Koffiequote:Op zondag 5 oktober 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
Misschien moeten die duffe mensen eens een kop koffie proberen
Daar rechts!quote:
da's buiten, in de regen... daar ga ik niet bij zitten hoorquote:
Die was uitverkocht toen wij hem wilden gaan kijken.quote:
Werken is voor plebsquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Papier werkt niet, die is gewoon aanwezig
Kut is niet voor het plebsquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Regen is kut. Ook voor plebs.
quote:
Gelukkig is mijn computer nooit uitverkochtquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die was uitverkocht toen wij hem wilden gaan kijken.
*plebs is*quote:
Illegale crapquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn computer nooit uitverkocht!
Neem dit weer dan ook ff mee, dat is ook kut. Bedanktquote:
Hier schijnt de zon een beetjequote:Op zondag 5 oktober 2008 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem dit weer dan ook ff mee, dat is ook kut. Bedankt
quote:
Aan de buienradar te zien is het hier ook snel gedaan met het beetje zon wat er is hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat zou wel bijzonder zijn hier atm. Het lijkt wel ietsjes minder donker te worden, maar daar is dan ook alles mee gezegd
Zet only time op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
*luistert Enya*
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt zeker eerst dr fobo gecheckt
PWNquote:
Hier speelt nu "it's in the rain" .. erg toepasselijkquote:
3 maanden geleden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt zeker eerst dr fobo gecheckt
Ja, ze is vast een stuk lelijker geworden in de tussentijdquote:
quote:
http://www.ah.nlquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn bier is op, en ik heb ECHT geen zin om naar de winkel te lopen. Maar ik heb nog wel een pak Icetea.
Maar dr gitaarspel is mooierquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ze is vast een stuk lelijker geworden in de tussentijd
Mijn vrouw krijgt ook geen orgasme van de shampoo, zoals in de reclame.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Net voor het eerst zo'n lipton thee driehoekszakje geprobeerd. Best lekker maar zó speciaal als ze het in de reclame doen overkomen vind ik het nou ook weer niet.
Niet? Gekke vrouw heb jequote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw krijgt ook geen orgasme van de shampoo, zoals in de reclame.
Beetje egoïstisch, vind je zelf ook niet?quote:
Dat zeg ik althansquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dr gitaarspel is mooier
Daar zou je blij om moeten zijn... anders had ze jou ook niet meer nodig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het een dagje gehuurd?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Beetje egoïstisch, vind je zelf ook niet?
[..]
Dan nog.. .niet alleen zeker?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het een dagje gehuurd?
Dat weet ik niet.quote:
Wat een kutshampoo zegquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan shampoo in je kut, lijkt me?quote:
Denk je dat ik dat weet?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan shampoo in je kut, lijkt me?
Idd, blij dat ik vandaag niet op pad geweest benquote:
Eensch.quote:
Ja, ligt al op te laden, te liggen en andere dingen.quote:
Keurigquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ligt al op te laden, te liggen en andere dingen.
Misschien vanavond nog de boel in elkaar knutselknutselknutsel. En anders morgen wel. Ik heb opeens een bankhangneiging.
Je hebt je bank verkocht aan de staat?quote:
Neequote:
Whehe.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
Er ligt allemaal wasgoed op omdat ik standaard te lui ben om het op te vouwen
quote:
Nee hoor ik ben eigenlijk nog best druk bezigquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie vervelen je al net zo hard als ik zie ik wel
Die winterdepressies komen ook steeds sneller.quote:
Inderdaad. Maar ben nog tot 15 oktober alleen thuis,quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die winterdepressies komen ook steeds sneller.
Ah, dan komt dat ruimteschip even bij jou langs.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:14 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ben nog tot 15 oktober alleen thuis,.
Alvast 1 dagje gezelschap, tofquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan komt dat ruimteschip even bij jou langs.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan komt dat ruimteschip even bij jou langs.
quote:
quote:
Nee!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie vervelen je al net zo hard als ik zie ik wel
Een beetje papiertjes versnipperen op zondagavond laat?quote:
Toch is het zoquote:
Vreemdquote:
Mjaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, die opleving was ook van korte duurIk ga nog even verder kijken en dan pitten
Nog effe danquote:
Vraag het dan ook nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik blijf ook niet lang meer hoor
Goed punt welquote:
Was het alleen maar daar om te doen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, hehe, toch de 133k nog gehaald vandaag, t kostte moeite
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, hehe, toch de 133k nog gehaald vandaag, t kostte moeite
quote:
Crosspostquote:
Mooi he.quote:
Maar het was wel het belangrijkste motief?quote:
Slaap ze Tong Flesquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik kan nu met een gerust hart gaan slapenTot morgen allemaal
Slaap zequote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik kan nu met een gerust hart gaan slapenTot morgen allemaal
Truste Pinguinquote:
Muckquote:
Diekquote:
Dat klinkt verdomd goed zeg.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Computer afgesloten en nu lig ik in bed met thee en laptop.
Nog een paar maanden volhouden, dan zijn er zoveel mensen werkloos dat je weer lekker rustig over de snelwegen kuntquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
op 't werk. Leuk dat er files zijn, 45 minuten langer onderweg geweest.
Direct maar aan de slag, tot vanavond oid
en eerst nog lekker een weekje werken!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb zin in 't weekend want ik ben vrij komend weekend!
Ah, weer zo'n leuke doomdenker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog een paar maanden volhouden, dan zijn er zoveel mensen werkloos dat je weer lekker rustig over de snelwegen kunt
Lees de OP eens goed.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Dit kan toch eigenlijk niet he. Thee, in een koffie topic.![]()
Waar gaat het heen hier.
quote:Welkom bij het Koffie & Thee topic
schandalig zeg ik je!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Waar gaat het heen hier.
Dat heb ik gelezen.quote:
He, hier heb je nog een keuze, thee of koffie. Er staat niet non-drinkersquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen.Toch vind ik het belachelijk. Het is het zelfde als het niet mogen roken.
Laten omlullen door de minderheid. De harde klagers.
Mensen die alleen de TT lezen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Waar gaat het heen hier.
Koffiequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen, wil je geen koffie, rot dan op.Genoeg andere plekken voor thee.
ik zie ze al met koffers vol de grens over rennen, iemand die foto's gaat maken?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
En nu weer de banken: nederlanders met wel geld gaan naar Duitsland, want daar wordt het meest vergoed als de banken daar omvallen. Tja, NL en hun zuinigheid
De brug hier staat elke dag al vol, dus ik zie geen verschilquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zie ze al met koffers vol de grens over rennen, iemand die foto's gaat maken?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, hier heb je nog een keuze, thee of koffie. Er staat niet non-drinkers
O ja duidelijk, zeurende mannen.quote:
Straks weer even met de aandeeltjes spelenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
O ja duidelijk, zeurende mannen.Het is weer bewezen.
Ga maar weer banken.
Vrouwen verdraaien het altijd zo dat het lijkt alsof wij het doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zeur er niet over dat we 't hier alleen over koffie moeten hebben, daar begon jij mee
Helemaal niet, zei alleen dat er geen thee geschonken moet worden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zeur er niet over dat we 't hier alleen over koffie moeten hebben, daar begon jij mee
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen verdraaien het altijd zo dat het lijkt alsof wij het doen
Jij ook niet, ik zeur niet ik merk iets op.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helemaal niet, zei alleen dat er geen thee geschonken moet worden. [ afbeelding ]
Je leest niet goed.
He, zo hoort het toch. Anders is er geen goedmaakseks.quote:
Nee schatje, jij zeurde. Ik niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij ook niet, ik zeur niet ik merk iets op.
Tuurlijk, maar wou je dan nu graag goedmaakseks?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, zo hoort het toch. Anders is er geen goedmaakseks.
Het is nooit te vroeg (of te laat for that matter).quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
Tuurlijk, maar wou je dan nu graag goedmaakseks?
Is het me eigenlijk te vroeg voor.
veel plezierquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
Vandaag weer een ziekenhuisdagje
Maar straks eerst boodschappen doen en mijn onderbouw in elkaar klussen
oeh, oeh, welke, welke?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een nieuw lied!
Of een kloppend stuk vlees?quote:
midiquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hierrrr
Gister even snel gemaakt.
TIETEN!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Waar gaat het heen hier.
quote:
http://www.scholieren.com/werkstukken/27177quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet beschrijven op welke vier niveaus politieke besluitvorming plaats vindt.
Iemand een idee ?
Loop stage op het moment maar ik moet burgerschaps competenties maken.quote:
Eh?quote:
Nee, gewoon eieren, melk, tomaat, kruiden..quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
je bedoelt een zakje van knorr en wat eieren ?
Ik heb me gistere de rieftief gezocht. Maar neequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:00 schreef cablegunmaster het volgende:
koffie en tieten ?
zijn daar ook plaatjes van :p
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb me gistere de rieftief gezocht. Maar nee
Doe mij maar gewoon alleen theequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
thee + tieten + ruige sex? is dat een combinatie ?
quote:
quote:
Ik wil niet lullig doen, maar ik mis de koffie. Nou ja, niet dat ik die echt mis, maar goed.quote:
tongen?quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik mis de koffie. Nou ja, niet dat ik die echt mis, maar goed.
quote:
Zij die gekomen zijn: PROFICIAT!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:31 schreef Pheno het volgende:
Hoi allen die al aanwezig zijn en die aanwezig gaan zijn.
Scheelt me weer een stapel hoi postsquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zij die gekomen zijn: PROFICIAT!!
Zij die niet gekomen zijn: AUCH PROFICIAT!!
Doektochquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:37 schreef cablegunmaster het volgende:
niks beters te doen ga fokken man
STraks weer timmeren, schroeven etc.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:37 schreef cablegunmaster het volgende:
niks beters te doen ga fokken man
doe eens foto's posten van het resultaat dan Ph. En een filmpje van de N700 @full speedquote:
Ik zal straks wat foto's maken. Of het vandaag nog lukt om het af te krijgen weet ik niet. Maar de dremel met diamantje werkt iig prima, mes door boterquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe eens foto's posten van het resultaat dan Ph. En een filmpje van de N700 @full speed
Citroen theequote:
Kunnen we Pheño verkopen?quote:
Bar weinig goffedikkemequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mooi om dat te horen. Nog wat gedaan vandaag?
quote:
Da wiknie dudequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens Fles, je bent toch goed met computers?
Van Vista naar XP (Acer Travelmate 5310)
Jij wordt echt zo hard geband op de eerstvolgende honderd BBQsquote:
Dankje wel, alleen kan ik die setting niet vindenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb eens wat hulp in je topic gepost AC4WHEELS
Ik kom toch niet zolang die poolse huisgenoot er niet isquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wordt echt zo hard geband op de eerstvolgende honderd BBQs![]()
Ondankbare kuttekop
Pff. Ken alleen maar deze buurt, bij een Burgemeester van straat...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef JortK het volgende:
Waar in Leidschendam AC4WHEELS.NL ik kom er namelijk regelmatig
Bij Leidsehage in de buurt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Pff. Ken alleen maar deze buurt, bij een Burgemeester van straat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |