Koffiequote:Op zondag 5 oktober 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
Misschien moeten die duffe mensen eens een kop koffie proberen
Daar rechts!quote:
da's buiten, in de regen... daar ga ik niet bij zitten hoorquote:
Die was uitverkocht toen wij hem wilden gaan kijken.quote:
Werken is voor plebsquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Papier werkt niet, die is gewoon aanwezig
Kut is niet voor het plebsquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Regen is kut. Ook voor plebs.
quote:
Gelukkig is mijn computer nooit uitverkochtquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die was uitverkocht toen wij hem wilden gaan kijken.
*plebs is*quote:
Illegale crapquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn computer nooit uitverkocht!
Neem dit weer dan ook ff mee, dat is ook kut. Bedanktquote:
Hier schijnt de zon een beetjequote:Op zondag 5 oktober 2008 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem dit weer dan ook ff mee, dat is ook kut. Bedankt
quote:
Aan de buienradar te zien is het hier ook snel gedaan met het beetje zon wat er is hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat zou wel bijzonder zijn hier atm. Het lijkt wel ietsjes minder donker te worden, maar daar is dan ook alles mee gezegd
Zet only time op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
*luistert Enya*
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt zeker eerst dr fobo gecheckt
PWNquote:
Hier speelt nu "it's in the rain" .. erg toepasselijkquote:
3 maanden geleden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt zeker eerst dr fobo gecheckt
Ja, ze is vast een stuk lelijker geworden in de tussentijdquote:
quote:
http://www.ah.nlquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn bier is op, en ik heb ECHT geen zin om naar de winkel te lopen. Maar ik heb nog wel een pak Icetea.
Maar dr gitaarspel is mooierquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ze is vast een stuk lelijker geworden in de tussentijd
Mijn vrouw krijgt ook geen orgasme van de shampoo, zoals in de reclame.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Net voor het eerst zo'n lipton thee driehoekszakje geprobeerd. Best lekker maar zó speciaal als ze het in de reclame doen overkomen vind ik het nou ook weer niet.
Niet? Gekke vrouw heb jequote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw krijgt ook geen orgasme van de shampoo, zoals in de reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |