quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:22 schreef Runx het volgende:
[..]
misschien onthoud je de meeste wat je hoort niet? (nee grapje) blond is geil
Me collega negeert me toch nietquote:
ja klopt je hebt je medetukker vriend gevondenquote:
das een nieuwequote:
Je legt het mooi uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
das een nieuweeen nederlandse allochtoon of allochtoonse nederlander.... of een nederlander die doet alsof hij nederlander is... of tog niet
![]()
middag Logi![]()
Net als ik dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
das een nieuweeen nederlandse allochtoon of allochtoonse nederlander.... of een nederlander die doet alsof hij nederlander is... of tog niet
![]()
middag Logi![]()
omg waar werkt ie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja klopt je hebt je medetukker vriend gevonden
jah? of bedoel je dat tukkers buitenlands zijnquote:
Hij loopt ergens stage bij een bedrijf. Ik hoorde dat hij toners mag bijvullen of verwisselen ofzoquote:
Ik ben half half viva la portugal enzowquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jah? of bedoel je dat tukkers buitenlands zijn
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij loopt ergens stage bij een bedrijf. Ik hoorde dat hij toners mag bijvullen of verwisselen ofzo
Hij komt zo vast terug..mag je hem dat vertellenquote:
Ik zeg helemaal nietsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij komt zo vast terug..mag je hem dat vertellen
aha op die fietsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben half half viva la portugal enzow
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:49 schreef tripack het volgende:
[..]
aha op die fiets![]()
* tripack checkt Logicians fobo
owjah nu je het zegthet gifzwarte haar
![]()
WB Droxz hoest met je kutcollega?quote:
Alowwwwwwwwww!!!!!!!!quote:
Hij zegt net dat zijn voeten ruiken naar chocolade.... hij is dus nog gekker aan het wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
WB Droxz hoest met je kutcollega?
kiekeboe!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:51 schreef Crazy-M het volgende:
zo dat was mijn pauze
weer half opgeladen. Zie wel weer voor hoelang
DOHquote:
het is dan wel een negert, maar dit slaat allesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij zegt net dat zijn voeten ruiken naar chocolade.... hij is dus nog gekker aan het worden
OMGquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij zegt net dat zijn voeten ruiken naar chocolade.... hij is dus nog gekker aan het worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |