Die steekt de bal dan lek voor het oog van die spelers! "Jullie mijn begonia's vernielen, ik jullie bal!"quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er zo'n zeikerd gaat wonen die geen bal in zijn tuin wilt.
moet van de sponsor jupiler he. Maar is al beter als vorige keer ng maar 1 wedstrijd vandaag niet alle wedstrijden van de jupiler league.quote:
Zonder Jupiler zouden we nou niet naar VI kunnen kijken, dus ze moeten toch wat.quote:
FC Limburgquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fortuna.
nou ja ze laten wel voetbal zien en niet alleen de scheidsrechtersfoutenquote:
Toch maar even je bril opzetten want waar zie jij (quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Een vitessesupporter die daarom moet lachen..![]()
Ik zeg toch: Derksen doet er gewoon alles aan om Feijenoord door het slijk te halen. Graflul is het.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaan ze weer over die belastingaanslag.
Feyenoord heeft genoeg bureaus ingeschakeld die met een negatief advies kwamen. Logisch dat je het risico dan niet neemt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou ja ze laten wel voetbal zien en niet alleen de scheidsrechtersfouten
dat zeg ik, Roda financieel in zwaar weer, Fortuna failliet, MVV zal het ook niet breed hebbenquote:
Derksen haalt alles en iedereen door het slijk. Dat is zijn beroep.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zeg toch: Derksen doet er gewoon alles aan om Feijenoord door het slijk te halen. Graflul is het.
Je reageert als een Ajacied.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zeg toch: Derksen doet er gewoon alles aan om Feijenoord door het slijk te halen. Graflul is het.
Jehova.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:23 schreef borisz het volgende:
Ach toch best een aardige uitzending sofar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |