Was me zoute drop niet genoeg?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:41 schreef debbie_19 het volgende:
Zoo heb ff me cup a soup gepakt..had echt zout nodig
Uhm uuuh jawel hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Was me zoute drop niet genoeg?
ach stikt onder het behangquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. en daar moet je trots op zijn?
ok, ik ben wel weer werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je bent net weer terug en het topic gaat alweer veel sneller
EHm okeej zo dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zie dat je heel dankbaar ben enzo
Dat dan weer wel, morgen rond half 3 weekend... ik kan niet wachten!quote:
Woon 6 jaar samen...telt dat?quote:
Oei..in al die consternatie Draakje niet gezienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga maar weer eens naar mezelf luisteren
tot de volgende keer maar weer
hihi maakt niet uit hoor ben niet in een vrolijke stemmingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oei..in al die consternatie Draakje niet gezien![]()
![]()
Doeg dracuquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga maar weer eens naar mezelf luisteren
tot de volgende keer maar weer
Hahhaaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
EHm okeej zo dan?
we hebben een G
we hebben een I
we hebben en L
we hebben een A
![]()
GILABEDANKT VOOR DIE DROPJES
jah ik ken hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar het schiet idd niet echt op
Iets met... niet zo... uh ....subtiel zijn...
ik wilde iets zeggen met huisdieren..maar dat wordt weer verkeerd opgepakt..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
[..]
telt lang vrijgezel zijn dan ook?
ps: ik heb weer eens een saaie collega
Fijn he, morgen gewoon lekker uitslapenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef Olep het volgende:
Ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |