Ik moest meteen aan jou denken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Johan die begint over stokpaardjes.²
Ja is mij ook opgevallen. Doet hij waarschijnlijk alléén omdat hij iets van hem nodig heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Johan is wel Hans Kraay jr. aan het aanprijzen de laatste tijd.
Er komt een commissie die onderzoek gaat doen naar het wegblijven van circa 5.000 supportersquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij Vitesse denken ze dat het publiek wegblijft omdat het broodje bal te duur is.
Waarschijnlijk zitten ze beide in het nieuwe seizoen van snorren dansen op het ijsquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja is mij ook opgevallen. Doet hij waarschijnlijk alléén omdat hij iets van hem nodig heeft.²
Nee, maar wat is hij romig bezig zeg, hij doet niets anders dan Johan met een sensuele veer behandelen, de slijmbal.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rijsbergen is ook niet op zijn mondje gevallen.
Ja, ik ook.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze beide in het nieuwe seizoen van snorren dansen op het ijs
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sneijder Robben nooit meer selecteren.
Het centrum van al deze problemen is Schotse collie Sneijder. Hij lijdt aan grootheidswaanzin.quote:
Hij kreeg ooit op een training een tikje van Van Bommel, daar zou ie boos over zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:56 schreef Rikketik het volgende:
Wat was er nou met Sneijder? Dat stukje even niet op zitten letten.
Meneer de superster was ooit 10 jaar geleden een keer iets te hard aangepakt door Van Bommel en 'heeft nu nog een appeltje met hem te schillen'.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:56 schreef Rikketik het volgende:
Wat was er nou met Sneijder? Dat stukje even niet op zitten letten.
mister bigstar, om het op zijn Johans te zeggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Meneer de superster was ooit 10 jaar geleden een keer iets te hard aangepakt door Van Bommel en 'heeft nu nog een appeltje met hem te schillen'.
Elke psycholoog kan beamen dat hij met dit gedrag gewoon aan het slijmen is. Hij is het continue eens met Johan, en maar jaknikken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:58 schreef Stevie_G het volgende:
jezus, waarom kijkt die Rijsbergen hele tijd naar Johan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |