quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wees gerust, dat gaat ook niet gebeuren. (Heb ik al eens geprobeerd en anderen met mij....)
Dan hoef je morgen niet naar de studioquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
zo ben ik aan mn handtekeningen van DJ Paul Elstak en Scooter gekomen
Nee, die heb ik...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is de volgende zin? "Oh god...ik heb een cd van Hanson..." ?
Niet door mij in ieder geval, dit juich ik alleen maar toe!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde trouwens vanmiddag bij Stenders dat Siebelink donderdag komt?![]()
(of word ik nu ook gelyncht om deze juich-uitbarsting? Zolang die teenkloof-opwekkende pusbuil van een Dikeb er niet bij is vind ik ze geweldig samen)
quote:
My worst nightmare.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik ben ook nog in de ijskoude regen met mn vriendin naar de radio 3 studio gegaan omdat Bon Jovi zou komen...was van te voren opgenomen
Ik heb hetzelfde gehoord. Over Erik Dikeb weet ik niets, maar was dat ook niet pas na de 90s?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde trouwens vanmiddag bij Stenders dat Siebelink donderdag komt?![]()
(of word ik nu ook gelyncht om deze juich-uitbarsting? Zolang die teenkloof-opwekkende pusbuil van een Dikeb er niet bij is vind ik ze geweldig samen)
daar ligt het niet aan, hoor! Ze werken volgens mij nog samen. Maar vinden het mooi en afgeslotenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn Sjors en Peter niet meer zulke magische vrienden?
Old memoriesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik zit trouwens nu m'n series te kijken maar m'n laptop boeit momenteel meer.
Hmm, ik weet het niet meer zeker. Zou best kunnen. Wat kon die man het bloed onder m'n nagels halen met z'n verschrikkelijke zelf-promotie en ongelukkige uitspraken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehoord. Over Erik Dikeb weet ik niets, maar was dat ook niet pas na de 90s?
O.a. Wessel van Diepen. Je weet wel...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Vengaboys... wie bedenkt dat?
Hehehehe...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
O.a. Wessel van Diepen. Je weet wel...
[ afbeelding ]
Ff voor de duidelijkheid, de linker
Leuke uitzending inderdaad!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:58 schreef -Hans- het volgende:
puberruil is ook weer afgelopen.. was een gruwelijk leuke uitzending. Zo'n gabber en een atheneum gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |