En Ewelina was benieuwd naar genoemde foto... dus eh...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
Open een topic met "Hoi, ik ben knap en vrijgezel" en zet even die duinen-capuchon foto er bij.
Ben je morgen getrouwd als je wilt Merel
* Mini_rulez checkt Merels fotoboek, tevergeefs.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
Open een topic met "Hoi, ik ben knap en vrijgezel" en zet even die duinen-capuchon foto er bij.
Ben je morgen getrouwd als je wilt Merel
Daarom strijk ik nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik ben geen psychobitch!
Behalve als ik strijk
Poppetje gezien, kastje dichtquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
En Ewelina was benieuwd naar genoemde foto... dus eh...
Erg hè! Maar is er nu iets beters op TV..?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
Nietverlegen, tegenwoordig zeer braaf en soms een psychobitch. Dat laatste vooral als Bridget met haar babymekkerprogramma op tv is. Wat een dramatelevisie.
Ow die! Die is inderdaad mooi!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:47 schreef Merel het volgende:
[..]
-knip- Deze zo-zie-ik-er-in-het-echt-heus-niet-uit-foto waarvan ik het linkje zo weer weghaal[/url] bedoel je?
Ik kijk het met een half oog als opvulsel tussen ANTM en Men in Treesquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
Nietverlegen, tegenwoordig zeer braaf en soms een psychobitch. Dat laatste vooral als Bridget met haar babymekkerprogramma op tv is. Wat een dramatelevisie.
Ja, vooral als de sollicitatie behandelt wordt door één of ander lelijk mens met een minderwaardigheidscomplex, dan krijg ik die baan nóóit!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vraag me af wat het effect zou zijn als je die opstuurde bij sollicitaties.
Dat is inderdaad een kutprogramma. Bah.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
Same here...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldig foto inderdaad die van Merel. Als het mjn foto was zou ik 'm als avatar gebruiken, en in mijn hyves en.. en...
Ja precies! Ik ook!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldig foto inderdaad die van Merel. Als het mjn foto was zou ik 'm als avatar gebruiken, en in mijn hyves en.. en...
Gelukkig zijn de meeste managers nog steeds mannen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, vooral als de sollicitatie behandelt wordt door één of ander lelijk mens met een minderwaardigheidscomplex, dan krijg ik die baan nóóit!
quote:
Ik heb van lang lang geleden ook nog allerlei foto's rondslingeren, zo leukquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef YPPY het volgende:
Volgens mij heb ik nog ergens een heel oude foto van Merel, toen we nog analoge camera's hadden op meetings. Zal van de week eens zoeken.
Ik heb de link nog openstaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:57 schreef Greys het volgende:
Nah Merel, die foto had je best een uurtje kunnen laten staan hoor, troela.
Nu mist de helft hem! Doe niet zo bescheiden![]()
Ik heb vanavond niks beters te doen dan een beetje internettenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat 'wat zou je doen als je nu niet op internet zat'-topic is slecht, nu voel ik me nutteloos.
En ik als ik afwas. Vooral als het grote pannen zijn of ik andermans afwas moet doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik ben geen psychobitch!
Behalve als ik strijk
Ik ben alleen een psychobitch als ik mannen sla met strijkijzerds!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik ben geen psychobitch!
Behalve als ik strijk
Hahah! Ik post er net iets over op het speeltuinbankje!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
Dat verhaal willen we horen natuurlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef Vivi het volgende:
Ik ben alleen een psychobitch als ik mannen sla met strijkijzerds!
Maar da's al 3 jaar geleden heur
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nietus. Kijk eens in de post boven je.
Nee.... geef maar geen antwoord!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil ook hyves van iedereen....
Of willen jullie mijn hyvesvriendjes niet worden?
Ik zat net al in de opties te kijken of het hyvesicoontje ook weergegeven kon wordenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef vamperotica het volgende:
Jawel hoor!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef vamperotica het volgende:
Wat een goed ideeeeeeee!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zat net al in de opties te kijken of het hyvesicoontje ook weergegeven kon worden
Jawel! Ik kan me er in ieder geval één herinneren. Die waarvan SHE zei dat je slaapkamerogen hebt. Daar sta je heel mooi en sexy op.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben wel voor fotospam eigenlijk, daar heb ik zin inIk heb alleen niet van die mooie foto's van mezelf als Merel
actually.hyves.nlquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef vamperotica het volgende:
Wel waar muts.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Merel, je dacht toch niet dat die foto's van mij en Co waarheidsgetrouw zijn he?
Hoewel, die van Co wel. Die van mij ECHT niet, ik beloof het je
Die met die benen in de lucht met die kousen toch? Herinner ik me dat goed? Die waren mooi!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:10 schreef Vivi het volgende:
Ik heb wel mooie foto's van mij
Gemaakt door mijn babydaddy toen ik hem net kende, dus zo stevig worden ze niet meer.
Ja, die en er zijn er nog een paar van. Dat je dat nog weet!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Die met die benen in de lucht met die kousen toch? Herinner ik me dat goed? Die waren mooi!
Ik doe het juist andersom. Wie ik stom vind delete ik na de meeting gewoon weer uit m'n vriendenlijstje. Is dat ook meteen weer duidelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik voeg jullie wel toe na de meeting. Eerst maar eens kijken of ik jullie in het echt ook zo leuk vind
Tralalalaquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
Ik ben zooooo niet hetzelfde als al die overbelichte foto'sIk schrijf wel heel groot conleche op m'n voorhoofd, dan weten jullie tenminste wie ik ben zaterdag
![]()
Mijn hyves: http://conleche.hyves.net/
En Viev, laas zien die foto's!!
Goed hè!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef mordradead het volgende:
Stereophonics
Ik heb geen Hyves meer, das chill hoor.
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
Greys, heb jij vroeger in Alkmaar gewoond? Je lijkt op een oud-klasgenootje van me.
Ik wilde gaan pitten, maar ik wacht toch nog maar evenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Tenminste... geboren Den Helder, daarna Schagen, daarna Tuitjenhorn en daarna Alkmaar!
Ik heb ook van die kousenfoto's
Zal even een paar foto's opzoeken voor-te-lachen en eentje die op de waarheid berust
O, ja, die heb ik zelf gemaakt met mijn telefoonquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel! Ik kan me er in ieder geval één herinneren. Die waarvan SHE zei dat je slaapkamerogen hebt. Daar sta je heel mooi en sexy op.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:59 schreef Merel het volgende:
blabla onzeker gezever enz
En niet quoten dus! Anders word ik boos
Jij hebt echt een sekshoofd ja. Maar daar is helemaal niks mis meequote:
Dat brilletje staat je ook zzekzzie!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O, ja, die heb ik zelf gemaakt met mijn telefoonEcht kunstzinnige foto's heb ik echter niet.
Ik heb 'm ook nog in kleur:
Slaapkamerogen
Spelen met de belichting
Met bril
Kusje!
Sepiakleur
Sorry voor de overkill, ik had er even zin in
Dank je, daar had ik 'm ook op uitgezochtquote:
Die met die kousen?quote:
Quoten, moi!?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik durf hem niet in het grootEn niet quoten please!
Oh had ik een gesprek opgestart dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:30 schreef Ewelina het volgende:
Oh Merel, ik heb per ongeluk je gesprek weggeklikt en ik ben kluns op hyvesGeen idee waar ik een nieuw gesprek kan starten
Oh, daar keek ik eigenlijk niet naarquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik stoor me daar echt ENORM aan mijn grote/brede schouders
Zie ik dezelfde foto? Het viel me juist op dat je lichaam zo mooi in proportie is op die fotoquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met die kousen?
Ik stoor me daar echt ENORM aan mijn grote/brede schouders
quote:
We blijven duimenquote:Hopelijk heb ik morgen Amersfoortnieuws.
En nog steeds een MILFquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:32 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik zal ook een waarheidsgetrouwe plaatsen, dik, degelijk, en voor de gelegenheid make-upless
[ afbeelding ]
pretentieuze mensen zijn naarquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Kom net uit Den Haag, afspraak met klanten. Beetje pretentieuze types, hou ik niet zo van.Doe mij maar het type havenwerker ofzo.
Ja jij moet ook meequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
Na al die foto's moet ik misschien toch wel komen ja.
Dat lag aan het water op Ibiza, daar werd het naturally wavy vanquote:
Ik hou van je, maar je hebt ze gequote!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Argh, doe es niet zo onzeker mens! Je bent een lekker wijf, klaar!
Nee dat ben ik nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Op de andere foto's lijk je minder op degene van wie ik je verdacht te zijn. Maar begint je achternaam met een V en had je vroeger een vriendinnetje die Carmen heette (ik heet anders hoor)?
Die 1e is echt sexy! Waar is die gemaakt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik durf hem niet in het grootEn niet quoten please!
-knip-
En deze vind ik zelf leuk, tijdens een vakantie in Frankrijk, joggingpakkie, op een wit bed, witte muur en dan contrast omhoog. Maar daardoor ook niet erg waarheidsgetrouw:
-knip-
En deze is wel wat meer waarheidsgetrouw, bij de schoonouders op de bank laatst
Heel verschil he?
-knip-
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef Vivi het volgende:
Oh, Vik, kom nog es terug
[ afbeelding ]
Meheheh
Gewoon bij mij thuis op de vloer van de woonkamerquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die 1e is echt sexy! Waar is die gemaakt?
Zoiets wil ik ooit nog laten maken voor mijn vriend
Die niet zo offtopic!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik weet niet lullig doen of zo hoor, maar er staan een paar mensen in die tabel waarbij 't volgens mij echt niet verantwoord is om af te vallen.. tenzij ze graag ondergewicht willen hebben.
Done!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou van je, maar je hebt ze gequote!
Ik wilde ze net weer weghalen
Ik niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef mspoez het volgende:
Ik ben dol op zwangere buiken!!
Ik zie niemand met een BMI van <18, dus denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik weet niet lullig doen of zo hoor, maar er staan een paar mensen in die tabel waarbij 't volgens mij echt niet verantwoord is om af te vallen.. tenzij ze graag ondergewicht willen hebben.
MsPoez, ik vind je ook leuk!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet
@Mspoez, wat ben je leuk!!!![]()
En heel anders dan ik verwacht had!
@Viev, je buik! En je onderbroek!![]()
Heeft je partner de foto's gemaakt? Of een fotograaf?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon bij mij thuis op de vloer van de woonkamer
Op een wit laken. En dan zelf een beetje pielen met contrast enzo.
Gewoon zelf gemaakt dus
2 mensen hebben mij vandaag eruit gegooid! 2 !!! Maar ik weet niet wie, voor straf heb ik er zelf ook iemand uitgegooidquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:40 schreef Merel het volgende:
Hm, blijkbaar is Ewelina niet vriendje 199 maar 198. Iemand heeft me uit z'n vrienden gegooid. Het gore lef!!![]()
Mijn vent is fotograafquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heeft je partner de foto's gemaakt? Of een fotograaf?
Als ik ze laat maken, moet het wel een verrasing zijn voor 'm
Heb ik de zwangere buik van Greys gemist?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:45 schreef mspoez het volgende:
En danks Greys en Viv.
[ afbeelding ]
Ik vind zwangere buiken zo mooi, ik wil er ook altijd aanzitten...
Nee, sorry, ik vind het niet mooi. Ik zou me zelf vreselijk lelijk voelen in zo'n toestand denk ik. Maar dat hele gedoe gaat sowieso volledig aan mij voorbij, dus mijn mening is niet van belang in deze.quote:
Lang leve het statiefquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heeft je partner de foto's gemaakt? Of een fotograaf?
Als ik ze laat maken, moet het wel een verrasing zijn voor 'm
Ik vind het niet "geil" mooi, maar ik vind het wel "lief" mooi, zeg maarquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik vind het niet mooi. Ik zou me zelf vreselijk lelijk voelen in zo'n toestand denk ik. Maar dat hele gedoe gaat sowieso volledig aan mij voorbij, dus mijn mening is niet van belang in deze.
Ik vind het geen van beide.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het niet "geil" mooi, maar ik vind het wel "lief" mooi, zeg maar. Soms dan
.
Ah, ik ga gewoon zelf een keertje proberen (lees: kutten en vechten met de camera omdat het niet wordt zoals ik wilquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Lang leve het statief
Dus niet de partner en niet de fotograaf. Gewoon zelf.
En zorgen dat je buren niet mee kunnen kijken
Dat kan ik ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Zwangere buiken![]()
[ afbeelding ]
Gebbetje, nu heb ik buikpijn van het uitzetten![]()
ik hoop een jochiequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:56 schreef k_i_m het volgende:
Co, dat ziet eruit als zeker 20 weken! Weet je al wat het gaat worden?.
Begint jouw eigen naam met een A?quote:
Jij bent van de witte joggingbroek op het witte bed tegen de witte muur. Toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben niet de dame van de supermooie duinenfoto, da's Merel
Ja dat was ikquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
Jij bent van de witte joggingbroek op het witte bed tegen de witte muur. Toch?
Vertel eens, want ik snap hem nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:30 schreef mspoez het volgende:
Ik snapte toen ik die foto zag ook waarom je SJP als avatar hebt!
Ja. Hoi. Ik ben Anos en ik ben half digibeet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel eens, want ik snap hem niet
Anosmie, ik zie je foto niet?
Op dit soort momenten komt mijn modschap ineens goed van pas. Lang leve het kunnen zien van de edit geschiedenisquote:
Net zo'n joekel als je eerder gisteravond al postte?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:13 schreef Merel het volgende:
Oh fuck, ik zit net een sollicitatiemailtje nog eens door te lezen dat ik vanavond verstuurd heb, zie ik echt een joekel van een taalfout staanHoe kan ik nou zo dom zijn?? Fuck shit klotezooi
![]()
Nou, ik ga lekker slapen
Ik heb er net - op hoop van zegen - een mailtje achteraan gestuurdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:07 schreef Viking84 het volgende:
Net zo'n joekel als je eerder gisteravond al postte?. Kut is dat hè. Ik lees sollicitatiebrieven en sollicitatiemails tig keer door, maar ik ontdek de fouten pas als de brief al verstuurd is
.
Wat ontzettend naarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb er net - op hoop van zegen - een mailtje achteraan gestuurdMisschien gooi ik daar m'n eigen glazen mee in omdat ze de fout anders nooit gezien hadden, maar het zou me ook niks verbazen als ze de fout wél zien en meteen m'n CV in de prullenbak zouden gooien. Zou ik ook doen namelijk, voor zo'n functie moet je gewoon foutloos kunnen schrijven en ik bewijs prachtig dat ik dat niet kan
Dus nu hoop ik maar dat ze me enorm leuk en spontaan en geweldig vinden door dat vrolijke "oh wat ben ik toch dom"-mailtje erachteraan. Maar eigenlijk denk ik dat de kans op deze baan gewoon verkeken is
Inderdaad!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:26 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Het is nog donker buiten. Mensen horen niet op te staan als het nog donker is buiten.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:30 schreef motorbloempje het volgende:
het is vroeg en ik wil niet
mogge
Krijg je weeën van hyves?quote:
Ach weet je, ik vind hyves ook stom, maar stiekem beleef ik er ook heel veel lol aanquote:
Gewoon even eentje aanmaken, niet piepen, dan heb je meteen de hele Slank-harem als vriendjequote:
ga zelf 's mailen of bellen joh!! ik blijf F5enquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:vanaf het werk. Ik val bijna in slaap hier (ja alweer
). Gelukkig ben ik wel nuttig bezig
.
Lol.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga zelf 's mailen of bellen joh!! ik blijf F5en
Wat kut zeg. En nu?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:58 schreef Ewelina het volgende:
Nou, gadverdamme, ik heb de woning dus niet. Bieden ze 35 woningen aan, sta ik op plaats 39![]()
![]()
Blijkbaar moet je je echt al op je 15e inschrijven
Hopen dat er iemand afzegt, maar dat zal wel niet, je schuift zelden nog een plekje op.quote:
Nee, niet enorm, maar ik was sinds m'n laagste punt (59,3) weer 1,6 kilo aangekomen en die wil ik eraf. Nou ja eiks niet eens, maar wil wel onder de 60 duiken iig. Bananengebakjes, dat zegt me niks, Das zoet op zoet, ik heb dan liever iets met een zurig fruit als aardbeitjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:48 schreef Greys het volgende:
Jullie gaan toch niet nog allemaal enorm lopen afvallen voor zaterdag he?
Ik wilde net vanmiddag twee bananengebakjes gaan halen
Maak je niet druk, want die rol neem ik al op mequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil niet de vadsigste zijn zaterdag, dus ik doe nog even mijn best
Oost, bij het Science Park. Op zich niet verkeerd (studio van 21m2), maar ik moet er wel voor juli 2009 uit. En dan wil ik wel graag wat zelfstandigs ipv een kamer van 10m2quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ewelina: balen zeg! Waar woon je dan nu eigenlijk?
Eveline had me uitgenodigd, maar ik kan nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:26 schreef kwakveense het volgende:
vanavond en morgenavond concert waar ik de organisatie doe (vanavond 20.15 tuindorpkerk utrecht, morgen 20.15 herengrachtkerk leiden - mozart requiem en krommer symfonie....t wordt echt ontzettend gaaf!! supergoed koor, leuk orkest -einde spam-
)
ohja! eveline is een vriendin van jou natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Eveline had me uitgenodigd, maar ik kan nietDoe d'r de groeten
Heb je met al die drukte nog wel tijd om iets aan je huisje te doen of moet dat even wachten?
Ik heb net taart afgeslagen!
lijkt een beetje op mijn huisje in Arnhem, leukquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:49 schreef kwakveense het volgende:
also! dit is de schouw. daar wil ik een grote spiegel en veel kaarsen enzo...
[ afbeelding ]
de woonkamer en de gang vanuit de keuken. ik ga aan de keuken en badkamer eerst nog niks doen behalve schoonmaken. Eerst de woonkamer en de slaapkamer!
[ afbeelding ]
slaapkamer vanuit de woonkamer, met doorkijkje op tuin/oerwoud
[ afbeelding ]
mijn oerwoud (l) dat wordt het winteproject (leeghalen, terras bouwen, nieuwe planten, de mooie laten staan)
[ afbeelding ]
Ik acht die kans heel klein... zelfstandige studentenwoningen zijn zeldzaam, en zulke grote kamers ook (ze zijn 30m2).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:51 schreef Merel het volgende:
Oh en Ewelina, echt stom van die woningMaar zouden er echt niet een paar mensen weigeren zodat je alsnog in aanmerking komt?
ik vind die pluimen heel leuk, maar ze staan op een hele onhandige plaats en zijn volledig uit hun proportie gegroeid. dus ik vrees dat ze wel weggaan,maar misschien plant ik nieuwe iets meer naar de hoek toe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef Greys het volgende:
En wat Coldfeet roept wilde ik ook nog even toevoegen: ik hou juist wel van oerwoud tuinen
Die pluimen moet je ook zo laten hoor! En dan wat mooie wilde kleurige bloemen er in.
Maar ik snap wel dat je ruimte wilt hebben om een tafeltje met stoeltjes neer te zetten.
Ik wel. Toen ik nog bij mijn ouders woondequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense heeft grote ambities voor een klein tuintje
Ik heb nog nooit een huis met een tuin gehad
hihi. ik kan ook niet álles doen. maar 1 border in cottage stijl, een groentebedje, een paadje en twee terrasgedeeltes is denk ik te doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense heeft grote ambities voor een klein tuintje
Ik heb nog nooit een huis met een tuin gehad
Carmen de operaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:15 schreef kwakveense het volgende:
Carmen de persoon of Carmen de opera?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:53 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Even eten en dan ga ik proberen nog een paar uurtjes te slapen, want dit is niet leuk meer.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik wil 't weten, ben volgens mij zenuwachtiger dan jij
![]()
Ik wacht de verhalen van de echte meet afquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
heb aangeboden metmee te fietsen naar de uni, en die staat nu in mijn nek te hijgen
dus ga zo maar eens richting daar.. we moeten binnenkort echt eens in het DE-cafe afspreken
What else is newquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
zodat je écht kan horen dat ik psycho ben
Daar ben ik sinds gisteren mee begonnen weer. Dat werkt bij mij heel goed. Ik kan prima op gewicht blijven als ik alles zo'n beetje schat, maar om af te vallen moet ik mezelf weer even bij de kladden grijpen en omdat ik van mezelf alles moet wegen, denk ik al snel: lamaar even zitten. En ik eet eigenlijk mijn overgrote deel van de cal. in de avond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:Ik verbaas me altijd over jouw eetlijstjes, Conleche
Deels vanwege de kleine hoeveelheden (nog maar 351 kcal? Volgens mij zit ik al op ruim twee keer zoveel), maar vooral over de precisie waarmee je alles afweegt
_edit_ Ik ben ook echt heel erg, want ik trek zelfs de schaal van m'n ei er vanafquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar ben ik sinds gisteren mee begonnen weer. Dat werkt bij mij heel goed. Ik kan prima op gewicht blijven als ik alles zo'n beetje schat, maar om af te vallen moet ik mezelf weer even bij de kladden grijpen en omdat ik van mezelf alles moet wegen, denk ik al snel: lamaar even zitten. En ik eet eigenlijk mijn overgrote deel van de cal. in de avond.
Ik heb net een afspraak gemaakt bij de kapperVoor morgen, omdat ik overmorgen dat gala heb, maar met een beetje geluk zit het dan ook nog stijl en glad tijdens de meet
Ik snap wel dat je nootjes afweegt, misschien een eitje, maar 9 gram tomaat? Dat kan toch nooit naar je heupen gaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar ben ik sinds gisteren mee begonnen weer. Dat werkt bij mij heel goed. Ik kan prima op gewicht blijven als ik alles zo'n beetje schat, maar om af te vallen moet ik mezelf weer even bij de kladden grijpen en omdat ik van mezelf alles moet wegen, denk ik al snel: lamaar even zitten. En ik eet eigenlijk mijn overgrote deel van de cal. in de avond.
Dat weet ik wel, maar waar leg je dan weer de grens?? En ik heb zo'n weegschaal met tarra, dus dan is het ook geen moeite, zet gewoon m'n bord erop en gooi 1 voor 1 de ingredienten erbij. Eigenlijk vind ik het wel leuk. Lijkt op winkeltje spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je nootjes afweegt, misschien een eitje, maar 9 gram tomaat? Dat kan toch nooit naar je heupen gaan?
Ik wil wel een keer een precisieweegschaal! 'k Heb nu een coole vintage-look analoge, maar die gebruik ik niet om porties af te meten, lang niet nauwkeurig genoeg.
Heeeel goed!!! (ook geen aarbeientaartjes??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
Lekker he Co, gewoon een plakje rosbief![]()
Ik heb de bananengebakjes NIET gekocht
0,00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000003 cal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
1 gram zwarte peper, hoeveel kcal is dat?
JUM!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
Maar wel een stuk rosbief bij de slager er naast van 500 gram voor vanavond![]()
Daar eten we dan samen van en dan houden we (hoop ik) ook nog een plakje over voor koud, morgenochtend.
Bovendien: ik wil ook weten of ik wel genoeg groenten eet en zo. Als ik ze dan helemaal niet invoer, dan lijkt het echt of ik alleen eieren, vlees en mayo eetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
Pfoe, dat valt mee. Ik denk trouwens wel meer; volgens mij zit er zelfs wat vet in
Ik zou trouwens niet weten waar je de grens moet leggen. Wat mij betreft vallen porties rauwe groenten die je als snack of garnering eet buiten de telling. Al eet je er 3x per dag 200 gram van...
Je zit al op 26 gram vandaagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Bovendien: ik wil ook weten of ik wel genoeg groenten eet en zo.
is 9 gram nu een half of een kwart kers-tomaat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je nootjes afweegt, misschien een eitje, maar 9 gram tomaat? Dat kan toch nooit naar je heupen gaan?
Ik lees op internet zoveel verschillende dingen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:03 schreef Tinkepink het volgende:
Rosbief was toch zoiets als eerst knapperig aanbraden en dan in de oven op een lage temperatuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |