Ze mogen mij wel bellen ik heb 4 calls op de hele dag gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef GilaMonyet het volgende:
Mm.. zeg is tegen die klanten dat ze moeten stoppen met bellen ik moet bombay TVs maken!
Ik ben met teveel dingen tegelijk bezig...verdommequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
SGELE let nou eens op..dat zei ik al
Ahum Ahum....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:20 schreef GilaMonyet het volgende:
Mm.. zeg is tegen die klanten dat ze moeten stoppen met bellen ik moet bombay TVs maken!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
NEEEEEHEEEEEE zeg me dat je dit expres doet
Dankjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ahum Ahum....
ATTENTIE ATTENTIE WILLEN DIE KUT KLANTEN STOPPEN MET HET BELLEN NAAR GILAMONYET..HIJ MOET BOMBAY TV MAKEN
IK HERHAAL:
WILLEN DIE KUT KLANTEN STOPPEN MET HET BELLEN NAAR GILAMONYET..HIJ MOET BOMBAY TV MAKEN
Dude...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
Deze is maar zwak sorry mensen
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=41fd0741996115d1b04e6572d465288f
Moet je daarom lachen?? IK MOET ZATERDAG NAAR SCHOOL ASSESSMENT..heb net me foto's laten afdrukken en opplakken? Weetje hoeveel geld ik wasquote:
Haha faler... (die persoon he niet jijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:25 schreef Logician het volgende:
Belt er eindelijk iemand, VERKEERD VERBONDEN![]()
Zolang je mij maar niet pestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Is collega pesten een goede algemeen geaccepteerde hobbie?
toch nog wel grappigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
Deze is maar zwak sorry mensen
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=41fd0741996115d1b04e6572d465288f
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je daarom lachen?? IK MOET ZATERDAG NAAR SCHOOL ASSESSMENT..heb net me foto's laten afdrukken en opplakken? Weetje hoeveel geld ik was? me vriend belde net die heeft ze opgehaald whaaaaaaaaaaaaaaa ik word gek
Bijna 100 EURO als ik dat had geweten![]()
![]()
Alsof die school al niet duur genoeg is![]()
Neej je snapt het nog niet..je staat al vanaf 8 uur vanmorgen op die brug! Je had gewoon een laptop bij je met zo'n dongel! En je bent net van die brug afgehaald. Het is een iraanse man..duss JIJ ZAT GEWOON OP DIE BURGquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:27 schreef Runx het volgende:
aha ik snap eindelijk na lezen van 5 pagina's terug , er stond een allochtoon op een brug , en iemand kwam daar door te laat en jullie dat ik het was , maar ik stond er onder hoor
en Logician vind me cute alleen durft ze het niet zeggen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:27 schreef Runx het volgende:
aha ik snap eindelijk na lezen van 5 pagina's terug , er stond een allochtoon op een brug , en iemand kwam daar door te laat en jullie dat ik het was , maar ik stond er onder hoor
en Logician vind me cute alleen durft ze het niet zeggen
Vond laatst al een paar pepernoten onder mn desk iddquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze mogen mij wel bellen ik heb 4 calls op de hele dag gehad
Denk dat ik zo maar eens pepernoten naar die pennengooiende ... ga gooien ...
Ik zie tegenover mij af en toe ineens een balletje of een pen omhoogvliegen
Ja Logi ik zei nog tegen je "je mag het straks tegen hem zeggen" maar dat wilde je nietquote:
klopt ik was daar aan het zonnen ....met me borat pakjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej je snapt het nog niet..je staat al vanaf 8 uur vanmorgen op die brug! Je had gewoon een laptop bij je met zo'n dongel! En je bent net van die brug afgehaald. Het is een iraanse man..duss JIJ ZAT GEWOON OP DIE BURG
quote:
okequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt ik was daar aan het zonnen ....
Hier nog een keer..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:28 schreef Runx het volgende:
hahah dat filmpje hahaha eindelijk heb ik de hoofd x keer de hoofdrol
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hier nog een keer..
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=98d0723192b597813b76d77b37d5e445
hahah jij moet regisseur wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hier nog een keer..
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=98d0723192b597813b76d77b37d5e445
whehehe hij is weer fijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hier nog een keer..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Vond laatst al een paar pepernoten onder mn desk idd
Haha.. iedereen is inspiratie voor mijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef Runx het volgende:
ik ben echt een inspiratie voor jullie onnie ?
Hoi..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus ouwehoeren jullie het topic nu al vol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi..
Zou je je even willen voorstellen..iets te druk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Speciaal voor jou berichtje achter gelaten op je foboquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
waarom laat niemand een berichtje achter ? op mijn profiel waar zo veel tijd , zweet en tranen in gestopt is ?
WIj kunnen datquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus ouwehoeren jullie het topic nu al vol?
Logi...make up your mind...gist...nvmquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:34 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
ps: hou je ballen eens onder de tafel.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
ik snap niet dat ik niet eerder aan gedacht heb om op fok forum actief te worden ,.
yes eindelijk ik ben ''Hot' dames willen jullie een likje van mij ? heb axe chocola op '
Ooh haha das niet aardigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]ik zeg maar zo... ik zeg maar niks
jij bentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou berichtje achter gelaten op je fobo
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef GilaMonyet het volgende:
Runx je moet niet dingen gaan roepen die niet waar zijn..
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=c32036e8d90ef943db6dacecdcadae8a
whehehe ik ben ook soms niet aardigquote:
lol.. wrom heb trek in een peukquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGik krijg gelijk zin in een peuk
zo ging dat helemaal niet lekkuh puhquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:42 schreef GilaMonyet het volgende:
Runx je moet niet dingen gaan roepen die niet waar zijn..
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=c32036e8d90ef943db6dacecdcadae8a
Door jouquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. wrom heb trek in een peuk?
Oohw omdat die maffe indier een peuk op steektquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Door jouben er zo weer
* debbie rent naar buiten
ja maar vandaaa ...argh!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Logi...make up your mind...gist...nvm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:50 schreef Runx het volgende:
ik ga een stekkerdoos zoeken ...
* debbie geeft Crazy-M een schopquote:
over, met of in de stekkerdoos?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie geeft Crazy-M een schop
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:53 schreef Logician het volgende:
[..]
over of met of in de stekkerdoos?
* Crazy-M lacht naar Debbiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie geeft Crazy-M een schop
wat kijk je toch altijd zo schattig als je boos kijktquote:
* debbie weet nog niet zeker of ze nou terug moet lachen. Debbie vertrouwt Smokez niet zoquote:
GE-WEL-DIG!quote:
Jij hebt een of ander chemisch surrogaat prutje dat uit de "koffie"automaat komt wanneer je op het knopje "koffie" drukt. Alleen de kleur en de geur komen enigszins overeen met echte koffiequote:
sssshhhttquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij hebt een of ander chemisch surrogaat prutje dat uit de "koffie"automaat komt wanneer je op het knopje "koffie" drukt. Alleen de kleur en de geur komen enigszins overeen met echte koffie
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:58 schreef Logician het volgende:
[..]
sssshhhtt(de illusie is goed).
[ afbeelding ]
Wtf... koop een nieuwequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Win95 met usb ondersteuning intalleren op een pc zonder cd-rom spelert is niet cool
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Win95 met usb ondersteuning intalleren op een pc zonder cd-rom spelert is niet cool
kan je niet gewoon zeggen dat ze een nieuwe moeten kopen... afschrijvings termijn enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ga jij eerder naar huis dan ik?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
Die meeting ging nergens over
Ik ga naar huis voor ik hier iemand vreselijk ongelukkig ga schoppen
Mensen! Werk ze nog ff...en tot later/morgen![]()
blauwe schermen ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
laters man!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
Dat is de uitdagingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |