teveell is nooit zondequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
Altijd leuk: hoeveel te pinnen vor een beurs? Teveel is zonde en te weinig is klote.
Nah, ik houd niet van geld op zak hebben. Ik pin of chip alles, dus als ik opeens weer 500 euro in huis heb liggen. Moet ik weer naar de bank, midden in het afzettende parkeergeld innende Nijmegenquote:
Nijmegen? Dan kom ik naar je toe vandaagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik houd niet van geld op zak hebben. Ik pin of chip alles, dus als ik opeens weer 500 euro in huis heb liggen. Moet ik weer naar de bank, midden in het afzettende parkeergeld innende Nijmegen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:02 schreef DaMart het volgende:
Een regenboogochtend, dat is het. Ik schoof de gordijnen van de slaapkamer open en zag een donkere lucht en regen. Aan de andere kant van mijn woning schitterde de zon in de regendruppels die in groten getale uit de hemel op de aarde neerdaalden. Duidelijk tekende de gekleurde boog zich aan de slaapkamerzijde af tegen het duister van de regenlucht, om langzaam te vervagen toen de pot goud van de morgenstond zich verschool achter de wolken.
Goedemorgen.
quote:
Ik zag hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had weer eens zijn in een ouderwetse goedemorgenpost.
Mag vaker hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had weer eens zijn in een ouderwetse goedemorgenpost.
Geen plek voor je op V&A?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:52 schreef Pheno het volgende:
Verdomd, weer geen mod. Dan maar weer een solli de deur uit doen.
*luistert*quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:36 schreef JortK het volgende:
Best bizar: Jongen (19) meldt dood aan Giel Beelen
Zoveel haar daar zitten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:38 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
3 kwartier om mijn wenkbrauwen te laten epileren... haren knippen gaat sneller
Niet leuk?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef BrandX het volgende:
terug van wandelen.
och jawel hoor, heb even koetjes geaaid en zulks. Maar heb ff geen motivatie voor wat ik moet doen, en dus geen energie. en had gehoopt die te vinden door ff uit te waaien. Helaas. Vandaar dequote:
Dan iets anders gaan doen waar je wel zin in hebtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
och jawel hoor, heb even koetjes geaaid en zulks. Maar heb ff geen motivatie voor wat ik moet doen, en dus geen energie. en had gehoopt die te vinden door ff uit te waaien. Helaas. Vandaar de![]()
Dat zou me toch een pareltje van een topic wordenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer details graag Mart![]()
Ook ff wat foto's of anders een paint van die groene en bruinige schimmelkorsten en zo
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer details graag Mart![]()
Ook ff wat foto's of anders een paint van die groene en bruinige schimmelkorsten en zo
Helaas, geen schimmel en foto's zijn niet genomen. Plant is in vuilnisbak beland en vanwege stank wist ik niet hoe snel ik de vuilniszak buiten moest zetten...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zou me toch een pareltje van een topic worden
Gaaf. Dus die zak staat daar nu allemaal slootratten aan te trekken totdat volgende week de vuilnis weer opgehaald wordt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:49 schreef DaMart het volgende:
Helaas, geen schimmel en foto's zijn niet genomen. Plant is in vuilnisbak beland en vanwege stank wist ik niet hoe snel ik de vuilniszak buiten moest zetten....
Als je die ratten vervangt door hongerige, hondsdolle vossen en krijsende meeuwen, dan klopt die situatieschets nog een uur. Daarna verdwijnt de vuilniszak in de container buiten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf. Dus die zak staat daar nu allemaal slootratten aan te trekken totdat volgende week de vuilnis weer opgehaald wordt?
Hondsdolle vossenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je die ratten vervangt door hongerige, hondsdolle vossen en krijsende meeuwen, dan klopt die situatieschets nog een uur. Daarna verdwijnt de vuilniszak in de container buiten.
pwnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
we waren een dag te vroeg
kopje koffie gepakt in het restaurant en maar weer teruggereden...
whehe.. hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
Troost je, ik ken iemand die een week te vroeg was voor een beurs, dus die dag valt nog meequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
Ik ken iemand die was voor een beurs in Houten terecht gekomen in Houthemquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:11 schreef DaMart het volgende:
Troost je, ik ken iemand die een week te vroeg was voor een beurs, dus die dag valt nog mee.
Zijn ze tegenwoordig alleen o zondag open?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
triestquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, ik ken iemand die een week te vroeg was voor een beurs, dus die dag valt nog mee.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. die laatste smiley..
whaha.... hoe slecht...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand die was voor een beurs in Houten terecht gekomen in Houthem
T waren Belgen, dat wel. Walen zelfs. Dus zo raar is het nietquote:
Posten is niet lurkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:19 schreef PoepSnoet het volgende:
Goedenmiddag allen, ik heb weer cupjes voor de Nespresso. Ik kan weer mee lurken
Ga eerst je woordenschat op orde brengenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:19 schreef PoepSnoet het volgende:
Goedenmiddag allen, ik heb weer cupjes voor de Nespresso. Ik kan weer mee lurken
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:02 schreef DaMart het volgende:
Een regenboogochtend, dat is het. Ik schoof de gordijnen van de slaapkamer open en zag een donkere lucht en regen. Aan de andere kant van mijn woning schitterde de zon in de regendruppels die in groten getale uit de hemel op de aarde neerdaalden. Duidelijk tekende de gekleurde boog zich aan de slaapkamerzijde af tegen het duister van de regenlucht, om langzaam te vervagen toen de pot goud van de morgenstond zich verschool achter de wolken.
Goedemorgen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Een ouderwetse DaMartiaanse GoedeMorgenPost (r)![]()
Verkeerde volgorde.quote:
Ik doel op koffielurken...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga eerst je woordenschat op orde brengen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef Klonk het volgende:
Welneequote:
viespeukquote:
Die ja.quote:
Dan mis je Green en Gold, de enige twee die WÉL te zuipen zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat die alleen maar Red, Black en Blue label hadden![]()
Ai....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef BrandX het volgende:
bleu is wel lekker ja, en groen idd nog lekkerder....
Maar toch blijft bushmills 1608 het lekkerstemet als runner up blackbush malt (goh wat toevallig van dezelfde brouwerij
![]()
![]()
Bushmills is OK jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef BrandX het volgende:
bleu is wel lekker ja, en groen idd nog lekkerder....
Maar toch blijft bushmills 1608 het lekkerstemet als runner up blackbush malt (goh wat toevallig van dezelfde brouwerij
![]()
![]()
Stokerij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, distilleerderij dan, kutwoord vind ik dat
Zaterdag hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wat is het overal rustig zeg, damn.
ik verkies een ierse whiskey altijd boven een schotse whiskyquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Bushmills is OK ja.
Al ben ik zelf meer voor de Schotse single malts, zoals Glenfiddich Auchentoshan, Isle of Jura, Laphroaig, etc, enz.
Mwoa, Döner klinkt erg goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:25 schreef BrandX het volgende:
zo, nu even een gewetensvraag:
Ga ik straks een echte döner shoarma halen bij een Turkse winkel
Ga ik straks hot & spicey kipstukken halen bij de KFC
Ga ik straks chinees halen
Of wat anders?
Wie roept?
Doner is erg lekkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:25 schreef BrandX het volgende:
Of wat anders?
Wie roept?
Ja, dat blijkt wel. Nooit geweten dat dat zoveel uitmaaktequote:
Ik zou in ieder geval niet voor de Chinees gaan. Daar krijg je dan weer kroepoek bij, en je hebt al een zak chips leeggegeten, dus dan eet je niet echt gevarieerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:25 schreef BrandX het volgende:
Of wat anders?
Wie roept?
true...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet voor de Chinees gaan. Daar krijg je dan weer kroepoek bij, en je hebt al een zak chips leeggegeten, dus dan eet je niet echt gevarieerd.
oeh, goed punt!quote:Als je straks nog aan de Whisky wil, zou ik niet voor iets hot &spciy gaan... voordat je het weet zorgt de hitte ervoor dat de alcohol vlam vat. En om je eten nou in de maag te flamberen... geen goed plan.
Dus is het de shoarmaschotel bij mijn favo Turkquote:Ben je alleen thuis? Zo niet, dan is shoarma niet erg aardig voor je huisgenoten. En om ze nou te dwingen met dit weer de ramen open te zetten... ik denk dat je er nog wel wat langer wilt verblijven.
Ik zou dus voor wat anders gaan.
eh shoarma en op een authentieke durum. Durum en döner, gooi die twee altijd doro elkaar, mea culpa.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ho eens even nu
Hebben we het over Döner of over Shoarma?
Nou snap ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh shoarma en op een authentieke durum. Durum en döner, gooi die twee altijd doro elkaar, mea culpa.
#1. De rest is ranzig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:25 schreef BrandX het volgende:
Of wat anders?
Wie roept?
KloteFapCumquote:
Ah, ik drink niet dat scheelt.quote:
Ziet eruit als een bikinilijn-epileerunit-device-contraption voor _A_quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
Nog wel. Morgen een dremel kopen. Ik vind die stylus wel tof. En dan met diamantschijfje.
[ afbeelding ]
Het is net als plassen, het ligt lekker in de hand.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet eruit als een bikinilijn-epileerunit-device-contraption voor _A_
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo Vandaag een hoop troep opgeruimd in ons huis en m'n pa heeft keukenkastjes in elkaar gezet![]()
Het schiet nu echt op!
WTF!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klinkt goed, v-f!
Ik hoor als het goed is volgende week wanneer ik in 'mijn' huisje kan
Ik hoop met max een maand
Onze nestor van de boksschool heeft wat pandjes. In eentje zit nu nog zijn zoon. Die heeft een huis gekocht en is bijna klaar met opknappen. Hij gaat waarschijnijk al eerder weg en alvast bij zijn vriendin in wonen, zodat ik in dat huisje kan. Ik heb dat een iets groter iets dan ik al had, maar dan met laminaat op de vloer en lamellen voor de ramen, ijskast en bank blijft staan (altijd handig zolang ik nog ff niet zelf kan kopen)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
WTF!!!Waar ga je heen dan?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Onze nestor van de boksschool heeft wat pandjes. In eentje zit nu nog zijn zoon. Die heeft een huis gekocht en is bijna klaar met opknappen. Hij gaat waarschijnijk al eerder weg en alvast bij zijn vriendin in wonen, zodat ik in dat huisje kan. Ik heb dat een iets groter iets dan ik al had, maar dan met laminaat op de vloer en lamellen voor de ramen, ijskast en bank blijft staan (altijd handig zolang ik nog ff niet zelf kan kopen)
En dat is dus gewoon hier in den haag![]()
Chillquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:59 schreef BrandX het volgende:
Oh,. en veel goedkoper. Slechts 350 all in, vriendenprijsje
Voor mij niet, heb haast niets meerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Chill![]()
Leuk, maar wel veel werk om te verhuizen
In Den Haag nogwel, iemand nodig om een hoekje op te vullen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Onze nestor van de boksschool heeft wat pandjes. In eentje zit nu nog zijn zoon. Die heeft een huis gekocht en is bijna klaar met opknappen. Hij gaat waarschijnijk al eerder weg en alvast bij zijn vriendin in wonen, zodat ik in dat huisje kan. Ik heb dat een iets groter iets dan ik al had, maar dan met laminaat op de vloer en lamellen voor de ramen, ijskast en bank blijft staan (altijd handig zolang ik nog ff niet zelf kan kopen)
En dat is dus gewoon hier in den haag![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:06 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
In Den Haag nogwel, iemand nodig om een hoekje op te vullen?
Ooooh okey, waarom had je niks meer dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voor mij niet, heb haast niets meer
hier een paar tassen, drie dozen en twee grote curverboxen; bij een vriend in biezenmortel (bij tilburg) 5 dozen en wat losse spulletjes (paardrijzadel, pc-kast en lijsten). That's it.
Ik heb zelfs geen bed meerMoet alles nieuw kopen
Nee ik kan in de foetus houding in een hoekje opkrullen, af en toe een beetje koffie over me heen gieten is voldoendequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, zo groot is het niet. Ong. 30m2
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:10 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Nee ik kan in de foetus houding in een hoekje opkrullen, af en toe een beetje koffie over me heen gieten is voldoende
quote:
Nope. En ik mag niet eens zeggen waarom.quote:
En een ouderwetse MPGeriaanse TerugLeesPostquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Een ouderwetse DaMartiaanse GoedeMorgenPost (r)![]()
Wat is er dan sweaty!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. En ik mag niet eens zeggen waarom.
Ja, dat kan ik dus niet zeggen hè. Ik weet te veel en houd niet van geheimen.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus niet zeggen hè. Ik weet te veel en houd niet van geheimen.
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:23 schreef DR34M3R het volgende:
ik kruip er ook in.
truste voor degenen die na mij nog gaan
Het heeft hier gewaaid, gestormd etc. Maar wij zijn het oosten des lands, dat kent men niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een domper. Zo was ons door de blondgelokte weervrouwen van verscheidene zenders voor afgelopen nacht de eerste serieuze herfststorm beloofd. Het zou donderen, bulderen, tekeer gaan van jewelste. Nou, ik heb er niks van gemerkt. Al was ik ook wel aan wat slaap toe. Vandaag schijnt het ook de hele dag pokkeweer te worden. Of pokkenweer, mag ook. Ik hoop het. De geloofwaardigheid van blondgelokte personen staat op het spel. Goedemorgen.
Oh, wachtquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, hier in Utrecht is het gewoon grijs, droog
Eens. Wel tieten.quote:
Tieten bij TMF? Dat is toch zo'n veertienjarigenzender?quote:
Mogguh A4W. Nog steeds zo beroerd?quote:
Oh hip. Echt iets wat ik mis dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
Iets met "op vakantie". Met van die hoeren in Salau en zo
*knuf*quote:
Lekker. Daar ben ik wel aan toe.quote:
Eensch.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:08 schreef Klonk het volgende:
dat plaatje
en wat een ontiegelijk hoerenweer buiten
Lekker toch, als je dan lekker warm binnen zit met een kop koffie of thee (of warme chocomelk met slagroomquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:08 schreef Klonk het volgende:
dat plaatje
en wat een ontiegelijk hoerenweer buiten
Vast wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
we moeten nog weg vandaag, maar ik heb zojuist besloten daar met de auto heen te gaan, ben benieuwd of ik nog weet hoe autorijden werkt
Zeg, doe es lief tegen A4W, die is ziek. Je kunt nu niet van hem verwachten dat ie terugleest hèquote:
zieke mensen zeuren altijdquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg, doe es lief tegen A4W, die is ziek. Je kunt nu niet van hem verwachten dat ie terugleest hè
quote:
Juist dan heeft ie er alle tijd voorquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg, doe es lief tegen A4W, die is ziek. Je kunt nu niet van hem verwachten dat ie terugleest hè
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
mijn vriendin wil met dit kutweer ook nog even naar de koopzondag
Dat wil ik ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
mijn vriendin wil met dit kutweer ook nog even naar de koopzondag
ik neem wel een keer wraakquote:
Dan ga jij toch met Klonks vriendin?quote:
Dremelfanboyquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo even de bouwmarkt lastig vallen. Klussen
Nah, ik heb meer nodigquote:
Mogelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met Klonks vriendin?
het is heel simpel, zij de kledingwinkels en ik neem gewoon wraak door winkels in te lopen waar ze games enzo verkopenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met Klonks vriendin?
Ah, Apple komt met de nieuwe macbooksquote:
Kan niet. Je bent ziek, naar bed jij, hup!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga even boodschappen doen dan maar.
Wie moet het dan doen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kan niet. Je bent ziek, naar bed jij, hup!
De buurvrouwquote:
Gewoon een briefje in haar hand duwen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:48 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Die is Frans, verstaat me neit.
Whehequote:Op zondag 5 oktober 2008 12:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gewoon een briefje in haar hand duwen.
translate.google.nl
Zijn we dan ook over dat aliengezeik af als er weer niets gebeurd is?quote:
quote:Mocht er op 14 oktober onverhoopt niets buitenaards in ons hemelruim verschijnen, dan niet getreurd. Want zo schrijft Niburu: ''Het is wel duidelijk dat, gezien het feit hoe we er als mensheid voor staan, toch vroeg of laat een dergelijke gebeurtenis te verwachten is.''
Ik zal de aliens zeggen dat ze toch echt een dagje later moeten komenquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:06 schreef Klonk het volgende:
14 oktober, komt me erg slecht uit, moet naar de dietiste en een griepprik halen...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn we dan ook over dat aliengezeik af als er weer niets gebeurd is?
Nee dusquote:
Nee, dan juist niet natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn we dan ook over dat aliengezeik af als er weer niets gebeurd is?
heb je hun 06 nummer, bel ik zelf wel even, wel zo netjesquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal de aliens zeggen dat ze toch echt een dagje later moeten komen.
Ja, zo lusten we er nog wel een paar. eerst zeggen dat je het zeker weet, allerlei 'bewijzen' aanleveren en dan alsnog een slag om de arm....quote:
235254367quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb je hun 06 nummer, bel ik zelf wel even, wel zo netjes
Niks tegen groente mannetjes hequote:Op zondag 5 oktober 2008 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is de schuld van groende mannetjes
Nee van die kale.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is de schuld van groende mannetjes
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Kale groene mannetjes?quote:
Het is een compleet complot, Danny is een groen mannetjequote:
Hee die had ik ook netquote:
Dat is een cijfer teveeel MPG, dat kan nietquote:
dat ene cijfer moet wel, is om aan te geven dat het een nummer is van buiten ons zonnestelselquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is een cijfer teveeel MPG, dat kan niet
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is een cijfer teveeel MPG, dat kan niet
Dat dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat ene cijfer moet wel, is om aan te geven dat het een nummer is van buiten ons zonnestelsel
jamaarjamaar onze aardse telefoons kunnen geen elfcijferige nummers bellen! Er kan hooguit een stelselcode voorgezet worden!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Als ze zich binnen aards bereik bevinden, vervalt het laatste cijfer.
Hopeloos ouderwets.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaarjamaar onze aardse telefoons kunnen geen elfcijferige nummers bellen! Er kan hooguit een stelselcode voorgezet worden!
Plus: als ze zich al binnen aards bereik bevinden, en je gaat dan pas bellen, dan ben je toch wel aan de late kant lijkt me.
ow, ok, weer wat geleerd danquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopeloos ouderwets.
De stelselcode waar postfix 7 voor staat, is 796.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef Klonk het volgende:
zo, we gaan eens kijken of het vandaag wel doorgaat waar we gisteren voor niets waren
ajuus
Succes.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef Klonk het volgende:
zo, we gaan eens kijken of het vandaag wel doorgaat waar we gisteren voor niets waren
ajuus
Indonesische telefoons doen het wel gewoon met 11/12/13 cijfersquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaarjamaar onze aardse Nederlandse telefoons kunnen geen elfcijferige nummers bellen! Er kan hooguit een stelselcode voorgezet worden!
Plus: als ze zich al binnen aards bereik bevinden, en je gaat dan pas bellen, dan ben je toch wel aan de late kant lijkt me.
Bel jij die flikkers ff dan Indahquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Indonesische telefoons doen het wel gewoon met 11/12/13 cijfers
Hmm, zit wat in. Nou, dan zal je straks zien dat ze geen tieten hebben ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:13 schreef indahnesia.com het volgende:
denk het niet, anders waren ze wel wakker genoeg om op te nemen of zo.
Waarom zouden ze ook? Daar is al een teveel van hier.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm, zit wat in. Nou, dan zal je straks zien dat ze geen tieten hebben ook
Dat kan helemaal nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook? Daar is al een teveel van hier.
Owh, als dat het geval is, dan ga ik ook niet meer proberen te bellen ook.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm, zit wat in. Nou, dan zal je straks zien dat ze geen tieten hebben ook
Papier werkt niet, die is gewoon aanwezigquote:
Hehe, komt er ook eentje zijn bed uit. Lekker geslapen?quote:
Ik ben er al sinds een uur of negen uit hoor... wakker geracet door de A1. Ik ben alleen nog niet wakker te krijgen vandaagquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe, komt er ook eentje zijn bed uit. Lekker geslapen?
Whehe. Niet stiekem, vanuit het duin, naar de race wezen kijken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er al sinds een uur of negen uit hoor... wakker geracet door de A1. Ik ben alleen nog niet wakker te krijgen vandaag.
Gij feestbeestquote:Na het verjaardagsfeestje had ik gisterenavond, toen ik al bijna indutte, niet meer mee moeten gaan stappen, geloof ik.
Neuh, veel te nat buitenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Niet stiekem, vanuit het duin, naar de race wezen kijken?
quote:Gij feestbeest.
Ga fietsenquote:
Was het wel gezellig?quote:[..].
Oh dan is het goedquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Papier werkt niet, die is gewoon aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |