teveell is nooit zondequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
Altijd leuk: hoeveel te pinnen vor een beurs? Teveel is zonde en te weinig is klote.
Nah, ik houd niet van geld op zak hebben. Ik pin of chip alles, dus als ik opeens weer 500 euro in huis heb liggen. Moet ik weer naar de bank, midden in het afzettende parkeergeld innende Nijmegenquote:
Nijmegen? Dan kom ik naar je toe vandaagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik houd niet van geld op zak hebben. Ik pin of chip alles, dus als ik opeens weer 500 euro in huis heb liggen. Moet ik weer naar de bank, midden in het afzettende parkeergeld innende Nijmegen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:02 schreef DaMart het volgende:
Een regenboogochtend, dat is het. Ik schoof de gordijnen van de slaapkamer open en zag een donkere lucht en regen. Aan de andere kant van mijn woning schitterde de zon in de regendruppels die in groten getale uit de hemel op de aarde neerdaalden. Duidelijk tekende de gekleurde boog zich aan de slaapkamerzijde af tegen het duister van de regenlucht, om langzaam te vervagen toen de pot goud van de morgenstond zich verschool achter de wolken.
Goedemorgen.
quote:
Ik zag hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had weer eens zijn in een ouderwetse goedemorgenpost.
Mag vaker hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had weer eens zijn in een ouderwetse goedemorgenpost.
Geen plek voor je op V&A?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:52 schreef Pheno het volgende:
Verdomd, weer geen mod. Dan maar weer een solli de deur uit doen.
*luistert*quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:36 schreef JortK het volgende:
Best bizar: Jongen (19) meldt dood aan Giel Beelen
Zoveel haar daar zitten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:38 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
3 kwartier om mijn wenkbrauwen te laten epileren... haren knippen gaat sneller
Niet leuk?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef BrandX het volgende:
terug van wandelen.
och jawel hoor, heb even koetjes geaaid en zulks. Maar heb ff geen motivatie voor wat ik moet doen, en dus geen energie. en had gehoopt die te vinden door ff uit te waaien. Helaas. Vandaar dequote:
Dan iets anders gaan doen waar je wel zin in hebtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
och jawel hoor, heb even koetjes geaaid en zulks. Maar heb ff geen motivatie voor wat ik moet doen, en dus geen energie. en had gehoopt die te vinden door ff uit te waaien. Helaas. Vandaar de![]()
Dat zou me toch een pareltje van een topic wordenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer details graag Mart![]()
Ook ff wat foto's of anders een paint van die groene en bruinige schimmelkorsten en zo
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer details graag Mart![]()
Ook ff wat foto's of anders een paint van die groene en bruinige schimmelkorsten en zo
Helaas, geen schimmel en foto's zijn niet genomen. Plant is in vuilnisbak beland en vanwege stank wist ik niet hoe snel ik de vuilniszak buiten moest zetten...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zou me toch een pareltje van een topic worden
Gaaf. Dus die zak staat daar nu allemaal slootratten aan te trekken totdat volgende week de vuilnis weer opgehaald wordt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:49 schreef DaMart het volgende:
Helaas, geen schimmel en foto's zijn niet genomen. Plant is in vuilnisbak beland en vanwege stank wist ik niet hoe snel ik de vuilniszak buiten moest zetten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |