Ooooh okey, waarom had je niks meer dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voor mij niet, heb haast niets meer
hier een paar tassen, drie dozen en twee grote curverboxen; bij een vriend in biezenmortel (bij tilburg) 5 dozen en wat losse spulletjes (paardrijzadel, pc-kast en lijsten). That's it.
Ik heb zelfs geen bed meerMoet alles nieuw kopen
Nee ik kan in de foetus houding in een hoekje opkrullen, af en toe een beetje koffie over me heen gieten is voldoendequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, zo groot is het niet. Ong. 30m2
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:10 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Nee ik kan in de foetus houding in een hoekje opkrullen, af en toe een beetje koffie over me heen gieten is voldoende
quote:
Nope. En ik mag niet eens zeggen waarom.quote:
En een ouderwetse MPGeriaanse TerugLeesPostquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Een ouderwetse DaMartiaanse GoedeMorgenPost (r)![]()
Wat is er dan sweaty!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. En ik mag niet eens zeggen waarom.
Ja, dat kan ik dus niet zeggen hè. Ik weet te veel en houd niet van geheimen.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus niet zeggen hè. Ik weet te veel en houd niet van geheimen.
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:23 schreef DR34M3R het volgende:
ik kruip er ook in.
truste voor degenen die na mij nog gaan
Het heeft hier gewaaid, gestormd etc. Maar wij zijn het oosten des lands, dat kent men niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een domper. Zo was ons door de blondgelokte weervrouwen van verscheidene zenders voor afgelopen nacht de eerste serieuze herfststorm beloofd. Het zou donderen, bulderen, tekeer gaan van jewelste. Nou, ik heb er niks van gemerkt. Al was ik ook wel aan wat slaap toe. Vandaag schijnt het ook de hele dag pokkeweer te worden. Of pokkenweer, mag ook. Ik hoop het. De geloofwaardigheid van blondgelokte personen staat op het spel. Goedemorgen.
Oh, wachtquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, hier in Utrecht is het gewoon grijs, droog
Eens. Wel tieten.quote:
Tieten bij TMF? Dat is toch zo'n veertienjarigenzender?quote:
Mogguh A4W. Nog steeds zo beroerd?quote:
Oh hip. Echt iets wat ik mis dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
Iets met "op vakantie". Met van die hoeren in Salau en zo
*knuf*quote:
Lekker. Daar ben ik wel aan toe.quote:
Eensch.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:08 schreef Klonk het volgende:
dat plaatje
en wat een ontiegelijk hoerenweer buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |