Inderdaad, Cvitanich heeft wel 60 hele minuten al in het eerste gespeeldquote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het leuk dat ze over voetbal praten (i.t.t. Studio Voetbal), maar ze lullen tegelijkertijd wel een hoop onzin. Van der Gijp die net doet alsof Cvitanich een pruster eerste klas is, alsof Silva zo'n vervelende speler is (is me nooit echt opgevallen), Derksen die denkt dat Fer weg mocht, etc.
Vergeet de toegevoegde waarde van Sno niet.quote:Op maandag 29 september 2008 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat afghaanse windhond Derksen erg vermakelijk is, maar hij heeft wel erg veel stokpaardjes, hier een aantal:
- Rechtspoten op links, linkspoten op rechts
- De stemverheffing van van Gaal
- Timmer die een goede clubkeeper is, maar niet meer dan dat
- Het krachtverschil in de "Sjampions Liek" vanwege de grote verschillen in de budgetten.
- De spitsen Koevermans en Lazovic die goed genoeg zijn voor de Nederlandse competitie, maar in Europa niets voorstellen.²
Ja, in de studio zitten nu meer mensen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Rikketik het volgende:
Die beelden van de Jupiler League waren schrijnend. Wat een trieste bende zeg, bijna niemand op de tribunes.
Vooral FC Eindhoven speelde echt in een sfeervolle omgeving.quote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Rikketik het volgende:
Die beelden van de Jupiler League waren schrijnend. Wat een trieste bende zeg, bijna niemand op de tribunes.
En aangezien de sponser betaaldquote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef TAV74 het volgende:
RTL moet toch iets met die fucking eerste divisie rechten..
ook: Het rapport van Peter Bosz, waar alleen maar open deuren worden ingetrapt (is een oudje maar hij zei t vandaag weer), In het Johan Derksen topic stond een mooie bingokaart met uitsprakenquote:Op maandag 29 september 2008 22:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vergeet de toegevoegde waarde van Sno niet.
Normaal gesproken zou Derksen nu ook vertellen dat de hoofdklasse een stuk boeiender is door alle streekderby´s, maar ja, Jupiler sponsort...quote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Rikketik het volgende:
idd, wat een onzin verkondigen die tweequote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het leuk dat ze over voetbal praten (i.t.t. Studio Voetbal), maar ze lullen tegelijkertijd wel een hoop onzin. Van der Gijp die net doet alsof Cvitanich een pruster eerste klas is, alsof Silva zo'n vervelende speler is (is me nooit echt opgevallen), Derksen die denkt dat Fer weg mocht, etc.
Hij kende Schet niet eens! Terwijl die al elke wedstrijd op de bank zit dit seizoen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:10 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Stukken minder slecht dan studio voetbal, alleen hebben Vd Gijp en Derksen hun feitjes niet op orde. Dat zou Johan eigenlijk niet mogen overkomen.
spijker op zijn kop, het is gewoon lekker plat vermaakquote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd, wat een onzin verkondigen die twee![]()
wel vermakelijk verder
je bedoelt Schepquote:Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij kende Schet niet eens! Terwijl die al elke wedstrijd op de bank zit dit seizoen.
Ik heb ook een sociaal leven, stiekem.quote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar bleef je? It was a cold place without you
Ohquote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook een sociaal leven, stiekem.
quote:Op maandag 29 september 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
Het was de 2e overwinning voor Dordrecht hoor wilfred
Ik ook.quote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef Zero2Nine het volgende:
ik schrok, ik dacht dat Wheels on 7 al begonnen was
Heb je gemailed?quote:Op maandag 29 september 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
Het was de 2e overwinning voor Dordrecht hoor wilfred
Haha, ik lig er verder geen seconden wakker van, maar ze moeten wel hun feitjes op orde hebben.quote:
Ajax is nog helemaal niet genoemd in het verhaaltjequote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef VoreG het volgende:
Ajax werd niet genoemd bij de clubs die zouden weigeren of wel?
Kan toch niet omdat ze op de beurs zitten. of denk ik nou verkeerd.quote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef VoreG het volgende:
Ajax werd niet genoemd bij de clubs die zouden weigeren of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |