Same here...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldig foto inderdaad die van Merel. Als het mjn foto was zou ik 'm als avatar gebruiken, en in mijn hyves en.. en...
Ja precies! Ik ook!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldig foto inderdaad die van Merel. Als het mjn foto was zou ik 'm als avatar gebruiken, en in mijn hyves en.. en...
Gelukkig zijn de meeste managers nog steeds mannen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, vooral als de sollicitatie behandelt wordt door één of ander lelijk mens met een minderwaardigheidscomplex, dan krijg ik die baan nóóit!
quote:
Ik heb van lang lang geleden ook nog allerlei foto's rondslingeren, zo leukquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef YPPY het volgende:
Volgens mij heb ik nog ergens een heel oude foto van Merel, toen we nog analoge camera's hadden op meetings. Zal van de week eens zoeken.
Ik heb de link nog openstaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:57 schreef Greys het volgende:
Nah Merel, die foto had je best een uurtje kunnen laten staan hoor, troela.
Nu mist de helft hem! Doe niet zo bescheiden![]()
Ik heb vanavond niks beters te doen dan een beetje internettenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat 'wat zou je doen als je nu niet op internet zat'-topic is slecht, nu voel ik me nutteloos.
En ik als ik afwas. Vooral als het grote pannen zijn of ik andermans afwas moet doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik ben geen psychobitch!
Behalve als ik strijk
Ik ben alleen een psychobitch als ik mannen sla met strijkijzerds!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik ben geen psychobitch!
Behalve als ik strijk
Hahah! Ik post er net iets over op het speeltuinbankje!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
Nietverlegen, tegenwoordig zeer braaf en soms een psychobitch. Dat laatste vooral als Bridget met haar babymekkerprogramma op tv is. Wat een dramatelevisie.
Dat verhaal willen we horen natuurlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef Vivi het volgende:
Ik ben alleen een psychobitch als ik mannen sla met strijkijzerds!
Maar da's al 3 jaar geleden heur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |