En dat is natuurlijk een betere manier?quote:
Dat ben je sowieso niet Crazyquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ben ik nu zeker niet verstandig geweest?
Mij heeft ze op msn en fobo nog gestalktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zij had al weleens wat in mijn fobo achter gelaten..wist niet dat ze zo kwaad was gewordenik miste haar dan ook niet echt verder
Was zij dat? of nee zij had vast je telefoonnummer niet of wel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mij heeft ze op msn en fobo nog gestalkt![]()
zie aanvulling,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef tripack het volgende:
[..]
lovelyladyen die is hier even langs gekomen, maar vond dat ze genegeerd werd... voor door Droxz en Crazym, lynda......
en is toen boos vertrokken.
verstand komt met de jarenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat ben je sowieso niet Crazy!
Niet boos weggaan nu hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk een betere manier?als je niet tegen mijn opmerkingen kunt of als ik je irriteer negeer me dan lekker gewoon
![]()
nopequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Was zij dat? of nee zij had vast je telefoonnummer niet of wel?
Je bent net weer terug en het topic gaat alweer veel snellerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
verstand komt met de jaren
Alleen bij mij komt de kindertijd juist meer en meer
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk een betere manier?als je niet tegen mijn opmerkingen kunt of als ik je irriteer negeer me dan lekker gewoon
![]()
Uh o ja neeee natuurlijk nietquote:
Haha.. en daar moet je trots op zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope
was weer een ander kansloos figuur
daar heb ik ook geen last meer van![]()
* Crazy-M is goed in vrouwen opruimen
Sgele, pimp, even relaxen jijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit moet ik meemaken..jij gaat commentaar geven op iemand anders z'n reacties terwijl jij het halve forum rondbaggert?![]()
![]()
Maar ik welquote:
Liever genegert dan genegeerdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uh o ja neeee natuurlijk nietzo ben ik dan weer niet..kan wel kinderachtig zijn, maar ik ga niet wegrennen omdat ik het gevoel heb dat ik word geNEGERT
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Liever genegert dan genegeerd!
Zal wel geblocked zijn hier, want ik zie geen filmpjes hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vind je mijn filmpjes niet nuttig dan
Het wordt eng.. doe eens nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
god kind ik ben het zo vaak met je eens
Zie je niet me bombay tvsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal wel geblocked zijn hier, want ik zie geen filmpjes hahaha
Olep weet dat hij een open deur open gooide...ik trap graag tegen lucht aanquote:
Ik probeer het, maar het schiet idd niet echt opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ben ik nu zeker niet verstandig geweest?
Yep.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Olep weet dat hij een open deur open gooide...ik trap graag tegen lucht aan
Ik hou me rustig Droxz
Was me zoute drop niet genoeg?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:41 schreef debbie_19 het volgende:
Zoo heb ff me cup a soup gepakt..had echt zout nodig
Uhm uuuh jawel hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Was me zoute drop niet genoeg?
ach stikt onder het behangquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. en daar moet je trots op zijn?
ok, ik ben wel weer werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je bent net weer terug en het topic gaat alweer veel sneller
EHm okeej zo dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zie dat je heel dankbaar ben enzo
Dat dan weer wel, morgen rond half 3 weekend... ik kan niet wachten!quote:
Woon 6 jaar samen...telt dat?quote:
Oei..in al die consternatie Draakje niet gezienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga maar weer eens naar mezelf luisteren
tot de volgende keer maar weer
hihi maakt niet uit hoor ben niet in een vrolijke stemmingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oei..in al die consternatie Draakje niet gezien![]()
![]()
Doeg dracuquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga maar weer eens naar mezelf luisteren
tot de volgende keer maar weer
Hahhaaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
EHm okeej zo dan?
we hebben een G
we hebben een I
we hebben en L
we hebben een A
![]()
GILABEDANKT VOOR DIE DROPJES
jah ik ken hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar het schiet idd niet echt op
Iets met... niet zo... uh ....subtiel zijn...
ik wilde iets zeggen met huisdieren..maar dat wordt weer verkeerd opgepakt..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
[..]
telt lang vrijgezel zijn dan ook?
ps: ik heb weer eens een saaie collega
Fijn he, morgen gewoon lekker uitslapenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef Olep het volgende:
Ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |