mja, het levert grappig TV, maar daar stopt het dan ook wel.quote:
De beste man heeft geen vriendjes meer binnen het Maasgebouw, daarom is hij nu een beetje verbitterd. Geen primeurtjes meer voor hem. Enige wat hij nog doet is tegen Feijenoord aanschoppen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij vertelt nooit wat er precies in staat. Het rapport van Ajax werd van A tot Z behandeld, nu schreeuwt Johan dat het rapport van Bosz allemaal 'open deuren' zijn, maar vertellen wat er precies instaat doet hij niet.
Ik heb meer de neiging dat Johan Bosz totaal niet mag, hij probeert hem namelijk constant zonder argumenten onderuit te halen. Willem is een vriendje van Johan, laat Willem nu niet kunnen opschieten met Bosz.
Dit is slechts 1 voorbeeld, ik merk wel vaker dat Johan zijn 'vrienden' altijd blijft verdedigen en prijst terwijl hij mensen die hij niet mag vaak met een zwakke beargumentatie onderuit haalt.
Ze nemen zich zelf ook niet serieus dat scheelt itt tot jack (i'm the god) van gelderquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
En mensen die dit maar boven SV verkiezen.
Trap daar nou niet in dat hoort bij hun show.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:06 schreef Merkie het volgende:
Wat is Johan irritant zeg. Hij weet er alles van, maar Genee mag z'n mening niet geven.
Exact mijn gedachten. Wat een gelul zeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Johan.
Veel te conservatief en onwetend.
Ik ben vandaag even fan-af.
Wie?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Joost van der Gijp heeft nu zwaar gelijk.²
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:
De absolute macht van Van Basten, daar kan Derksen echt weken over blijven lullen.
Dat lag aan de scouts, dat weet je tochquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Derksen vandaag erg irritant. Ik probeer objectief te kijken en niet mijn sympathie voor Feyenoord te laten meewegen, maar hij is overdreven kritisch richting Verbeek, terwijl hij gewoon succesvol is geweest bij Heracles en Heerenveen.
En Blind als loopjongen... het "scholletje".quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:
De absolute macht van Van Basten, daar kan Derksen echt weken over blijven lullen.
Blijft natuurlijk ook wel belachelijk om die nitwit zoveel macht binnen Ajax te geven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:
Pijnlijk om iemand zoveel geld te zien verdienen door elke keer hetzelfde te zeggen, weliswaar verpakt in een demagogisch jasje, maar toch.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:
Vergeet niet dat Bosz nog een tijdje bij VI gewerkt heeft maar uiteindelijk vertrokken is toen bleek dat hij Van Hanegem weg wilde jagen bij Feyenoord dmv een opgezet interview met Van Leeuwen van VI!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij vertelt nooit wat er precies in staat. Het rapport van Ajax werd van A tot Z behandeld, nu schreeuwt Johan dat het rapport van Bosz allemaal 'open deuren' zijn, maar vertellen wat er precies instaat doet hij niet.
Ik heb meer de neiging dat Johan Bosz totaal niet mag, hij probeert hem namelijk constant zonder argumenten onderuit te halen. Willem is een vriendje van Johan, laat Willem nu niet kunnen opschieten met Bosz.
Dit is slechts 1 voorbeeld, ik merk wel vaker dat Johan zijn 'vrienden' altijd blijft verdedigen en prijst terwijl hij mensen die hij niet mag vaak met een zwakke beargumentatie onderuit haalt.
een coach hoort zijn spelersgroep niet af te vallen naar buiten toequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:10 schreef Fukjoeman het volgende:
En de Ajaxspelers speelden toch gigantisch ruk gister?! Hoezo zou dat niet gezegd mogen worden. Wat een bullshit
Inderdaad wat een gedrocht van een stadion.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:11 schreef TC03 het volgende:
Dat Zwolle-stadion...Lijkt wel een gevangenis op TV.
lijkt wel of daar appartamenten onder zitten. Maar 1 wedstrijd van de jupiler league goed bezig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:11 schreef TC03 het volgende:
Dat Zwolle-stadion...Lijkt wel een gevangenis op TV.
Idd, of een kantine met van die laffe gordijntjes. Kansloos designquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
lijkt wel of daar appartamenten onder zitten. Maar 1 wedstrijd van de jupiler league goed bezig.
Zul je net zien dat er zo'n zeikerd gaat wonen die geen bal in zijn tuin wilt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
lijkt wel of daar appartamenten onder zitten. Maar 1 wedstrijd van de jupiler league goed bezig.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er zo'n zeikerd gaat wonen die geen bal in zijn tuin wilt.
Johan weet het beterquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaan ze weer over die belastingaanslag.
Feyenoord heeft genoeg bureaus ingeschakeld die met een negatief advies kwamen. Logisch dat je het risico dan niet neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |