Hi, what is your name?quote:
Ja, verse Marokkaan hé?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Terecht doelpunt van de week.
Ik wil je niet te kort doen, dus heb ik voor de benodigde lach mijzelf even gekieteldquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi, what is your name?
Honda....Honda Civic.²
Mensjester... speelt die niet in de sjempjuns liek?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt ie weer met z'n mensjester
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:11 schreef Adelante het volgende:
"Wat zit je haar trouwens beeldig, kan ik het adres van die kapper krijgen?"
BINGO
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:11 schreef Adelante het volgende:
"Wat zit je haar trouwens beeldig, kan ik het adres van die kapper krijgen?"
BINGO
Vraag me af wat hij dan laat knippen, niet zijn hoofdhaar in ieder geval.quote:
iddquote:
personeelskosten zijn toch ook de grootste kostenpost bij een voetbalclub, dus logisch dat ie die kosten noemt en niet die van de exploitatie of onderhoud.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Johan praat alleen maar over salarissen.
In de tijd dat ik nog bij NEC werkte was het inderdaad zo'n 80% van hele begrotingquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
personeelskosten zijn toch ook de grootste kostenpost bij een voetbalclub, dus logisch dat ie die kosten noemt en niet die van de exploitatie of onderhoud.
daar zijn ze in Arnhem sowieso goed in, geld in de Rijn flikkerenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er komt een commissie die onderzoek gaat doen naar het wegblijven van circa 5.000 supportersFlikker dat geld voor die commissie anders meteen in de Rijn...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog bij NEC werkte was het inderdaad zo'n 80% van hele begroting
Zijn maar weinig clubs die dat halen hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is een vrij ongezonde verhouding, als het goed gaat moet die grens toch ergens tussen de 50% en 60% liggen dacht ik
Derksen heeft het wel vaker wat aan te merken op Gullit, en terecht natuurlijk want qua trainer is Gullit echt een grote koekenbakker van jawelste!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Crane het volgende:
Haha Derksen maakt een grapje over de PC Hooftstraat als over Gullit gaat, haha.
klopt, maar het viel me niks tegen, tijd geleden was er zo'n lijst.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zijn maar weinig clubs die dat halen hoor.
Terecht bagger programmaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:05 schreef Adelante het volgende:
235.000 kijkers
het wordt steeds minder
Dat er nog vele mogen volgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:05 schreef Adelante het volgende:
235.000 kijkers
het wordt steeds minder
Hoezo verkiezen boven? Het wordt op twee verschilende dagen uitgezonden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat er nog vele mogen volgen.
Mensen die dit nog verkiezen boven SV, Wat een lachertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |