Zaterdag hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wat is het overal rustig zeg, damn.
ik verkies een ierse whiskey altijd boven een schotse whiskyquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Bushmills is OK ja.
Al ben ik zelf meer voor de Schotse single malts, zoals Glenfiddich Auchentoshan, Isle of Jura, Laphroaig, etc, enz.
Mwoa, Döner klinkt erg goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:25 schreef BrandX het volgende:
zo, nu even een gewetensvraag:
Ga ik straks een echte döner shoarma halen bij een Turkse winkel
Ga ik straks hot & spicey kipstukken halen bij de KFC
Ga ik straks chinees halen
Of wat anders?
Wie roept?
Doner is erg lekkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:25 schreef BrandX het volgende:
Of wat anders?
Wie roept?
Ja, dat blijkt wel. Nooit geweten dat dat zoveel uitmaaktequote:
Ik zou in ieder geval niet voor de Chinees gaan. Daar krijg je dan weer kroepoek bij, en je hebt al een zak chips leeggegeten, dus dan eet je niet echt gevarieerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:25 schreef BrandX het volgende:
Of wat anders?
Wie roept?
true...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet voor de Chinees gaan. Daar krijg je dan weer kroepoek bij, en je hebt al een zak chips leeggegeten, dus dan eet je niet echt gevarieerd.
oeh, goed punt!quote:Als je straks nog aan de Whisky wil, zou ik niet voor iets hot &spciy gaan... voordat je het weet zorgt de hitte ervoor dat de alcohol vlam vat. En om je eten nou in de maag te flamberen... geen goed plan.
Dus is het de shoarmaschotel bij mijn favo Turkquote:Ben je alleen thuis? Zo niet, dan is shoarma niet erg aardig voor je huisgenoten. En om ze nou te dwingen met dit weer de ramen open te zetten... ik denk dat je er nog wel wat langer wilt verblijven.
Ik zou dus voor wat anders gaan.
eh shoarma en op een authentieke durum. Durum en döner, gooi die twee altijd doro elkaar, mea culpa.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ho eens even nu
Hebben we het over Döner of over Shoarma?
Nou snap ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh shoarma en op een authentieke durum. Durum en döner, gooi die twee altijd doro elkaar, mea culpa.
#1. De rest is ranzig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:25 schreef BrandX het volgende:
Of wat anders?
Wie roept?
KloteFapCumquote:
Ah, ik drink niet dat scheelt.quote:
Ziet eruit als een bikinilijn-epileerunit-device-contraption voor _A_quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
Nog wel. Morgen een dremel kopen. Ik vind die stylus wel tof. En dan met diamantschijfje.
[ afbeelding ]
Het is net als plassen, het ligt lekker in de hand.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet eruit als een bikinilijn-epileerunit-device-contraption voor _A_
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo Vandaag een hoop troep opgeruimd in ons huis en m'n pa heeft keukenkastjes in elkaar gezet![]()
Het schiet nu echt op!
WTF!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klinkt goed, v-f!
Ik hoor als het goed is volgende week wanneer ik in 'mijn' huisje kan
Ik hoop met max een maand
Onze nestor van de boksschool heeft wat pandjes. In eentje zit nu nog zijn zoon. Die heeft een huis gekocht en is bijna klaar met opknappen. Hij gaat waarschijnijk al eerder weg en alvast bij zijn vriendin in wonen, zodat ik in dat huisje kan. Ik heb dat een iets groter iets dan ik al had, maar dan met laminaat op de vloer en lamellen voor de ramen, ijskast en bank blijft staan (altijd handig zolang ik nog ff niet zelf kan kopen)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
WTF!!!Waar ga je heen dan?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Onze nestor van de boksschool heeft wat pandjes. In eentje zit nu nog zijn zoon. Die heeft een huis gekocht en is bijna klaar met opknappen. Hij gaat waarschijnijk al eerder weg en alvast bij zijn vriendin in wonen, zodat ik in dat huisje kan. Ik heb dat een iets groter iets dan ik al had, maar dan met laminaat op de vloer en lamellen voor de ramen, ijskast en bank blijft staan (altijd handig zolang ik nog ff niet zelf kan kopen)
En dat is dus gewoon hier in den haag![]()
Chillquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:59 schreef BrandX het volgende:
Oh,. en veel goedkoper. Slechts 350 all in, vriendenprijsje
Voor mij niet, heb haast niets meerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Chill![]()
Leuk, maar wel veel werk om te verhuizen
In Den Haag nogwel, iemand nodig om een hoekje op te vullen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Onze nestor van de boksschool heeft wat pandjes. In eentje zit nu nog zijn zoon. Die heeft een huis gekocht en is bijna klaar met opknappen. Hij gaat waarschijnijk al eerder weg en alvast bij zijn vriendin in wonen, zodat ik in dat huisje kan. Ik heb dat een iets groter iets dan ik al had, maar dan met laminaat op de vloer en lamellen voor de ramen, ijskast en bank blijft staan (altijd handig zolang ik nog ff niet zelf kan kopen)
En dat is dus gewoon hier in den haag![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:06 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
In Den Haag nogwel, iemand nodig om een hoekje op te vullen?
Ooooh okey, waarom had je niks meer dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voor mij niet, heb haast niets meer
hier een paar tassen, drie dozen en twee grote curverboxen; bij een vriend in biezenmortel (bij tilburg) 5 dozen en wat losse spulletjes (paardrijzadel, pc-kast en lijsten). That's it.
Ik heb zelfs geen bed meerMoet alles nieuw kopen
Nee ik kan in de foetus houding in een hoekje opkrullen, af en toe een beetje koffie over me heen gieten is voldoendequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, zo groot is het niet. Ong. 30m2
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:10 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Nee ik kan in de foetus houding in een hoekje opkrullen, af en toe een beetje koffie over me heen gieten is voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |