Ik heb em al een paar keer aangevraagd, maar voor mij heeft Michiel em nog nooit gedraaidquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Graag gedaan, Michiel.
Ik was niet hysterisch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Boybands en hysterische fans... dat zijn al 2 redenen om ze niet terug te hoeven horen
ik was ook niet hysterischquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was niet hysterisch.Daar hadden we ook een gloeiende hekel aan, aan die viltstift-op-voorhoofd-schrijvende, schuimbekkende, kirrende, trieste, huilende kinderen.
Alhoewel ik me afvraag in hoeverre kou en regen trotseren voor het opvangen van glimpsen niet minder triest is, maar da's een ander verhaal.
OMG Janne!! hhahahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
DJ Paul Tessa, Jilly, Sema en Janneke met Love You More
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boyzone, Backstreet Boys, potverdorie ik MOET ooit minder dan een meter van je af hebben gestaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]maar in de regen op Boyz II men wachten of Boyzone of Backstreetboys deed ik wel
Erger nog, ik kan het meezingen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Oh god... Hanson...
Oh god... ik herken Hanson...
Volgens mij heb ik iets gemistquote:
Wat is de volgende zin? "Oh god...ik heb een cd van Hanson..." ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Oh god... Hanson...
Jij hebt met de request al wat krediet opgebouwdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Erger nog, ik kan het meezingen.
Waarom vertel ik dit?!
Mmmbop..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Oh god... Hanson...
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij hebt met de request al wat krediet opgebouwd
Dat zou te erg zijn. Die Hanson-fans uit mn klas waren al erg genoeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is de volgende zin? "Oh god...ik heb een cd van Hanson..." ?
Wees gerust, dat gaat ook niet gebeuren. (Heb ik al eens geprobeerd en anderen met mij....)quote:
Zijn Sjors en Peter niet meer zulke magische vrienden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wees gerust, dat gaat ook niet gebeuren. (Heb ik al eens geprobeerd en anderen met mij....)
Kijk, Sjors vind ik top bij Radio Tour enzo, maar die combi met Peter... Dat deed het niet voor mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wees gerust, dat gaat ook niet gebeuren. (Heb ik al eens geprobeerd en anderen met mij....)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Boyzone, Backstreet Boys, potverdorie ik MOET ooit minder dan een meter van je af hebben gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |