Sno en Drenthe hebben zich vreselijk misdragen in Limburg, Derksens journalist was er bij.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:37 schreef groenen het volgende:
[..]
Johan heeft zijn onderzoeksjournalisten naar Limburg gestuurd.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij Vitesse denken ze dat het publiek wegblijft omdat het broodje bal te duur is.
Bavaria denk ik.quote:
Ik moest meteen aan jou denken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Johan die begint over stokpaardjes.²
Ja is mij ook opgevallen. Doet hij waarschijnlijk alléén omdat hij iets van hem nodig heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Johan is wel Hans Kraay jr. aan het aanprijzen de laatste tijd.
Er komt een commissie die onderzoek gaat doen naar het wegblijven van circa 5.000 supportersquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij Vitesse denken ze dat het publiek wegblijft omdat het broodje bal te duur is.
Waarschijnlijk zitten ze beide in het nieuwe seizoen van snorren dansen op het ijsquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja is mij ook opgevallen. Doet hij waarschijnlijk alléén omdat hij iets van hem nodig heeft.²
Nee, maar wat is hij romig bezig zeg, hij doet niets anders dan Johan met een sensuele veer behandelen, de slijmbal.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rijsbergen is ook niet op zijn mondje gevallen.
Ja, ik ook.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze beide in het nieuwe seizoen van snorren dansen op het ijs
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sneijder Robben nooit meer selecteren.
Het centrum van al deze problemen is Schotse collie Sneijder. Hij lijdt aan grootheidswaanzin.quote:
Hij kreeg ooit op een training een tikje van Van Bommel, daar zou ie boos over zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:56 schreef Rikketik het volgende:
Wat was er nou met Sneijder? Dat stukje even niet op zitten letten.
Meneer de superster was ooit 10 jaar geleden een keer iets te hard aangepakt door Van Bommel en 'heeft nu nog een appeltje met hem te schillen'.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:56 schreef Rikketik het volgende:
Wat was er nou met Sneijder? Dat stukje even niet op zitten letten.
mister bigstar, om het op zijn Johans te zeggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Meneer de superster was ooit 10 jaar geleden een keer iets te hard aangepakt door Van Bommel en 'heeft nu nog een appeltje met hem te schillen'.
Elke psycholoog kan beamen dat hij met dit gedrag gewoon aan het slijmen is. Hij is het continue eens met Johan, en maar jaknikken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:58 schreef Stevie_G het volgende:
jezus, waarom kijkt die Rijsbergen hele tijd naar Johan
Als dat waar is, zou dat vrij triest zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:58 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hij kreeg ooit op een training een tikje van Van Bommel, daar zou ie boos over zijn.
Wanneer moet dat geweest zijn eigelijk? Van Bommel heeft al lang niet meer samen met Sneijder getraind volgens mij...
Paultjuh natuurlijk. Of Cyberia.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:03 schreef Zero2Nine het volgende:
De mail van Genee is ontploftGeef maar toe jongens, wie van jullie heeft er zoveel mailtjes ingestuurd?
Hi, what is your name?quote:
Ja, verse Marokkaan hé?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Terecht doelpunt van de week.
Ik wil je niet te kort doen, dus heb ik voor de benodigde lach mijzelf even gekieteldquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi, what is your name?
Honda....Honda Civic.²
Mensjester... speelt die niet in de sjempjuns liek?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt ie weer met z'n mensjester
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:11 schreef Adelante het volgende:
"Wat zit je haar trouwens beeldig, kan ik het adres van die kapper krijgen?"
BINGO
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:11 schreef Adelante het volgende:
"Wat zit je haar trouwens beeldig, kan ik het adres van die kapper krijgen?"
BINGO
Vraag me af wat hij dan laat knippen, niet zijn hoofdhaar in ieder geval.quote:
iddquote:
personeelskosten zijn toch ook de grootste kostenpost bij een voetbalclub, dus logisch dat ie die kosten noemt en niet die van de exploitatie of onderhoud.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Johan praat alleen maar over salarissen.
In de tijd dat ik nog bij NEC werkte was het inderdaad zo'n 80% van hele begrotingquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
personeelskosten zijn toch ook de grootste kostenpost bij een voetbalclub, dus logisch dat ie die kosten noemt en niet die van de exploitatie of onderhoud.
daar zijn ze in Arnhem sowieso goed in, geld in de Rijn flikkerenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er komt een commissie die onderzoek gaat doen naar het wegblijven van circa 5.000 supportersFlikker dat geld voor die commissie anders meteen in de Rijn...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog bij NEC werkte was het inderdaad zo'n 80% van hele begroting
Zijn maar weinig clubs die dat halen hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is een vrij ongezonde verhouding, als het goed gaat moet die grens toch ergens tussen de 50% en 60% liggen dacht ik
Derksen heeft het wel vaker wat aan te merken op Gullit, en terecht natuurlijk want qua trainer is Gullit echt een grote koekenbakker van jawelste!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Crane het volgende:
Haha Derksen maakt een grapje over de PC Hooftstraat als over Gullit gaat, haha.
klopt, maar het viel me niks tegen, tijd geleden was er zo'n lijst.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zijn maar weinig clubs die dat halen hoor.
Terecht bagger programmaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:05 schreef Adelante het volgende:
235.000 kijkers
het wordt steeds minder
Dat er nog vele mogen volgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:05 schreef Adelante het volgende:
235.000 kijkers
het wordt steeds minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |