Runx komt van die brug af!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het is een iranees..ik vind wel dat onze nieuwe kaaskopperige allochtoon wat lang wegblijft
Whahaha daar kun je vast wel een filmpje over maken ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Runx komt van die brug af!!
Dit is de laatste keer, ik waarschuw niet meer!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Runx komt van die brug af!!
Dit is de laatste keer, ik waarschuw niet meer!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nietusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dracu:
je bent in elk geval thuis
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ja idd..wij ziten hierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nietus
Dracu:
je bent in elk geval thuis
Inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:14 schreef debbie_19 het volgende:
HALLO BARRA jij bent niet de enige die zich niet lekker voelt hoor
Zowel Gila als Sgele als ik voelen ons ook SLECHTquote:
en dit is echt de laatste keer dat ik het zegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja idd..wij ziten hierop het werk
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als SHE het vroeg zou je het meteen doen
En dit is de laatste x dat ik het zegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dit is echt de laatste keer dat ik het zeg
ik zit heus niet voor mn lol thuis
fuck eten?quote:
maar dan zit je alsnog thuisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dit is echt de laatste keer dat ik het zeg
ik zit heus niet voor mn lol thuis
yep ik ben gezondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ok maar ik dacht dat jij beter was?
O nee doe ik het weer..dat was Vieeeeze Patrick of nie?
Wie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef draculettetje het volgende:
nog even en ik ga LL achterna echt waar
* GilaMonyet ziet al voorzich hoe dat gesprek plaats had gevondenquote:
Lik me aap, bosmongoolquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dan zit je alsnog thuis
en wij op werk.
Wij zitten ook niet voor ons plezier op het werk![]()
![]()
Maar goed, ik ga weer is proberen om te werken
klopt maar ben even het geplaag om dat onderewrp gewoon zatquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M vindt wel dat dracu serieus is. We plagen alleen maar
en verlagen tot LL is niveau van ee npasgeboren kind
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet ziet al voorzich hoe dat gesprek plaats had gevonden
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=3b403a076b8e833be6a7508a7fb0c2d3
En over irritant gesproken? Ik heb nog nooit ban's en waarschuwingen enzo gehadquote:
LL is .....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M vindt wel dat dracu serieus is. We plagen alleen maar
en verlagen tot LL is niveau van ee npasgeboren kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Lekker..zo'n warme appeltaartquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
fuck eten?gadverdamme smerige viespeuk Sgele
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
LL is .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou weet ik het nog niet
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik heb het over de reacties die jij geeft.
Dit moet ik meemaken..jij gaat commentaar geven op iemand anders z'n reacties terwijl jij het halve forum rondbaggert?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik heb het over de reacties die jij geeft.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit moet ik meemaken..jij gaat commentaar geven op iemand anders z'n reacties terwijl jij het halve forum rondbaggert?![]()
![]()
Oooooooooooooooooooooowh die LLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou even stieken dan, meer info over "LL" -HIER-
OOOOW die LLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou even stieken dan, meer info over "LL" -HIER-
Ja, maar op een andere manier.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit moet ik meemaken..jij gaat commentaar geven op iemand anders z'n reacties terwijl jij het halve forum rondbaggert?![]()
![]()
Vind je mijn filmpjes niet nuttig danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat zijn jullie nou weer kinderachtig aan het posten zeg
1 smile in 1 bericht enzo... post eens wat nuttigs ofzo
lovelyladyquote:
Zij had al weleens wat in mijn fobo achter gelaten..wist niet dat ze zo kwaad was gewordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat zijn jullie nou weer kinderachtig aan het posten zeg
1 smile in 1 bericht enzo... post eens wat nuttigs ofzo
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
LL is .....dan ben ik nu zeker niet verstandig geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
En dat is natuurlijk een betere manier?quote:
Dat ben je sowieso niet Crazyquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ben ik nu zeker niet verstandig geweest?
Mij heeft ze op msn en fobo nog gestalktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zij had al weleens wat in mijn fobo achter gelaten..wist niet dat ze zo kwaad was gewordenik miste haar dan ook niet echt verder
Was zij dat? of nee zij had vast je telefoonnummer niet of wel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mij heeft ze op msn en fobo nog gestalkt![]()
zie aanvulling,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef tripack het volgende:
[..]
lovelyladyen die is hier even langs gekomen, maar vond dat ze genegeerd werd... voor door Droxz en Crazym, lynda......
en is toen boos vertrokken.
verstand komt met de jarenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat ben je sowieso niet Crazy!
Niet boos weggaan nu hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk een betere manier?als je niet tegen mijn opmerkingen kunt of als ik je irriteer negeer me dan lekker gewoon
![]()
nopequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Was zij dat? of nee zij had vast je telefoonnummer niet of wel?
Je bent net weer terug en het topic gaat alweer veel snellerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
verstand komt met de jaren
Alleen bij mij komt de kindertijd juist meer en meer
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk een betere manier?als je niet tegen mijn opmerkingen kunt of als ik je irriteer negeer me dan lekker gewoon
![]()
Uh o ja neeee natuurlijk nietquote:
Haha.. en daar moet je trots op zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope
was weer een ander kansloos figuur
daar heb ik ook geen last meer van![]()
* Crazy-M is goed in vrouwen opruimen
Sgele, pimp, even relaxen jijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Maar ik welquote:
Liever genegert dan genegeerdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uh o ja neeee natuurlijk nietzo ben ik dan weer niet..kan wel kinderachtig zijn, maar ik ga niet wegrennen omdat ik het gevoel heb dat ik word geNEGERT
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Liever genegert dan genegeerd!
Zal wel geblocked zijn hier, want ik zie geen filmpjes hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vind je mijn filmpjes niet nuttig dan
Het wordt eng.. doe eens nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
god kind ik ben het zo vaak met je eens
Zie je niet me bombay tvsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal wel geblocked zijn hier, want ik zie geen filmpjes hahaha
Olep weet dat hij een open deur open gooide...ik trap graag tegen lucht aanquote:
Ik probeer het, maar het schiet idd niet echt opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ben ik nu zeker niet verstandig geweest?
Yep.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Olep weet dat hij een open deur open gooide...ik trap graag tegen lucht aan
Ik hou me rustig Droxz
Was me zoute drop niet genoeg?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:41 schreef debbie_19 het volgende:
Zoo heb ff me cup a soup gepakt..had echt zout nodig
Uhm uuuh jawel hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Was me zoute drop niet genoeg?
ach stikt onder het behangquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. en daar moet je trots op zijn?
ok, ik ben wel weer werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je bent net weer terug en het topic gaat alweer veel sneller
EHm okeej zo dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zie dat je heel dankbaar ben enzo
Dat dan weer wel, morgen rond half 3 weekend... ik kan niet wachten!quote:
Woon 6 jaar samen...telt dat?quote:
Oei..in al die consternatie Draakje niet gezienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga maar weer eens naar mezelf luisteren
tot de volgende keer maar weer
hihi maakt niet uit hoor ben niet in een vrolijke stemmingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oei..in al die consternatie Draakje niet gezien![]()
![]()
Doeg dracuquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga maar weer eens naar mezelf luisteren
tot de volgende keer maar weer
Hahhaaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
EHm okeej zo dan?
we hebben een G
we hebben een I
we hebben en L
we hebben een A
![]()
GILABEDANKT VOOR DIE DROPJES
jah ik ken hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar het schiet idd niet echt op
Iets met... niet zo... uh ....subtiel zijn...
ik wilde iets zeggen met huisdieren..maar dat wordt weer verkeerd opgepakt..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
[..]
telt lang vrijgezel zijn dan ook?
ps: ik heb weer eens een saaie collega
Fijn he, morgen gewoon lekker uitslapenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef Olep het volgende:
Ik ook.
Ik om 17:00quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Dat wil ik wel vakerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Fijn he, morgen gewoon lekker uitslapen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen met huisdieren..maar dat wordt weer verkeerd opgepakt..
Ongestelde vraag?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik ken het![]()
LOL, kijk ik naar bu8iten, zie ik iets roods voorbij komen
Lekker dan...zit ik me morgen dus in mn 1tje te vervelen hieroquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Fijn he, morgen gewoon lekker uitslapen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi maakt niet uit hoor ben niet in een vrolijke stemming
Laten we de anderen maar niet jaloers makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef Logician het volgende:
[..]
ik ook, normaal kan ik alleen op dinsdag uitslapen
Maar ik bedoelde dus dat je dan wel single, maar niet alleen bent... nu pak JIJ het dus verkeerd opquote:
Nee hoor ik ben er ook morgenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lekker dan...zit ik me morgen dus in mn 1tje te vervelen hiero
Nee hoor ik ben er morgen ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
zo ik ben ook net terug van mijn pauzequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Me collega negeert me toch niethij vroeg of ik mee ging blokje om
oeh collegaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dus dat je dan wel single, maar niet alleen bent... nu pak JIJ het dus verkeerd op
O neequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
zo ik ben ook net terug van mijn pauzeheb ook een wandeling gemaakt met mie collega
Idd, dan doe ik ook meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
[..]
telt lang vrijgezel zijn dan ook?
ik had pindakaas op mijn brood met nootjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef Logician het volgende:
[..]hoe zou dat nu komen, pindakaas anyone?
what the...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef Logician het volgende:
[..]hoe zou dat nu komen, pindakaas anyone?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef draculettetje het volgende:
en nu doe ik echt de laptop uit!
verdorie en dan komt lyn altijd mee posten als ik stop (of andersom)
niet bij een bruggetje blijven hangen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
zo ik ben ook net terug van mijn pauzeheb ook een wandeling gemaakt met mie collega
Hehehquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, straks op de frontpage " juichende massa in enschede.... "
jah, ik heb ff geen zin meer om te werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
mijn god jullie hebben de derde versnelling weer gevondenniet meer bij te houden
hoi Lynda
nee ik woon niet in Deventerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
niet bij een bruggetje blijven hangen?
Ik ook niet.. morgen wel weer verderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik heb ff geen zin meer om te werken
We hebben het doorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik heb ff geen zin meer om te werken
Blijf dan met je jatten van de pindakaas afquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:57 schreef Logician het volgende:
grmbl ik was te laat van lunch om nog koffie te halen
Deventer? Je bent dus niet gesprongen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik woon niet in Deventer(daar zijn de hoeren) , ik moest even de koeien melken
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Blijf dan met je jatten van de pindakaas af
wtf is er met die pindakaasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Blijf dan met je jatten van de pindakaas af
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Deventer? Je bent dus niet gesprongen?
Hey mevrouw Lyndaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
We hebben gewoon een ritme die gelijk loopt
Al moet ik wachten tot half 3 om de kat voor de AKK weg te brengen.. (algemene katten keuring) dus helaas wakker blijven..
Weet ik veel..ik zeg ook maar watquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]volgens mij begrijpt hij ons niet
Zou je denken ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
pindakaas is lekker met stukjes nootjes, vooral panda pindakaas
quote:
Owh.. loosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef Runx het volgende:
nee , ik ben ook maar een simpele allochtoonse boerenjong
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh.. loos![]()
Ey... die malloot is net gesprongen die op de brug stond and runx is opeens weer actief in dit topic..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is niet gesprongen..ze hebben em er net afgehaalddaarom is runx weer actief
Maar ja je hebt wel gelijk jaalleen het wordt niet begrepen hier en daar
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Ja...ik ben net zware shag.... ik maak je langzaam aan kapotquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja...ik ben net zware shag.... ik maak je langzaam aan kapot
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij is niet gesprongen..ze hebben em er net afgehaalddaarom is runx weer actief
Maar ja je hebt wel gelijk jaalleen het wordt niet begrepen hier en daar
ben je ook net zo verslavend?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja...ik ben net zware shag.... ik maak je langzaam aan kapot
Jij bent een man he? voor jou zal het tegen vallen denk ikquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
ik kan m'n lach niet meer inhouden..
Tijd voor een nieuwe hobby!quote:
Geeft niks...we geven gewoon het niet lekker zijn de schuld okeejquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Typo bedoelde NIET gesprongen..
pfft heel me climax weg
ik bedoelde ook voor de damesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent een man he? voor jou zal het tegen vallen denk ik
Ik heb 2 collega's die me aankijken van "wtf doe je .. ."quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
Ik ook nietmaar gelukkig zit ik alleen
nu gewoon weer rustig aan volgenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef GilaMonyet het volgende:
Pfft.. even 4minutjes aan de telefoon en meteen snap ik niks meer van dit topic hahah!
Wat probeer je te doen dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef Logician het volgende:
En ik krijg het verdorie nog steeds niet voor elkaar met die stomme smilie zooi![]()
![]()
Whahaha erg is dat hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb 2 collega's die me aankijken van "wtf doe je .. ."
Jah denk dat het maar tijd wordt voor bombay tvquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Geeft niks...we geven gewoon het niet lekker zijn de schuld okeej
YESquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah denk dat het maar tijd wordt voor bombay tv
Bestaat dat nogquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Jahoor, nu lunchen!
(ben bezig met een windows 95 bak te fixen... wat een drama)
Mijn monitor op te eten nou goed!quote:
Don't ask me, volgens jou was ik saaiquote:
zo'n groote of zo'n platte ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Mijn monitor op te eten nou goed!
Is collega pesten een goede algemeen geaccepteerde hobbie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't ask me, volgens jou was ik saai
Dude bestaat dat nog?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Jahoor, nu lunchen!
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
SGELE let nou eens op..dat zei ik al
brug/springen: aanmoedigend schreeuwende menigtequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Runx het volgende:
maar wat had nou een brug , en runx, en pindakaas met mij te maken ? en ik ben geen malloot ik ben heel liefhoar vraag me mama maar
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:16 schreef Runx het volgende:
maar wat had nou een brug , en runx, en pindakaas met mij te maken ? en ik ben geen malloot ik ben heel liefhoar vraag me mama maar
OMG, bestaat dat nog?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Jahoor, nu lunchen!
NEEEEEHEEEEEE zeg me dat je dit expres doetquote:
LOLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
NEEEEEHEEEEEE zeg me dat je dit expres doet
Ze mogen mij wel bellen ik heb 4 calls op de hele dag gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef GilaMonyet het volgende:
Mm.. zeg is tegen die klanten dat ze moeten stoppen met bellen ik moet bombay TVs maken!
Ik ben met teveel dingen tegelijk bezig...verdommequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
SGELE let nou eens op..dat zei ik al
Ahum Ahum....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef GilaMonyet het volgende:
Mm.. zeg is tegen die klanten dat ze moeten stoppen met bellen ik moet bombay TVs maken!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
NEEEEEHEEEEEE zeg me dat je dit expres doet
Dankjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ahum Ahum....
ATTENTIE ATTENTIE WILLEN DIE KUT KLANTEN STOPPEN MET HET BELLEN NAAR GILAMONYET..HIJ MOET BOMBAY TV MAKEN
IK HERHAAL:
WILLEN DIE KUT KLANTEN STOPPEN MET HET BELLEN NAAR GILAMONYET..HIJ MOET BOMBAY TV MAKEN
Dude...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
Deze is maar zwak sorry mensen
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=41fd0741996115d1b04e6572d465288f
Moet je daarom lachen?? IK MOET ZATERDAG NAAR SCHOOL ASSESSMENT..heb net me foto's laten afdrukken en opplakken? Weetje hoeveel geld ik wasquote:
Haha faler... (die persoon he niet jijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:25 schreef Logician het volgende:
Belt er eindelijk iemand, VERKEERD VERBONDEN![]()
Zolang je mij maar niet pestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Is collega pesten een goede algemeen geaccepteerde hobbie?
toch nog wel grappigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
Deze is maar zwak sorry mensen
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=41fd0741996115d1b04e6572d465288f
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je daarom lachen?? IK MOET ZATERDAG NAAR SCHOOL ASSESSMENT..heb net me foto's laten afdrukken en opplakken? Weetje hoeveel geld ik was? me vriend belde net die heeft ze opgehaald whaaaaaaaaaaaaaaa ik word gek
Bijna 100 EURO als ik dat had geweten![]()
![]()
Alsof die school al niet duur genoeg is![]()
Neej je snapt het nog niet..je staat al vanaf 8 uur vanmorgen op die brug! Je had gewoon een laptop bij je met zo'n dongel! En je bent net van die brug afgehaald. Het is een iraanse man..duss JIJ ZAT GEWOON OP DIE BURGquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:27 schreef Runx het volgende:
aha ik snap eindelijk na lezen van 5 pagina's terug , er stond een allochtoon op een brug , en iemand kwam daar door te laat en jullie dat ik het was , maar ik stond er onder hoor
en Logician vind me cute alleen durft ze het niet zeggen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:27 schreef Runx het volgende:
aha ik snap eindelijk na lezen van 5 pagina's terug , er stond een allochtoon op een brug , en iemand kwam daar door te laat en jullie dat ik het was , maar ik stond er onder hoor
en Logician vind me cute alleen durft ze het niet zeggen
Vond laatst al een paar pepernoten onder mn desk iddquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze mogen mij wel bellen ik heb 4 calls op de hele dag gehad
Denk dat ik zo maar eens pepernoten naar die pennengooiende ... ga gooien ...
Ik zie tegenover mij af en toe ineens een balletje of een pen omhoogvliegen
Ja Logi ik zei nog tegen je "je mag het straks tegen hem zeggen" maar dat wilde je nietquote:
klopt ik was daar aan het zonnen ....met me borat pakjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej je snapt het nog niet..je staat al vanaf 8 uur vanmorgen op die brug! Je had gewoon een laptop bij je met zo'n dongel! En je bent net van die brug afgehaald. Het is een iraanse man..duss JIJ ZAT GEWOON OP DIE BURG
quote:
okequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt ik was daar aan het zonnen ....
Hier nog een keer..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef Runx het volgende:
hahah dat filmpje hahaha eindelijk heb ik de hoofd x keer de hoofdrol
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hier nog een keer..
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=98d0723192b597813b76d77b37d5e445
hahah jij moet regisseur wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hier nog een keer..
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=98d0723192b597813b76d77b37d5e445
whehehe hij is weer fijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hier nog een keer..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Vond laatst al een paar pepernoten onder mn desk idd
Haha.. iedereen is inspiratie voor mijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef Runx het volgende:
ik ben echt een inspiratie voor jullie onnie ?
Hoi..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus ouwehoeren jullie het topic nu al vol?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi..
Zou je je even willen voorstellen..iets te druk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Speciaal voor jou berichtje achter gelaten op je foboquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
waarom laat niemand een berichtje achter ? op mijn profiel waar zo veel tijd , zweet en tranen in gestopt is ?
WIj kunnen datquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus ouwehoeren jullie het topic nu al vol?
Logi...make up your mind...gist...nvmquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
ps: hou je ballen eens onder de tafel.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
ik snap niet dat ik niet eerder aan gedacht heb om op fok forum actief te worden ,.
yes eindelijk ik ben ''Hot' dames willen jullie een likje van mij ? heb axe chocola op '
Ooh haha das niet aardigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]ik zeg maar zo... ik zeg maar niks
jij bentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou berichtje achter gelaten op je fobo
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef GilaMonyet het volgende:
Runx je moet niet dingen gaan roepen die niet waar zijn..
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=c32036e8d90ef943db6dacecdcadae8a
whehehe ik ben ook soms niet aardigquote:
lol.. wrom heb trek in een peukquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGik krijg gelijk zin in een peuk
zo ging dat helemaal niet lekkuh puhquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef GilaMonyet het volgende:
Runx je moet niet dingen gaan roepen die niet waar zijn..
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=c32036e8d90ef943db6dacecdcadae8a
Door jouquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. wrom heb trek in een peuk?
Oohw omdat die maffe indier een peuk op steektquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Door jouben er zo weer
* debbie rent naar buiten
ja maar vandaaa ...argh!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Logi...make up your mind...gist...nvm
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:50 schreef Runx het volgende:
ik ga een stekkerdoos zoeken ...
* debbie geeft Crazy-M een schopquote:
over, met of in de stekkerdoos?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie geeft Crazy-M een schop
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:53 schreef Logician het volgende:
[..]
over of met of in de stekkerdoos?
* Crazy-M lacht naar Debbiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie geeft Crazy-M een schop
wat kijk je toch altijd zo schattig als je boos kijktquote:
* debbie weet nog niet zeker of ze nou terug moet lachen. Debbie vertrouwt Smokez niet zoquote:
GE-WEL-DIG!quote:
Jij hebt een of ander chemisch surrogaat prutje dat uit de "koffie"automaat komt wanneer je op het knopje "koffie" drukt. Alleen de kleur en de geur komen enigszins overeen met echte koffiequote:
sssshhhttquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij hebt een of ander chemisch surrogaat prutje dat uit de "koffie"automaat komt wanneer je op het knopje "koffie" drukt. Alleen de kleur en de geur komen enigszins overeen met echte koffie
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:58 schreef Logician het volgende:
[..]
sssshhhtt(de illusie is goed).
[ afbeelding ]
Wtf... koop een nieuwequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Win95 met usb ondersteuning intalleren op een pc zonder cd-rom spelert is niet cool
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Win95 met usb ondersteuning intalleren op een pc zonder cd-rom spelert is niet cool
kan je niet gewoon zeggen dat ze een nieuwe moeten kopen... afschrijvings termijn enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ga jij eerder naar huis dan ik?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
Die meeting ging nergens over
Ik ga naar huis voor ik hier iemand vreselijk ongelukkig ga schoppen
Mensen! Werk ze nog ff...en tot later/morgen![]()
blauwe schermen ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
laters man!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
Dat is de uitdagingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |