Die ik dan tof vindquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Qunix het volgende:
Het dansje er ook bij
Vengaboys heeft 3 echt top hits gehad: Up & Down, Brasil en Le Parade De Tettas!
Je vergeet We're Going To Ibiza! Die was ook erg groot volgens mij hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Qunix het volgende:
Het dansje er ook bij
Vengaboys heeft 3 echt top hits gehad: Up & Down, Brasil en Le Parade De Tettas!
Ennuh, WOOW, we're going to Ibiza dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Qunix het volgende:
Het dansje er ook bij
\quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Qunix het volgende:
Het dansje er ook bij
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moet echt meteen weer aan die jongen denken bij Eddy Zoe die dit aanvroeg om zijn ex vriendin weer terug te krijgen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Is er trouwens iemand hier die dit nummer wel helemaal kan meezingen/-rappen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vergeet We're Going To Ibiza! Die was ook erg groot volgens mij hoor.
[edit]
Ah, die jij leuk vind. Zeg dat dan...
Vraag het Gerard. Als hij het niet kan, kan niemand het.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Ik wíl 't niet meerappenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Mooie broek!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
zow de foto is er hoor...nog voor t einde van dit topic
met deze reet heb ik in de hitkrant gestaan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |