quote:Op donderdag 25 september 2008 08:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat 'n nutteloze stem. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
Uitmuntend!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:36 schreef servus_universitas het volgende:
Mijn nominatie gaat uit naar... tromgeroffel...
Dr.Crane
LOL!"quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik hou geen stemmen bij voor arbeiders, alsjeblieft zeg. Jullie zijn de werkmieren. Ik hou enkel toezicht.
We zien hem de komende maand niet weer.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De_Ananas; met zijn zelfverzonnen, en zogenaamd "leuke" KLB topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fas est et ab hoste doceri.
quote:Op donderdag 25 september 2008 08:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat 'n nutteloze stem. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:06 schreef Olep het volgende:
Ach, we zijn allemaal kutusers.
Ja, met z'n klauwen in het gips, ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:14 schreef Olep het volgende:
paultjuhh is cool jeweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |