Hoi, stuur even een mailtje met je verzoek naar forum@fok.nl , dan komt het wel in ordequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:30 schreef GForceT1 het volgende:
Voor mijn afstuderen doe ik een onderzoekje (5min vragenlijstje) naar de ervaring van mensen bij hun bank. Nou zie ik in dit topic heel veel personen met een mening over een bank. Zou ik een topicje mogen openen met de vraag of mensen mijn vragenlijst over banken willen invullen (en zo mij helpen bij het afstuderen)?
Of zou het, als het mag, beter in WGR passen?
Don't think so.... de rommel staat nog steeds op de balansen en de huizenmarkt verslechterd nog steeds.quote:Op maandag 10 november 2008 23:33 schreef At-EZ het volgende:
We kunnen wel voorzichtig stellen dat het kredietcrisis enigszins gelauwerd is, en we in Q4 in een hevige recessie beland zijn.
Het onder de deken en vertragings tactieken worden nu uit de kast gerukt.quote:Op maandag 10 november 2008 23:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Don't think so.... de rommel staat nog steeds op de balansen en de huizenmarkt verslechterd nog steeds.
En nog niet alle lijken zijn uit de kast.
Ik hoop inderdaad wel dat dit subforum een vaste prik wordtquote:Op maandag 10 november 2008 23:33 schreef At-EZ het volgende:
We kunnen wel voorzichtig stellen dat het kredietcrisis enigszins gelauwerd is, en we in Q4 in een hevige recessie beland zijn.
Dit forum mag geheel terecht een vaste prik worden, tussen de vele subfora. Al helemaal gezien de postfrequentie, naast die van Memory Lane of Misdaad. Noem het dan de Beurs ofzo.
Des te leuker wordt het om te speculeren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 03:02 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het onder de deken en vertragings tactieken worden nu uit de kast gerukt.
donequote:Op vrijdag 21 november 2008 22:40 schreef digitaLL het volgende:
Het topic "Goud de nieuwe wereldvaluta" staat in N&A zou een mod zo aardig willen zijn deze naar Kredietcrisis 2008 te verplaatsen?
Thanxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |