Die steekt de bal dan lek voor het oog van die spelers! "Jullie mijn begonia's vernielen, ik jullie bal!"quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er zo'n zeikerd gaat wonen die geen bal in zijn tuin wilt.
moet van de sponsor jupiler he. Maar is al beter als vorige keer ng maar 1 wedstrijd vandaag niet alle wedstrijden van de jupiler league.quote:
Zonder Jupiler zouden we nou niet naar VI kunnen kijken, dus ze moeten toch wat.quote:
FC Limburgquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fortuna.
nou ja ze laten wel voetbal zien en niet alleen de scheidsrechtersfoutenquote:
Toch maar even je bril opzetten want waar zie jij (quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Een vitessesupporter die daarom moet lachen..![]()
Ik zeg toch: Derksen doet er gewoon alles aan om Feijenoord door het slijk te halen. Graflul is het.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaan ze weer over die belastingaanslag.
Feyenoord heeft genoeg bureaus ingeschakeld die met een negatief advies kwamen. Logisch dat je het risico dan niet neemt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou ja ze laten wel voetbal zien en niet alleen de scheidsrechtersfouten
dat zeg ik, Roda financieel in zwaar weer, Fortuna failliet, MVV zal het ook niet breed hebbenquote:
Derksen haalt alles en iedereen door het slijk. Dat is zijn beroep.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zeg toch: Derksen doet er gewoon alles aan om Feijenoord door het slijk te halen. Graflul is het.
Je reageert als een Ajacied.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zeg toch: Derksen doet er gewoon alles aan om Feijenoord door het slijk te halen. Graflul is het.
Jehova.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:23 schreef borisz het volgende:
Ach toch best een aardige uitzending sofar.
Ik weet het eigenlijk niet. Toto heeft nog wel eens de neiging heel groot het logo in beeld te brengen (bijvoorbeeld in de papieren VI), en dat zie je hier niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:29 schreef shroomer het volgende:
Toto=sponsor?!
Nooit gehoord van de toto's?quote:
Ja snap hem nuquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef Thieske het volgende:
[..]
Sarcastisch? Zo nee:
1= thuisland wint
2 = uit land wint
3 = gelijkspel
Maar als je wint in Colombia kom je niet levend dat stadion uit.quote:
quote:
http://www.fifa.com/world(...)00035303/report.htmlquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar als je wint in Colombia kom je niet levend dat stadion uit.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef _Mike_ het volgende:
"Je ziet er uit als een god" "Ja dat ontken ik niet"!!
Als Feyenoord gewonnen zou hebben van NEC waren de percentages andersom geweest.quote:
LOLquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef _Mike_ het volgende:
"Je ziet er uit als een god" "Ja dat ontken ik niet"!!
Viel niet mee.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:36 schreef Blawh het volgende:
Briljant scherpe vertoning van Derksen vanavond.
quote:
Waaromquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef shroomer het volgende:
Derksen sloeg de plank volledig mis vanavond.
Tsja Johan mag natuurlijk best achter zn mening staan al is die behoorlijk achterhaald. En net met die achterhaalde mening heeft ie een te grote bek als er een gast bij is. Overigens ben ik het wel met hem eens dat een club beter een echte sportpsycholoog kan hebben, dan iemand die 3 boekjes heeft gelezen, een programma getorrent en een cursus gevolgd...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef shroomer het volgende:
Als ie nu ook nog eens ophield met onzin lullen dan dan was het misschien nog wat geworden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:59 schreef jantje84 het volgende:
Ik vind het ook in de huidige opzet een prima en vooral vermakelijk programma. Wat een verademing ten opzichte van dat slome en saaie Studio Voetbal. Die Sibon die daar zit met een houding alsof ieder woord dat hij zegt hem 1000 euro kost en die Koeman komt ook nooit wat zinnigs uit. Derksen zei al voordat dit 'nieuwe' programma begon dat er in principe geen voetballers meer komen die geen zin van meer dan drie woorden kunnen maken en na het zien van zo'n Sibon gisteren kun je dát in ieder geval met hem eens zijn.
Derksen lult populistisch en probeert Verbeek in kwaad daglicht te stellenquote:
Eens, Verbeek ging er wel goed mee om moet ik zeggen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef shroomer het volgende:
Wat is er populistisch aan? Hier is al niemand het met hem eens (over vanavond).quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:42 schreef Superfast het volgende:
[..]
Derksen lult populistisch en probeert Verbeek in kwaad daglicht te stellen![]()
Ik heb alle vertrouwen in Verbeek hij straalt een bepaalde rust uit en heeft miz een zinnige visie op Feyenoord
Inderdaad...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
"Hij moet nu net niet doen of...." aldus Derksen. Zegt ie elke uitzending wel minimaal één keer.²
Ach, mensen die hun telefoonrekening laten oplopen voor zo'n stomme poll zijn toch al niet te intelligent...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
63%![]()
Wat kan Verbeek er in godsnaam aan doen? Hij heeft nog geen minuut met de gedroomde basis elf kunnen spelen, maar toch is het spel best goed.
Het is wel vermakelijk toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:42 schreef Superfast het volgende:
[..]
Derksen lult populistisch en probeert Verbeek in kwaad daglicht te stellen![]()
Ik heb alle vertrouwen in Verbeek hij straalt een bepaalde rust uit en heeft miz een zinnige visie op Feyenoord
quote:
Misschien staat het er nog niet op, of is er iets met uitzendrechten ofzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef tong80 het volgende:
Nog niet terug te kijken op hun site
Of doe ik iets verkeerd en is het wel degelijk ergens terug te kijken ?
Nee want ik klikte net op hun site en kwam er na tien minuten achter dat ik naar de aflevering van vorige week keek toen Genéé zei dat Ajax op dit moment de beste club van Nederland isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Misschien staat het er nog niet op, of is er iets met uitzendrechten ofzo.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s1_a2.xml
Ik was t glad vergeten, goed dat het topic even omhoog wordt geschopt. Maar damn het gaat wel erg snel die week.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |