Hoi, stuur even een mailtje met je verzoek naar forum@fok.nl , dan komt het wel in ordequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:30 schreef GForceT1 het volgende:
Voor mijn afstuderen doe ik een onderzoekje (5min vragenlijstje) naar de ervaring van mensen bij hun bank. Nou zie ik in dit topic heel veel personen met een mening over een bank. Zou ik een topicje mogen openen met de vraag of mensen mijn vragenlijst over banken willen invullen (en zo mij helpen bij het afstuderen)?
Of zou het, als het mag, beter in WGR passen?
Don't think so.... de rommel staat nog steeds op de balansen en de huizenmarkt verslechterd nog steeds.quote:Op maandag 10 november 2008 23:33 schreef At-EZ het volgende:
We kunnen wel voorzichtig stellen dat het kredietcrisis enigszins gelauwerd is, en we in Q4 in een hevige recessie beland zijn.
Het onder de deken en vertragings tactieken worden nu uit de kast gerukt.quote:Op maandag 10 november 2008 23:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Don't think so.... de rommel staat nog steeds op de balansen en de huizenmarkt verslechterd nog steeds.
En nog niet alle lijken zijn uit de kast.
Ik hoop inderdaad wel dat dit subforum een vaste prik wordtquote:Op maandag 10 november 2008 23:33 schreef At-EZ het volgende:
We kunnen wel voorzichtig stellen dat het kredietcrisis enigszins gelauwerd is, en we in Q4 in een hevige recessie beland zijn.
Dit forum mag geheel terecht een vaste prik worden, tussen de vele subfora. Al helemaal gezien de postfrequentie, naast die van Memory Lane of Misdaad. Noem het dan de Beurs ofzo.
Des te leuker wordt het om te speculeren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 03:02 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het onder de deken en vertragings tactieken worden nu uit de kast gerukt.
donequote:Op vrijdag 21 november 2008 22:40 schreef digitaLL het volgende:
Het topic "Goud de nieuwe wereldvaluta" staat in N&A zou een mod zo aardig willen zijn deze naar Kredietcrisis 2008 te verplaatsen?
Thanxquote:
Yup, maar de reakties zijn wel goud waard.... ik zit regelmatig nog te snuffen in de BBB-reeks.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit topic bedoel je toch
Nederland is Fortis alsnog kwijt?
Dat is al dicht dus dat maakt niet meer uit.
M'n internet viel net alweer voor de tweede keer uit(en sommige sites doen het nog steeds niet) dus als ik niet meer reageer: tis niet uit vrije keus
? je bent toch moderator?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Ok ik heb een merge-aanvraag ingediend
Primaquote:Op donderdag 18 december 2008 13:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Ok ik heb een merge-aanvraag ingediend
Maakt mij niet uit. Maar de titel "BNP ziet voorlopig af van overname »" is niet correct. Want dat is nog lang niet zeker.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:14 schreef simmu het volgende:
hoe wilde je het noemen dan: "goede tijden, slechte tijden"?
Ik had het over de op(=openingspost)quote:Op donderdag 18 december 2008 17:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Maar de titel "BNP ziet voorlopig af van overname »" is niet correct. Want dat is nog lang niet zeker.
Vanmorgen nog heeft de BNP nog bekend gemaakt door te willen gaan met de overnamen (bron).
Als het Belgische kabinet valt dan hebben we wel een goede titel.
Dat is me duidelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:43 schreef weirdofm het volgende:
[..]
Ik had het over de op(=openingspost)
ja, maar de poster boven jouw maakte daar een opmerking over en jij reageerde op hem.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is me duidelijk.
Ik zeg de TT is niet correct.
Ja, dat had ik vanmiddag gedaan, toen net op het moment dat ik op invoeren drukte, definitief internet hier in de stad uitvielquote:Op donderdag 18 december 2008 17:55 schreef weirdofm het volgende:
De Beursvloer #30: AEX marginaal
kan de op gerepareerd worden?
zal morgen even een proef op maken voor het fortis topic.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Zeg maar welke TT je wil hebben.
[..]
Ja, dat had ik vanmiddag gedaan, toen net op het moment dat ik op invoeren drukte, definitief internet hier in de stad uitviel
Tja.....daar zeg je me wat.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:14 schreef simmu het volgende:
hoe wilde je het noemen dan: "goede tijden, slechte tijden"?
Veels te optimistischquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Er wordt nu heel behoorlijk in gepost ja, maar het is nu actueel en vrijwel dagelijks op het nieuws. Dat is over een jaar (hopelijk) anders.
Ja, alles kan, maar er zal altijd handel zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aankomend vice-president Biden: economie VS kan instorten
Dan mogen we toch wel gezamenlijke munt kiezen waarin verhandeld moet worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alles kan, maar er zal altijd handel zijn.
Maar misschien is dat gewoon een bug in FOK!quote:’Onno Ruding: Recessie heviger dan voorspelling CPB
Jah is wel vakerquote:Op maandag 22 december 2008 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie dit in m'n MyAT:
[..]
Maar misschien is dat gewoon een bug in FOK!.
edit - fuck, het gaat om 't eerste tekentje maar hier doet ie 't dus wel goed.
Drie appels, paar pakken melk, fles Coca Cola, verse lente-uitjes en een halve meloen. Heb van ellende maar cash betaald, hoewe ik wel nog gewoon krediet heb.quote:
Is wel handig als we over 3 mnd de nieuwe (bijgewerkte) cijfers van het CPB krijgenquote:Op maandag 22 december 2008 12:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Uhhhh goeiemorgen/middag.
Vind je het nog steeds nodig?
hmz.. Nah, gaat wel vaker fout en dan blijkt dat er niets aan de hand is, ik ga dus maar gewoon rustig slapen dadelijk.quote:Op maandag 22 december 2008 13:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Hopelijk heeft er niemand lopen shoppen met je creditcardnummer dan.
Jeps, het kan, maar over het algemeen betaal ik gewoon cash hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef MoltiSanti het volgende:
Boodschappen met Credit Card? Gaat dat zo in Indonesie?
quote:Op maandag 10 november 2008 23:33 schreef At-EZ het volgende:
Dit forum mag geheel terecht een vaste prik worden, tussen de vele subfora. Al helemaal gezien de postfrequentie, naast die van Memory Lane of Misdaad. Noem het dan de Beurs ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |