dan zit het portugese zeker in je karakterquote:
OMG, soooooo nietesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
OMG, soooooo nietesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Zijn ouders komen uit India dacht ik, raar volkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:53 schreef tripack het volgende:
[..]
het is dan wel een negert, maar dit slaat alles
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
OMG, soooooo nietesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omfg he is in love
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zijn ouders komen uit India dacht ik, raar volk
Nog niet gehad..ga zo pakken ...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ikke wel, hoe was jou cup-a-soup?!
Hehe.. eetse alvast danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nog niet gehad..ga zo pakken ...
Ouch, succes en eetsequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
Zo er hangt hier op het werk een sfeer alsof ik straks een topic kan openen met de naam Geen Reet Te Doen Omdat We Werkeloos Zijn ofzo![]()
Ff lunchen en weer terug die meeting in
quote:
Echt? Zo kort nog maarquote:
* GilaMonyet vraagt zich af hoelang debbie al verliefd is!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt? Zo kort nog maarik al veul langer
Nah lekker dan.. meteen het land uit zetten die gozertquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:08 schreef draculettetje het volgende:
pfff door die idioot op de brug er 2 uur overgedaan om thuis te komen
Ik ben al 8 jaar met mijn vriendjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet vraagt zich af hoelang debbie al verliefd is!
Het is een iranees..ik vind wel dat onze nieuwe kaaskopperige allochtoon wat lang wegblijftquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nah lekker dan.. meteen het land uit zetten die gozert
succes dan sgelequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
Zo er hangt hier op het werk een sfeer alsof ik straks een topic kan openen met de naam Geen Reet Te Doen Omdat We Werkeloos Zijn ofzo![]()
Ff lunchen en weer terug die meeting in
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben al 8 jaar met mijn vriendje
das langquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben al 8 jaar met mijn vriendje
is dat niet de reden dat tie daar staatquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nah lekker dan.. meteen het land uit zetten die gozert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |