Kale groene mannetjes?quote:

Het is een compleet complot, Danny is een groen mannetjequote:

Hee die had ik ook netquote:

Dat is een cijfer teveeel MPG, dat kan nietquote:

dat ene cijfer moet wel, is om aan te geven dat het een nummer is van buiten ons zonnestelselquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is een cijfer teveeel MPG, dat kan niet

quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is een cijfer teveeel MPG, dat kan niet
Dat dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat ene cijfer moet wel, is om aan te geven dat het een nummer is van buiten ons zonnestelsel

jamaarjamaar onze aardse telefoons kunnen geen elfcijferige nummers bellen! Er kan hooguit een stelselcode voorgezet worden!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Als ze zich binnen aards bereik bevinden, vervalt het laatste cijfer.

Hopeloos ouderwets.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaarjamaar onze aardse telefoons kunnen geen elfcijferige nummers bellen! Er kan hooguit een stelselcode voorgezet worden!
Plus: als ze zich al binnen aards bereik bevinden, en je gaat dan pas bellen, dan ben je toch wel aan de late kant lijkt me.

ow, ok, weer wat geleerd danquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopeloos ouderwets.
De stelselcode waar postfix 7 voor staat, is 796.

quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef Klonk het volgende:
zo, we gaan eens kijken of het vandaag wel doorgaat waar we gisteren voor niets waren
ajuus

Succes.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef Klonk het volgende:
zo, we gaan eens kijken of het vandaag wel doorgaat waar we gisteren voor niets waren
ajuus

Indonesische telefoons doen het wel gewoon met 11/12/13 cijfersquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaarjamaar onze aardse Nederlandse telefoons kunnen geen elfcijferige nummers bellen! Er kan hooguit een stelselcode voorgezet worden!
Plus: als ze zich al binnen aards bereik bevinden, en je gaat dan pas bellen, dan ben je toch wel aan de late kant lijkt me.

Bel jij die flikkers ff dan Indahquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Indonesische telefoons doen het wel gewoon met 11/12/13 cijfers

Hmm, zit wat in. Nou, dan zal je straks zien dat ze geen tieten hebben ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:13 schreef indahnesia.com het volgende:
denk het niet, anders waren ze wel wakker genoeg om op te nemen of zo.

Waarom zouden ze ook? Daar is al een teveel van hier.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm, zit wat in. Nou, dan zal je straks zien dat ze geen tieten hebben ook

Dat kan helemaal nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook? Daar is al een teveel van hier.

Owh, als dat het geval is, dan ga ik ook niet meer proberen te bellen ook.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm, zit wat in. Nou, dan zal je straks zien dat ze geen tieten hebben ook

Papier werkt niet, die is gewoon aanwezigquote:

Hehe, komt er ook eentje zijn bed uit. Lekker geslapen?quote:

Ik ben er al sinds een uur of negen uit hoor... wakker geracet door de A1. Ik ben alleen nog niet wakker te krijgen vandaagquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe, komt er ook eentje zijn bed uit. Lekker geslapen?

Whehe. Niet stiekem, vanuit het duin, naar de race wezen kijken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er al sinds een uur of negen uit hoor... wakker geracet door de A1. Ik ben alleen nog niet wakker te krijgen vandaag.
Gij feestbeestquote:Na het verjaardagsfeestje had ik gisterenavond, toen ik al bijna indutte, niet meer mee moeten gaan stappen, geloof ik.

Neuh, veel te nat buitenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Niet stiekem, vanuit het duin, naar de race wezen kijken?
quote:Gij feestbeest.

Ga fietsenquote:
Was het wel gezellig?quote:[..].

Oh dan is het goedquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Papier werkt niet, die is gewoon aanwezig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |