s request.
En anders heeft Michiel 'm vast in zn cd-koffer zittenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of mijn request wel in de computer staat.Het is een PSB'tje dus het zou haast wel moeten.
Ik heb in m'n request-mail een hele foute eindzin met 'kneiterrrrr' erin staan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet alleen die "kneiters van hits" draaien...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb in m'n request-mail een hele foute eindzin met 'kneiterrrrr' erin staan.
Ik zal kijken wat voor ik je kan doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb jij Ekdom's boek al uit toevallig?
Of heb jij 'm niet
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
En anders heeft Michiel 'm vast in zn cd-koffer zitten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Kwam die gisteravond ook al niet voorbij
Ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Avond !![]()
En ben ik de eerste die mag zeggen dat Maricha er vanavond wederom fantastisch uitziet en dat Michiel naar de kapper is geweest???
om te voorkomen dat sommige users een dubbel topic openenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
woow gaat weer snel dit topic
* muisje-eliza gaat nieuw topic vast klaarzetten
mijn zege heb je , schijt heeft aan regelsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
woow gaat weer snel dit topic
* muisje-eliza gaat nieuw topic vast klaarzetten
Nee, ok, dan begin ik er nog niet overquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zal kijken wat voor ik je kan doen.
Ja, ik heb 't, maar nog niet aan begonnen...
Wauw, ik onthoud eens watquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=vertical+horizon&zoekop=artiest
Noem ik toch best een suprise dat je die aanvraagt, maar goede keuzequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:22 schreef Krambo het volgende:
Mijn request voor vanavond: No Surprises van Radiohead
Vind het nu erg meevallen, vanmorgen een dramaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens niet te vaak refreshen want dat kan het forum niet aan... tjonge jonge wat een
DRAMATISCHE " snelheid " .
Kan jou pc niet aan bedoel je?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens niet te vaak refreshen want dat kan het forum niet aan... tjonge jonge wat een
DRAMATISCHE " snelheid " .
Het wisselt enorm, per aanvraag volgens mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het nu erg meevallen, vanmorgen een drama
Het kan dus nog trager?! damn... Heel maf want nu is het weer iets sneller.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het nu erg meevallen, vanmorgen een drama
Vooral submitten lijkt erg lang te durenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wisselt enorm, per aanvraag volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |