quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé, alles stabiel, ondanks de koortslip van Ibi?²
sommige fokkers openen topics sneller dan hun schaduw dus ik dacht dat ik wel te laat zou zijnquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat afghaanse windhond Derksen erg vermakelijk is, maar hij heeft wel erg veel stokpaardjes, hier een aantal:
- Rechtspoten op links, linkspoten op rechts
- De stemverheffing van van Gaal
- Timmer die een goede clubkeeper is, maar niet meer dan dat
- Het krachtverschil in de "Sjampions Liek" vanwege de grote verschillen in de budgetten.
- "Open deuren" in het rapport van Albert Bosz.
- De spitsen Koevermans en Lazovic die goed genoeg zijn voor de Nederlandse competitie, maar in Europa niets voorstellen.²
Inderdaad, maar hij vertelt nooit wat er precies in staat. Het rapport van Ajax werd van A tot Z behandeld, nu schreeuwt Johan dat het rapport van Bosz allemaal 'open deuren' zijn, maar vertellen wat er precies instaat doet hij niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Komt ie weer met zijn "louter open deuren" over het rapport van Bosz, wat een hoop stokpaardjes heeft hij toch.²
Jorien van den Herik is wel het grootste voorbeeld van het verdedigen van vrienden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij vertelt nooit wat er precies in staat. Het rapport van Ajax werd van A tot Z behandeld, nu schreeuwt Johan dat het rapport van Bosz allemaal 'open deuren' zijn, maar vertellen wat er precies instaat doet hij niet.
Ik heb meer de neiging dat Johan Bosz totaal niet mag, hij probeert hem namelijk constant zonder argumenten onderuit te halen. Willem is een vriendje van Johan, laat Willem nu niet kunnen opschieten met Bosz.
Dit is slechts 1 voorbeeld, ik merk wel vaker dat Johan zijn 'vrienden' altijd blijft verdedigen en prijst terwijl hij mensen die hij niet mag vaak met een zwakke beargumentatie onderuit haalt.
Ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:59 schreef Adelante het volgende:
Iemand die zich geroepen voelt een fatsoenlijke OP te maken?
Ja, hij is Antiliaan, die worden dat wekelijks, ze zien vervolgens de kinderen nooit.quote:
Tja als je neukt en je gebruikt geen protectie wordt je Pappie.quote:
Was het maar zo makkelijk, probeer het al 3 jaar tevergeefs.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
Tja als je neukt en je gebruikt geen protectie wordt je Pappie.
Als SV met minder mensen wordt gemaak is het beter.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een verademing vergeleken met Studio Voetbal.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk, probeer het al 3 jaar tevergeefs.²
Nee, want Jack.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef maril het volgende:
[..]
Als SV met minder mensen wordt gemaak is het beter.
Hij maakte net een sex grapje.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Heeft Van der Gijp al iets gezegd vandaag?
Een aantal pogingen tot humor. Meer niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Heeft Van der Gijp al iets gezegd vandaag?
Alleen Johan blijft een lulquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Verbeek houdt zich prima staande trouwens...
mja, het levert grappig TV, maar daar stopt het dan ook wel.quote:
De beste man heeft geen vriendjes meer binnen het Maasgebouw, daarom is hij nu een beetje verbitterd. Geen primeurtjes meer voor hem. Enige wat hij nog doet is tegen Feijenoord aanschoppen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij vertelt nooit wat er precies in staat. Het rapport van Ajax werd van A tot Z behandeld, nu schreeuwt Johan dat het rapport van Bosz allemaal 'open deuren' zijn, maar vertellen wat er precies instaat doet hij niet.
Ik heb meer de neiging dat Johan Bosz totaal niet mag, hij probeert hem namelijk constant zonder argumenten onderuit te halen. Willem is een vriendje van Johan, laat Willem nu niet kunnen opschieten met Bosz.
Dit is slechts 1 voorbeeld, ik merk wel vaker dat Johan zijn 'vrienden' altijd blijft verdedigen en prijst terwijl hij mensen die hij niet mag vaak met een zwakke beargumentatie onderuit haalt.
Ze nemen zich zelf ook niet serieus dat scheelt itt tot jack (i'm the god) van gelderquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
En mensen die dit maar boven SV verkiezen.
Trap daar nou niet in dat hoort bij hun show.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:06 schreef Merkie het volgende:
Wat is Johan irritant zeg. Hij weet er alles van, maar Genee mag z'n mening niet geven.
Exact mijn gedachten. Wat een gelul zeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Johan.
Veel te conservatief en onwetend.
Ik ben vandaag even fan-af.
Wie?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Joost van der Gijp heeft nu zwaar gelijk.²
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:
De absolute macht van Van Basten, daar kan Derksen echt weken over blijven lullen.
Dat lag aan de scouts, dat weet je tochquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Derksen vandaag erg irritant. Ik probeer objectief te kijken en niet mijn sympathie voor Feyenoord te laten meewegen, maar hij is overdreven kritisch richting Verbeek, terwijl hij gewoon succesvol is geweest bij Heracles en Heerenveen.
En Blind als loopjongen... het "scholletje".quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:
De absolute macht van Van Basten, daar kan Derksen echt weken over blijven lullen.
Blijft natuurlijk ook wel belachelijk om die nitwit zoveel macht binnen Ajax te geven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:
Pijnlijk om iemand zoveel geld te zien verdienen door elke keer hetzelfde te zeggen, weliswaar verpakt in een demagogisch jasje, maar toch.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:
Vergeet niet dat Bosz nog een tijdje bij VI gewerkt heeft maar uiteindelijk vertrokken is toen bleek dat hij Van Hanegem weg wilde jagen bij Feyenoord dmv een opgezet interview met Van Leeuwen van VI!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
een coach hoort zijn spelersgroep niet af te vallen naar buiten toequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:10 schreef Fukjoeman het volgende:
En de Ajaxspelers speelden toch gigantisch ruk gister?! Hoezo zou dat niet gezegd mogen worden. Wat een bullshit
Inderdaad wat een gedrocht van een stadion.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:11 schreef TC03 het volgende:
Dat Zwolle-stadion...Lijkt wel een gevangenis op TV.
lijkt wel of daar appartamenten onder zitten. Maar 1 wedstrijd van de jupiler league goed bezig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:11 schreef TC03 het volgende:
Dat Zwolle-stadion...Lijkt wel een gevangenis op TV.
Idd, of een kantine met van die laffe gordijntjes. Kansloos designquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
lijkt wel of daar appartamenten onder zitten. Maar 1 wedstrijd van de jupiler league goed bezig.
Zul je net zien dat er zo'n zeikerd gaat wonen die geen bal in zijn tuin wilt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
lijkt wel of daar appartamenten onder zitten. Maar 1 wedstrijd van de jupiler league goed bezig.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er zo'n zeikerd gaat wonen die geen bal in zijn tuin wilt.
Johan weet het beterquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaan ze weer over die belastingaanslag.
Feyenoord heeft genoeg bureaus ingeschakeld die met een negatief advies kwamen. Logisch dat je het risico dan niet neemt.
Die steekt de bal dan lek voor het oog van die spelers! "Jullie mijn begonia's vernielen, ik jullie bal!"quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er zo'n zeikerd gaat wonen die geen bal in zijn tuin wilt.
moet van de sponsor jupiler he. Maar is al beter als vorige keer ng maar 1 wedstrijd vandaag niet alle wedstrijden van de jupiler league.quote:
Zonder Jupiler zouden we nou niet naar VI kunnen kijken, dus ze moeten toch wat.quote:
FC Limburgquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fortuna.
nou ja ze laten wel voetbal zien en niet alleen de scheidsrechtersfoutenquote:
Toch maar even je bril opzetten want waar zie jij (quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Een vitessesupporter die daarom moet lachen..![]()
Ik zeg toch: Derksen doet er gewoon alles aan om Feijenoord door het slijk te halen. Graflul is het.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaan ze weer over die belastingaanslag.
Feyenoord heeft genoeg bureaus ingeschakeld die met een negatief advies kwamen. Logisch dat je het risico dan niet neemt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou ja ze laten wel voetbal zien en niet alleen de scheidsrechtersfouten
dat zeg ik, Roda financieel in zwaar weer, Fortuna failliet, MVV zal het ook niet breed hebbenquote:
Derksen haalt alles en iedereen door het slijk. Dat is zijn beroep.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zeg toch: Derksen doet er gewoon alles aan om Feijenoord door het slijk te halen. Graflul is het.
Je reageert als een Ajacied.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zeg toch: Derksen doet er gewoon alles aan om Feijenoord door het slijk te halen. Graflul is het.
Jehova.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:23 schreef borisz het volgende:
Ach toch best een aardige uitzending sofar.
Ik weet het eigenlijk niet. Toto heeft nog wel eens de neiging heel groot het logo in beeld te brengen (bijvoorbeeld in de papieren VI), en dat zie je hier niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:29 schreef shroomer het volgende:
Toto=sponsor?!
Nooit gehoord van de toto's?quote:
Ja snap hem nuquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef Thieske het volgende:
[..]
Sarcastisch? Zo nee:
1= thuisland wint
2 = uit land wint
3 = gelijkspel
Maar als je wint in Colombia kom je niet levend dat stadion uit.quote:
quote:
http://www.fifa.com/world(...)00035303/report.htmlquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar als je wint in Colombia kom je niet levend dat stadion uit.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef _Mike_ het volgende:
"Je ziet er uit als een god" "Ja dat ontken ik niet"!!
Als Feyenoord gewonnen zou hebben van NEC waren de percentages andersom geweest.quote:
LOLquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef _Mike_ het volgende:
"Je ziet er uit als een god" "Ja dat ontken ik niet"!!
Viel niet mee.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:36 schreef Blawh het volgende:
Briljant scherpe vertoning van Derksen vanavond.
quote:
Waaromquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef shroomer het volgende:
Derksen sloeg de plank volledig mis vanavond.
Tsja Johan mag natuurlijk best achter zn mening staan al is die behoorlijk achterhaald. En net met die achterhaalde mening heeft ie een te grote bek als er een gast bij is. Overigens ben ik het wel met hem eens dat een club beter een echte sportpsycholoog kan hebben, dan iemand die 3 boekjes heeft gelezen, een programma getorrent en een cursus gevolgd...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef shroomer het volgende:
Als ie nu ook nog eens ophield met onzin lullen dan dan was het misschien nog wat geworden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:59 schreef jantje84 het volgende:
Ik vind het ook in de huidige opzet een prima en vooral vermakelijk programma. Wat een verademing ten opzichte van dat slome en saaie Studio Voetbal. Die Sibon die daar zit met een houding alsof ieder woord dat hij zegt hem 1000 euro kost en die Koeman komt ook nooit wat zinnigs uit. Derksen zei al voordat dit 'nieuwe' programma begon dat er in principe geen voetballers meer komen die geen zin van meer dan drie woorden kunnen maken en na het zien van zo'n Sibon gisteren kun je dát in ieder geval met hem eens zijn.
Derksen lult populistisch en probeert Verbeek in kwaad daglicht te stellenquote:
Eens, Verbeek ging er wel goed mee om moet ik zeggen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef shroomer het volgende:
Wat is er populistisch aan? Hier is al niemand het met hem eens (over vanavond).quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:42 schreef Superfast het volgende:
[..]
Derksen lult populistisch en probeert Verbeek in kwaad daglicht te stellen![]()
Ik heb alle vertrouwen in Verbeek hij straalt een bepaalde rust uit en heeft miz een zinnige visie op Feyenoord
Inderdaad...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
"Hij moet nu net niet doen of...." aldus Derksen. Zegt ie elke uitzending wel minimaal één keer.²
Ach, mensen die hun telefoonrekening laten oplopen voor zo'n stomme poll zijn toch al niet te intelligent...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
63%![]()
Wat kan Verbeek er in godsnaam aan doen? Hij heeft nog geen minuut met de gedroomde basis elf kunnen spelen, maar toch is het spel best goed.
Het is wel vermakelijk toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:42 schreef Superfast het volgende:
[..]
Derksen lult populistisch en probeert Verbeek in kwaad daglicht te stellen![]()
Ik heb alle vertrouwen in Verbeek hij straalt een bepaalde rust uit en heeft miz een zinnige visie op Feyenoord
quote:
Misschien staat het er nog niet op, of is er iets met uitzendrechten ofzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef tong80 het volgende:
Nog niet terug te kijken op hun site
Of doe ik iets verkeerd en is het wel degelijk ergens terug te kijken ?
Nee want ik klikte net op hun site en kwam er na tien minuten achter dat ik naar de aflevering van vorige week keek toen Genéé zei dat Ajax op dit moment de beste club van Nederland isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Misschien staat het er nog niet op, of is er iets met uitzendrechten ofzo.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s1_a2.xml
Ik was t glad vergeten, goed dat het topic even omhoog wordt geschopt. Maar damn het gaat wel erg snel die week.quote:
Is dat een boeiende gast? Ik kan hem niet zo goed herinneren van eerdere aflveringen.quote:
Sno en Drenthe hebben zich vreselijk misdragen in Limburg, Derksens journalist was er bij.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:37 schreef groenen het volgende:
[..]
Johan heeft zijn onderzoeksjournalisten naar Limburg gestuurd.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij Vitesse denken ze dat het publiek wegblijft omdat het broodje bal te duur is.
Bavaria denk ik.quote:
Ik moest meteen aan jou denken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Johan die begint over stokpaardjes.²
Ja is mij ook opgevallen. Doet hij waarschijnlijk alléén omdat hij iets van hem nodig heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Johan is wel Hans Kraay jr. aan het aanprijzen de laatste tijd.
Er komt een commissie die onderzoek gaat doen naar het wegblijven van circa 5.000 supportersquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij Vitesse denken ze dat het publiek wegblijft omdat het broodje bal te duur is.
Waarschijnlijk zitten ze beide in het nieuwe seizoen van snorren dansen op het ijsquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja is mij ook opgevallen. Doet hij waarschijnlijk alléén omdat hij iets van hem nodig heeft.²
Nee, maar wat is hij romig bezig zeg, hij doet niets anders dan Johan met een sensuele veer behandelen, de slijmbal.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rijsbergen is ook niet op zijn mondje gevallen.
Ja, ik ook.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze beide in het nieuwe seizoen van snorren dansen op het ijs
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sneijder Robben nooit meer selecteren.
Het centrum van al deze problemen is Schotse collie Sneijder. Hij lijdt aan grootheidswaanzin.quote:
Hij kreeg ooit op een training een tikje van Van Bommel, daar zou ie boos over zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:56 schreef Rikketik het volgende:
Wat was er nou met Sneijder? Dat stukje even niet op zitten letten.
Meneer de superster was ooit 10 jaar geleden een keer iets te hard aangepakt door Van Bommel en 'heeft nu nog een appeltje met hem te schillen'.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:56 schreef Rikketik het volgende:
Wat was er nou met Sneijder? Dat stukje even niet op zitten letten.
mister bigstar, om het op zijn Johans te zeggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Meneer de superster was ooit 10 jaar geleden een keer iets te hard aangepakt door Van Bommel en 'heeft nu nog een appeltje met hem te schillen'.
Elke psycholoog kan beamen dat hij met dit gedrag gewoon aan het slijmen is. Hij is het continue eens met Johan, en maar jaknikken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:58 schreef Stevie_G het volgende:
jezus, waarom kijkt die Rijsbergen hele tijd naar Johan
Als dat waar is, zou dat vrij triest zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:58 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hij kreeg ooit op een training een tikje van Van Bommel, daar zou ie boos over zijn.
Wanneer moet dat geweest zijn eigelijk? Van Bommel heeft al lang niet meer samen met Sneijder getraind volgens mij...
Paultjuh natuurlijk. Of Cyberia.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:03 schreef Zero2Nine het volgende:
De mail van Genee is ontploftGeef maar toe jongens, wie van jullie heeft er zoveel mailtjes ingestuurd?
Hi, what is your name?quote:
Ja, verse Marokkaan hé?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Terecht doelpunt van de week.
Ik wil je niet te kort doen, dus heb ik voor de benodigde lach mijzelf even gekieteldquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi, what is your name?
Honda....Honda Civic.²
Mensjester... speelt die niet in de sjempjuns liek?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt ie weer met z'n mensjester
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:11 schreef Adelante het volgende:
"Wat zit je haar trouwens beeldig, kan ik het adres van die kapper krijgen?"
BINGO
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:11 schreef Adelante het volgende:
"Wat zit je haar trouwens beeldig, kan ik het adres van die kapper krijgen?"
BINGO
Vraag me af wat hij dan laat knippen, niet zijn hoofdhaar in ieder geval.quote:
iddquote:
personeelskosten zijn toch ook de grootste kostenpost bij een voetbalclub, dus logisch dat ie die kosten noemt en niet die van de exploitatie of onderhoud.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Johan praat alleen maar over salarissen.
In de tijd dat ik nog bij NEC werkte was het inderdaad zo'n 80% van hele begrotingquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
personeelskosten zijn toch ook de grootste kostenpost bij een voetbalclub, dus logisch dat ie die kosten noemt en niet die van de exploitatie of onderhoud.
daar zijn ze in Arnhem sowieso goed in, geld in de Rijn flikkerenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er komt een commissie die onderzoek gaat doen naar het wegblijven van circa 5.000 supportersFlikker dat geld voor die commissie anders meteen in de Rijn...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog bij NEC werkte was het inderdaad zo'n 80% van hele begroting
Zijn maar weinig clubs die dat halen hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is een vrij ongezonde verhouding, als het goed gaat moet die grens toch ergens tussen de 50% en 60% liggen dacht ik
Derksen heeft het wel vaker wat aan te merken op Gullit, en terecht natuurlijk want qua trainer is Gullit echt een grote koekenbakker van jawelste!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Crane het volgende:
Haha Derksen maakt een grapje over de PC Hooftstraat als over Gullit gaat, haha.
klopt, maar het viel me niks tegen, tijd geleden was er zo'n lijst.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zijn maar weinig clubs die dat halen hoor.
Terecht bagger programmaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:05 schreef Adelante het volgende:
235.000 kijkers
het wordt steeds minder
Dat er nog vele mogen volgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:05 schreef Adelante het volgende:
235.000 kijkers
het wordt steeds minder
Hoezo verkiezen boven? Het wordt op twee verschilende dagen uitgezonden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat er nog vele mogen volgen.
Mensen die dit nog verkiezen boven SV, Wat een lachertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |