ik had pindakaas op mijn brood met nootjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef Logician het volgende:
[..]hoe zou dat nu komen, pindakaas anyone?
what the...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef Logician het volgende:
[..]hoe zou dat nu komen, pindakaas anyone?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef draculettetje het volgende:
en nu doe ik echt de laptop uit!
verdorie en dan komt lyn altijd mee posten als ik stop (of andersom)
niet bij een bruggetje blijven hangen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
zo ik ben ook net terug van mijn pauzeheb ook een wandeling gemaakt met mie collega
Hehehquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, straks op de frontpage " juichende massa in enschede.... "
jah, ik heb ff geen zin meer om te werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
mijn god jullie hebben de derde versnelling weer gevondenniet meer bij te houden
hoi Lynda
nee ik woon niet in Deventerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
niet bij een bruggetje blijven hangen?
Ik ook niet.. morgen wel weer verderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik heb ff geen zin meer om te werken
We hebben het doorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik heb ff geen zin meer om te werken
Blijf dan met je jatten van de pindakaas afquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:57 schreef Logician het volgende:
grmbl ik was te laat van lunch om nog koffie te halen
Deventer? Je bent dus niet gesprongen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik woon niet in Deventer(daar zijn de hoeren) , ik moest even de koeien melken
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Blijf dan met je jatten van de pindakaas af
wtf is er met die pindakaasquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Blijf dan met je jatten van de pindakaas af
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Deventer? Je bent dus niet gesprongen?
Hey mevrouw Lyndaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
We hebben gewoon een ritme die gelijk loopt
Al moet ik wachten tot half 3 om de kat voor de AKK weg te brengen.. (algemene katten keuring) dus helaas wakker blijven..
Weet ik veel..ik zeg ook maar watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |