Ik om 17:00quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Dat wil ik wel vakerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Fijn he, morgen gewoon lekker uitslapen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen met huisdieren..maar dat wordt weer verkeerd opgepakt..
Ongestelde vraag?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik ken het![]()
LOL, kijk ik naar bu8iten, zie ik iets roods voorbij komen
Lekker dan...zit ik me morgen dus in mn 1tje te vervelen hieroquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Fijn he, morgen gewoon lekker uitslapen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi maakt niet uit hoor ben niet in een vrolijke stemming
Laten we de anderen maar niet jaloers makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef Logician het volgende:
[..]
ik ook, normaal kan ik alleen op dinsdag uitslapen
Maar ik bedoelde dus dat je dan wel single, maar niet alleen bent... nu pak JIJ het dus verkeerd opquote:
Nee hoor ik ben er ook morgenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lekker dan...zit ik me morgen dus in mn 1tje te vervelen hiero
Nee hoor ik ben er morgen ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
zo ik ben ook net terug van mijn pauzequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Me collega negeert me toch niethij vroeg of ik mee ging blokje om
oeh collegaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dus dat je dan wel single, maar niet alleen bent... nu pak JIJ het dus verkeerd op
O neequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
zo ik ben ook net terug van mijn pauzeheb ook een wandeling gemaakt met mie collega
Idd, dan doe ik ook meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
[..]
telt lang vrijgezel zijn dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |