quote:
http://www.scholieren.com/werkstukken/27177quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet beschrijven op welke vier niveaus politieke besluitvorming plaats vindt.
Iemand een idee ?
Loop stage op het moment maar ik moet burgerschaps competenties maken.quote:
Eh?quote:
Nee, gewoon eieren, melk, tomaat, kruiden..quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
je bedoelt een zakje van knorr en wat eieren ?
Ik heb me gistere de rieftief gezocht. Maar neequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:00 schreef cablegunmaster het volgende:
koffie en tieten ?
zijn daar ook plaatjes van :p
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb me gistere de rieftief gezocht. Maar nee
Doe mij maar gewoon alleen theequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
thee + tieten + ruige sex? is dat een combinatie ?
quote:
quote:
Ik wil niet lullig doen, maar ik mis de koffie. Nou ja, niet dat ik die echt mis, maar goed.quote:
tongen?quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik mis de koffie. Nou ja, niet dat ik die echt mis, maar goed.
quote:
Zij die gekomen zijn: PROFICIAT!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:31 schreef Pheno het volgende:
Hoi allen die al aanwezig zijn en die aanwezig gaan zijn.
Scheelt me weer een stapel hoi postsquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zij die gekomen zijn: PROFICIAT!!
Zij die niet gekomen zijn: AUCH PROFICIAT!!
Doektochquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:37 schreef cablegunmaster het volgende:
niks beters te doen ga fokken man
STraks weer timmeren, schroeven etc.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:37 schreef cablegunmaster het volgende:
niks beters te doen ga fokken man
doe eens foto's posten van het resultaat dan Ph. En een filmpje van de N700 @full speedquote:
Ik zal straks wat foto's maken. Of het vandaag nog lukt om het af te krijgen weet ik niet. Maar de dremel met diamantje werkt iig prima, mes door boterquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe eens foto's posten van het resultaat dan Ph. En een filmpje van de N700 @full speed
Citroen theequote:
Kunnen we Pheņo verkopen?quote:
Bar weinig goffedikkemequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mooi om dat te horen. Nog wat gedaan vandaag?
quote:
Da wiknie dudequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens Fles, je bent toch goed met computers?
Van Vista naar XP (Acer Travelmate 5310)
Jij wordt echt zo hard geband op de eerstvolgende honderd BBQsquote:
Dankje wel, alleen kan ik die setting niet vindenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb eens wat hulp in je topic gepost AC4WHEELS
Ik kom toch niet zolang die poolse huisgenoot er niet isquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wordt echt zo hard geband op de eerstvolgende honderd BBQs![]()
Ondankbare kuttekop
Pff. Ken alleen maar deze buurt, bij een Burgemeester van straat...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef JortK het volgende:
Waar in Leidschendam AC4WHEELS.NL ik kom er namelijk regelmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |