Mjaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, die opleving was ook van korte duurIk ga nog even verder kijken en dan pitten
Nog effe danquote:
Vraag het dan ook nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik blijf ook niet lang meer hoor
Goed punt welquote:
Was het alleen maar daar om te doen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, hehe, toch de 133k nog gehaald vandaag, t kostte moeite
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, hehe, toch de 133k nog gehaald vandaag, t kostte moeite
quote:
Crosspostquote:
Mooi he.quote:
Maar het was wel het belangrijkste motief?quote:
Slaap ze Tong Flesquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik kan nu met een gerust hart gaan slapenTot morgen allemaal
Slaap zequote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik kan nu met een gerust hart gaan slapenTot morgen allemaal
Truste Pinguinquote:
Muckquote:
Diekquote:
Dat klinkt verdomd goed zeg.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Computer afgesloten en nu lig ik in bed met thee en laptop.
Nog een paar maanden volhouden, dan zijn er zoveel mensen werkloos dat je weer lekker rustig over de snelwegen kuntquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
op 't werk. Leuk dat er files zijn, 45 minuten langer onderweg geweest.
Direct maar aan de slag, tot vanavond oid
en eerst nog lekker een weekje werken!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb zin in 't weekend want ik ben vrij komend weekend!
Ah, weer zo'n leuke doomdenker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog een paar maanden volhouden, dan zijn er zoveel mensen werkloos dat je weer lekker rustig over de snelwegen kunt
Lees de OP eens goed.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Dit kan toch eigenlijk niet he. Thee, in een koffie topic.![]()
Waar gaat het heen hier.
quote:Welkom bij het Koffie & Thee topic
schandalig zeg ik je!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Waar gaat het heen hier.
Dat heb ik gelezen.quote:
He, hier heb je nog een keuze, thee of koffie. Er staat niet non-drinkersquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen.Toch vind ik het belachelijk. Het is het zelfde als het niet mogen roken.
Laten omlullen door de minderheid. De harde klagers.
Mensen die alleen de TT lezen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Waar gaat het heen hier.
Koffiequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen, wil je geen koffie, rot dan op.Genoeg andere plekken voor thee.
ik zie ze al met koffers vol de grens over rennen, iemand die foto's gaat maken?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
En nu weer de banken: nederlanders met wel geld gaan naar Duitsland, want daar wordt het meest vergoed als de banken daar omvallen. Tja, NL en hun zuinigheid
De brug hier staat elke dag al vol, dus ik zie geen verschilquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zie ze al met koffers vol de grens over rennen, iemand die foto's gaat maken?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, hier heb je nog een keuze, thee of koffie. Er staat niet non-drinkers
O ja duidelijk, zeurende mannen.quote:
Straks weer even met de aandeeltjes spelenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
O ja duidelijk, zeurende mannen.Het is weer bewezen.
Ga maar weer banken.
Vrouwen verdraaien het altijd zo dat het lijkt alsof wij het doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zeur er niet over dat we 't hier alleen over koffie moeten hebben, daar begon jij mee
Helemaal niet, zei alleen dat er geen thee geschonken moet worden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zeur er niet over dat we 't hier alleen over koffie moeten hebben, daar begon jij mee
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen verdraaien het altijd zo dat het lijkt alsof wij het doen
Jij ook niet, ik zeur niet ik merk iets op.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helemaal niet, zei alleen dat er geen thee geschonken moet worden. [ afbeelding ]
Je leest niet goed.
He, zo hoort het toch. Anders is er geen goedmaakseks.quote:
Nee schatje, jij zeurde. Ik niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij ook niet, ik zeur niet ik merk iets op.
Tuurlijk, maar wou je dan nu graag goedmaakseks?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, zo hoort het toch. Anders is er geen goedmaakseks.
Het is nooit te vroeg (of te laat for that matter).quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
Tuurlijk, maar wou je dan nu graag goedmaakseks?
Is het me eigenlijk te vroeg voor.
veel plezierquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
Vandaag weer een ziekenhuisdagje
Maar straks eerst boodschappen doen en mijn onderbouw in elkaar klussen
oeh, oeh, welke, welke?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een nieuw lied!
Of een kloppend stuk vlees?quote:
midiquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hierrrr
Gister even snel gemaakt.
TIETEN!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Waar gaat het heen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |