En over irritant gesproken? Ik heb nog nooit ban's en waarschuwingen enzo gehadquote:
LL is .....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M vindt wel dat dracu serieus is. We plagen alleen maar
en verlagen tot LL is niveau van ee npasgeboren kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Lekker..zo'n warme appeltaartquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
fuck eten?gadverdamme smerige viespeuk Sgele
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
LL is .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou weet ik het nog niet
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik heb het over de reacties die jij geeft.
Dit moet ik meemaken..jij gaat commentaar geven op iemand anders z'n reacties terwijl jij het halve forum rondbaggert?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik heb het over de reacties die jij geeft.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit moet ik meemaken..jij gaat commentaar geven op iemand anders z'n reacties terwijl jij het halve forum rondbaggert?![]()
![]()
Oooooooooooooooooooooowh die LLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou even stieken dan, meer info over "LL" -HIER-
OOOOW die LLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou even stieken dan, meer info over "LL" -HIER-
Ja, maar op een andere manier.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit moet ik meemaken..jij gaat commentaar geven op iemand anders z'n reacties terwijl jij het halve forum rondbaggert?![]()
![]()
Vind je mijn filmpjes niet nuttig danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat zijn jullie nou weer kinderachtig aan het posten zeg
1 smile in 1 bericht enzo... post eens wat nuttigs ofzo
lovelyladyquote:
Zij had al weleens wat in mijn fobo achter gelaten..wist niet dat ze zo kwaad was gewordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat zijn jullie nou weer kinderachtig aan het posten zeg
1 smile in 1 bericht enzo... post eens wat nuttigs ofzo
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
LL is .....dan ben ik nu zeker niet verstandig geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
En dat is natuurlijk een betere manier?quote:
Dat ben je sowieso niet Crazyquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ben ik nu zeker niet verstandig geweest?
Mij heeft ze op msn en fobo nog gestalktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zij had al weleens wat in mijn fobo achter gelaten..wist niet dat ze zo kwaad was gewordenik miste haar dan ook niet echt verder
Was zij dat? of nee zij had vast je telefoonnummer niet of wel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mij heeft ze op msn en fobo nog gestalkt![]()
zie aanvulling,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef tripack het volgende:
[..]
lovelyladyen die is hier even langs gekomen, maar vond dat ze genegeerd werd... voor door Droxz en Crazym, lynda......
en is toen boos vertrokken.
verstand komt met de jarenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat ben je sowieso niet Crazy!
Niet boos weggaan nu hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk een betere manier?als je niet tegen mijn opmerkingen kunt of als ik je irriteer negeer me dan lekker gewoon
![]()
nopequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Was zij dat? of nee zij had vast je telefoonnummer niet of wel?
Je bent net weer terug en het topic gaat alweer veel snellerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
verstand komt met de jaren
Alleen bij mij komt de kindertijd juist meer en meer
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk een betere manier?als je niet tegen mijn opmerkingen kunt of als ik je irriteer negeer me dan lekker gewoon
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |